افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 25 October , 2024
0

سه کشتی گیر به نیمه نهایی رسیدند/ رحمانی حذف شد – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

  • کد خبر : 409645
سه کشتی گیر به نیمه نهایی رسیدند/ رحمانی حذف شد – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

به گزارش خبرگزاری مهر، از ظهر امروز (جمعه) پنج وزن نخست رقابت های کشتی فرنگی قهرمانی زیر 23 سال جهان در این شهرستان برگزار می شود. ظالم آلبانی جشن گرفت و 3 نماینده کشورمان راهی نیمه نهایی شدند. نتایج نمایندگان کشورمان به شرح زیر است: در وزن 61 کیلوگرم ابراهیم جواری در دور اول با […]

به گزارش خبرگزاری مهر، از ظهر امروز (جمعه) پنج وزن نخست رقابت های کشتی فرنگی قهرمانی زیر 23 سال جهان در این شهرستان برگزار می شود. ظالم آلبانی جشن گرفت و 3 نماینده کشورمان راهی نیمه نهایی شدند.

نتایج نمایندگان کشورمان به شرح زیر است:

در وزن 61 کیلوگرم ابراهیم جواری در دور اول با نتیجه 10 بر صفر درزها آن را بخرید ایتالیا را شکست داد. او در دور بعد با نتیجه 12 بر 1 پیروز شد. آدیلیتا محمداف آنها قزاقستان را شکست دادند و به مرحله یک چهارم نهایی رسیدند. تحقیر در این مرحله مخالف آلکن اسپانیا بابانوئل از کلمبیا با نتیجه 10 بر صفر پیروز شد و راهی نیمه نهایی شد. او در این مرحله به مصاف بشیر خواهد رفت. ماگمدوف از روسیه می آید.

در وزن 74 کیلوگرم علی رضایی در دور نخست با نتیجه 11 بر 3 مغلوب شد. کوتا تاکاهاشی او از ژاپن قهرمان آسیا شد و باید منتظر حضور حریفش در دیدار فینال باشد تا شانس ادامه مدال برنز را داشته باشد. گرفت آوردن

در وزن 86 کیلوگرم ابوالفضل رحمانی پس از استراحت در دور اول در دور دوم با نتیجه 4 بر 2 مغلوب شد. ولادیمیر گامکرلیدزه دارنده مدال نقره جهان از گرجستان بود و با توجه به شکست این کشتی گیر در دور بعد، رحمانی از دور رقابت ها کنار رفت.

وزن 92 کیلوگرم امیرحسین فیروزپور پس از استراحت در دور اول، در دور دوم با نتیجه 13 بر 1 یون وی دمیان از مولداوی را شکست داد و به مرحله یک چهارم نهایی رسید. او در این مرحله از سد 3-1 گلزنی کرد. givi بلیتزه آنها به یونان رفتند و به نیمه نهایی رسیدند. فیروزپور در این مرحله علیه فاتح تنها باش از ترکیه می آید.

در دسته 125 کیلوگرم امیررضا معصومی پس از استراحت در دور اول در دور دوم با نتیجه 10 بر صفر کومار آنیرود هند را شکست داد و به مرحله یک چهارم نهایی رسید. او در این مرحله به عبدالله 10 گل زد. کوربانوف روسیه را شکست دادند و به نیمه نهایی رسیدند. در این مرحله برنده بین جنگنده های بلاروس و آمریکایی به مصاف هم می رود.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=409645

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.