افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 18 October , 2024
3

سود هر سهم 163 ریال

  • کد خبر : 29965
سود هر سهم 163 ریال

به گزارش بازار به نقل از بانک کارآفرینان، صبح امروز در سالن همایش های بین المللی رازی مجمع عمومی عادی سالانه این بانک ضمن اخذ مجوز رسمی از بانک مرکزی با حضور اعضای هیات مدیره برگزار شد. . ، مدیر عامل بانک، بازرس قانونی و نماینده سازمان بورس و با تصویب سهامداران، سود هر سهم […]

به گزارش بازار به نقل از بانک کارآفرینان، صبح امروز در سالن همایش های بین المللی رازی مجمع عمومی عادی سالانه این بانک ضمن اخذ مجوز رسمی از بانک مرکزی با حضور اعضای هیات مدیره برگزار شد. . ، مدیر عامل بانک، بازرس قانونی و نماینده سازمان بورس و با تصویب سهامداران، سود هر سهم سال مالی منتهی به 8 اسفند 1401 مبلغ 163 ریال تعیین شد.

در این جلسه مقرر شد 60 درصد سود قابل تقسیم بانک در سال 1401 به عنوان سود قابل تقسیم تلقی و به حساب سهامداران واریز شود.

به گفته رضا رضی زاده، دبیر مجمع، این سود در روزهای 20 و 31 مردادماه به سهامداران حقیقی و حقوقی واریز می شود.

در این جلسه احمد بهاروندی مدیرعامل بانک کارآفرین اقدامات انجام شده در سال 1401 را مورد اشاره قرار داد و اظهار داشت: بانک کارآفرین در مقایسه با سایر بانک ها از نظر کیفیت سود در رتبه های برتر سیستم بانکی کشور قرار دارد.

بهاروندی با اشاره به عملکرد بانک در سه ماهه اول سال جاری تاکید کرد: تمرکز بر حفظ موجودی بانک بر اساس مقررات بانک مرکزی باعث شده است که عملکرد بانک در سه ماهه اول سال 1402 خارج از برنامه پیش بینی شده باشد. این منجر به افزایش 5 برابری در بخش فارکس در مقایسه با مدت مشابه در سال 1401 شده است.

مدیر کل بانکو امپرندور همچنین تاکید کرد: در سال 1401 در حال رفع مشکلات بودیم و در سال 1402 عملیات زیرساخت ها آغاز می شود.

همچنین در این جلسه رضا رضی زاده معاون مدیرکل مالی و امور کل نیز گزارشی از عملکرد بانک در سال 1401 ارائه کرد و تاکید کرد: سود زمانی کیفیت است که با ثبات، قابل پیش بینی، منظم بودن و قابل مقایسه باشد.

رضی زاده همچنین اعلام کرد: براساس نظر هیات مدیره سود سهامداران واقعی 20 مرداد ماه سال جاری و سود سهامداران حقوقی نیز 10 مرداد ماه واریز می شود.

با توجه به دستور جلسه مجمع فوق العاده که بلافاصله پس از تشکیل مجمع عمومی عادی برگزار شد، همچنین برای تغییر اساسنامه بانک کاربیر به سهامداران رای داده شد و با توجه به آرای اخذ شده، یک بند از اساسنامه بانک کاربیر تغییر یافت. کربیر.

در این مجلس؛ همینطور روزنامه رسمی بانک و حسابرس اصلی و موسسه حسابرسی علی البدل حل و فصل شد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=29965

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.