افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
0

سوخت رسانی به نیروگاه های فارس آغاز شد

  • کد خبر : 371741
سوخت رسانی به نیروگاه های فارس آغاز شد

اسدالله طاهری با بیان اینکه نیروگاه ها مصرف کننده و دریافت کننده اصلی سوخت در بخش صنعت هستند، به نقل از شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه فارس، به نقل از بازار، گفت: به طور متوسط ​​روزانه 2 میلیون و 800 هزار لیتر نفت در روز گاز تولید می شود. بارگیری و تحویل چهار […]

اسدالله طاهری با بیان اینکه نیروگاه ها مصرف کننده و دریافت کننده اصلی سوخت در بخش صنعت هستند، به نقل از شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه فارس، به نقل از بازار، گفت: به طور متوسط ​​روزانه 2 میلیون و 800 هزار لیتر نفت در روز گاز تولید می شود. بارگیری و تحویل چهار نیروگاه در فارس می شود.

وی از تحویل روزانه سوخت ثانویه به نیروگاه های استان از شهریورماه امسال خبر داد و افزود: با برنامه ریزی های انجام شده این روند بدون وقفه ادامه دارد و تا تکمیل ظرفیت این نیروگاه ها و قبل از شروع عملیات اجرایی ادامه خواهد داشت. فصل سرد.”

رئیس شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه فارس استان های بوشهر، خوزستان و هرمزگان را به عنوان دومین تامین کننده سوخت نیروگاه های فارس منصوب کرد و از همکاری و تلاش شرکت های حمل و نقل فرآورده های نفتی و رانندگان کامیون های تانکر در استان فارس قدردانی کرد. چرخه تامین سوخت

طاهری علاوه بر برگزاری جلسات هماهنگی با منابع تامین، بازدیدهای مشترک با سازمان های ذیربط و برنامه ریزی برای استفاده حداکثری از ظرفیت های حمل فرآورده های نفتی، اقدامات موثر منطقه را برای تامین به موقع سوخت نیروگاه ها و کارخانه های سیمان استان برشمرد. .

وی با تاکید بر تکمیل ظرفیت سوخت ثانویه نیروگاه ها قبل از شروع فصل سرما تصریح کرد: تاکنون حدود 40 درصد از ظرفیت سوخت ثانویه نیروگاه های استان تکمیل شده و تامین نفت و گاز مورد نیاز است. تا تکمیل ظرفیت ذخیره سازی روزانه ارسال خواهد شد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=371741

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.