افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 29 September , 2024
0

سوت پایان لیگ برتر فوتسال کارگران کشور در یزد به صدا درآمد – خبرگزاری به علاوه اخبار ایران و جهان

  • کد خبر : 115641
سوت پایان لیگ برتر فوتسال کارگران کشور در یزد به صدا درآمد – خبرگزاری به علاوه اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار مهر، مسابقات گروه دوم لیگ برتر کارگران و کارخانجات کشور در استان یزد برگزار شد و با مشخص شدن تیم های راه یافته به دور بعد به پایان رسید. در این مسابقات تیم یزد باف به عنوان نماینده استان یزد و میزبان گروه دوم این مسابقات به همراه تیم های فولاد ویان […]

به گزارش خبرنگار مهر، مسابقات گروه دوم لیگ برتر کارگران و کارخانجات کشور در استان یزد برگزار شد و با مشخص شدن تیم های راه یافته به دور بعد به پایان رسید.

در این مسابقات تیم یزد باف به عنوان نماینده استان یزد و میزبان گروه دوم این مسابقات به همراه تیم های فولاد ویان همدان، امیر کبیر خوزستان، آلومینیوم اراک، فولاد کاوه کیش و فولاد سیرجان به مصاف هر یک رفتند. دیگر . دیگر.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد که در آخرین روز مسابقات شاهد برگزاری این بازی ها بود، هدف ورزش جامعه شریف کارگری را توجه به نشاط و سلامت این ارکان ارزشمند اقتصادی عنوان کرد. . و بیان کرد: رسالت مهم فدراسیون ورزش های کارگری و وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی تحقق شعار ورزش، نشاط و بهره وری است؛ در این راستا، ورزش و جوانان و نوجوانان و جوانان و نوجوانان و جوانان و نوجوانان و جوانان و نوجوانان به بهره وری می پردازند. علاوه بر اینکه معیشت کارگران بسیار مهم است، توجه به سلامت جسمی و روحی کارگران نیز ضروری است.

محمدرضا فلاحتی که 25 رشته ورزشی را برای کارگران و خانواده هایشان آموزش داد، علاوه بر برگزاری رویدادهای ورزش همگانی، مسابقات ورزشی انتخابی و اعزام کارگران به مسابقات قهرمانی کشور، نمونه ای از فعالیت های انجام شده در حوزه ورزش کارگری بود.

این مسابقات از روز چهارشنبه 12 آبان ماه در سالن ورزش کارگری غدیر یزد آغاز شد و تا امروز ادامه داشت. فولاد ویان همدان در آخرین روز از این مسابقات با نتیجه 5 بر 4 مغلوب آلومینیوم اراک شد و دیدار پرگل نیشکر امیرکبیر خوزستان و فولاد سیرجان در نهایت با نتیجه 6 بر 4 به سود سیرجانی به پایان رسید.

تیم یزد باف در دیدار پایانی به مصاف تیم فولاد کاوه کیش رفت که این دیدار نیز با نتیجه 3 بر یک به سود کیش به پایان رسید.

با نتایج کسب شده در روز گذشته تیم های فولاد ویان همدان و فولاد کاوه کیش به دور بعد صعود کردند.

در آخرین روز این مسابقات مدیر اجتماعی اداره کل تعاون، کار و تامین اجتماعی، رئیس و دبیر هیات ورزش کارگری استان و مدیران شرکت یزدباف میز حضور داشتند.

من باید بگویم؛ دومین دوره این مسابقات اواخر آبان ماه با حضور تیم های صعود کننده از گروه های پنج گانه در کیش برگزار می شود.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=115641

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.