افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
2

سوت آغاز تبلیغات مجلس دوازدهم به صدا درآمد

  • کد خبر : 210505
سوت آغاز تبلیغات مجلس دوازدهم به صدا درآمد

گزارش کردن خبرگزاری خبرآنلاین اطلاعیه دوازدهمین جلسه شورای اسلامی شهر از ساعت یک بامداد امروز (پنجشنبه) آغاز شد و تا ساعت 8 صبح روز 19 اسفندماه ادامه دارد. به گزارش ایرنا، پس از گذشت 3 ماه از بررسی صلاحیت کاندیداها توسط هیات های نظارت و شورای نگهبان، بیش از 15 هزار و 200 نامزد در […]

گزارش کردن خبرگزاری خبرآنلاین اطلاعیه دوازدهمین جلسه شورای اسلامی شهر از ساعت یک بامداد امروز (پنجشنبه) آغاز شد و تا ساعت 8 صبح روز 19 اسفندماه ادامه دارد.

به گزارش ایرنا، پس از گذشت 3 ماه از بررسی صلاحیت کاندیداها توسط هیات های نظارت و شورای نگهبان، بیش از 15 هزار و 200 نامزد در سراسر کشور ردای کاندیداتوری دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی را بر تن کرده اند و بر اساس اعلام “احمد” وحیدی، وزیر کشور، زمینه رقابت وجود دارد. واقع گرایی بین سلیقه ها و گروه های سیاسی مختلف محقق شده است.

در حوزه های انتخاباتی تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس 3 هزار و 545 کاندیدا برای دوازدهمین دوره شورای اسلامی با هم رقابت می کنند.

فرمانداری تهران با انتشار فهرست کامل کاندیداهای انتخابات شورای اسلامی شهر تهران از آنان خواست که کد انتخاباتی آن را بدانند و از آن در تبلیغات انتخاباتی استفاده کنند.

«محسن اسلامی» سخنگوی ستاد انتخابات کشور در گفتگو با پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور درباره امکانات تبلیغاتی این دوره از انتخابات شورای اسلامی، گفت: بر اساس ماده ۷۴ قانون جدید، دستگاه های اجرایی موظفند امکانات و توانمندی ها را فهرست کنند. ، هم اتاق های کنفرانس و هم جلسات از فردا (طبق برنامه) به صورت رایگان یا نیمه رایگان (حداقل هزینه) در اختیار داوطلبان قرار می گیرد.

در این بیانیه آمده است: قرار دادن امکانات دستگاه های اجرایی برای ستادهای انتخاباتی کاری بدیع است که برای اولین بار در تاریخ انتخابات جمهوری اسلامی ایران و با پیروی از رهنمودهای رهبر معظم انقلاب انجام شده است. بر اساس آیین نامه مصوب هیات وزیران، صدا و سیما و شهرداری ها نیز باید امکانات خود را برای تبلیغات انتخاباتی نامزدها فراهم کنند.

سخنگوی ستاد انتخابات کشور به اعلام نامزدهای شورای اسلامی در سازمان صداوسیما اشاره می کند. در این دوره از انتخابات شورای اسلامی، کاندیداها می توانند برای اولین بار از ظرفیت رسانه ملی برای تبلیغات انتخاباتی خود استفاده کنند و خود و برنامه های خود را به مردم معرفی کنند، از این رو 20 بهمن ماه با حضور رئیسی «احمد وحیدی» وزیر کشور و «پمان» جبلی رئیس سازمان صدا و سیما 200 شبکه تلویزیونی برای انتخابات شورای اسلامی در ساختمان ریاست جمهوری شهید بهشتی افتتاح شد.

انتخابات دوازدهمین دوره شورای اسلامی برای انتخاب 290 نماینده برای یک دوره چهار ساله و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری برای انتخاب 88 نفر از اعضای این مجلس برای یک دوره هشت ساله روز جمعه برگزار می شود. 11 مارس 1402 در سراسر کشور.

۲۱۹۲۱۹

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=210505

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.