افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 20 September , 2024
8

سه چیز که باید در جلسات زمستانی مراقب آنها بود

  • کد خبر : 1959
سه چیز که باید در جلسات زمستانی مراقب آنها بود

آخرین باری که جلسات زمستانی به صورت حضوری برگزار شد، در سال 2019، شاهد بودیم که سه بازیکن آزاد برتر (استفان استراسبورگ، گریت کول و آنتونی رندون) قراردادهایی را به مبلغ 814 میلیون دلار امضا کردند. چه کسی اهمیت می دهد که فقط یکی از آن معاملات انجام شده باشد؟ تجربه کردن سه بازیکن ستاره […]


آخرین باری که جلسات زمستانی به صورت حضوری برگزار شد، در سال 2019، شاهد بودیم که سه بازیکن آزاد برتر (استفان استراسبورگ، گریت کول و آنتونی رندون) قراردادهایی را به مبلغ 814 میلیون دلار امضا کردند. چه کسی اهمیت می دهد که فقط یکی از آن معاملات انجام شده باشد؟ تجربه کردن سه بازیکن ستاره که پشت سر هم از تخته بیرون می آیند، در رویداد امضای فصل خارج از فصل، هیجان انگیز بود.

با توجه به اینکه جلسات زمستانی امسال قرار است از یکشنبه آغاز شود، بیایید نگاهی به برخی از مهم‌ترین خطوط داستانی بیسبال بیندازیم.

آرون قاضی قرعه کشی می کند

قاضی قرار است با یانکی ها یا جاینتز قرارداد امضا کند.

Erick W. Rasco/Sports Illustrated

در طول هشت ماه گذشته، ما همه چیز را شنیده ایم که چگونه قاضی وقتی تمدید هفت ساله 213.5 میلیون دلاری را رد کرد، روی خود شرط بندی کرد.یانکی هادرست قبل از روز افتتاحیه حالا، پس از گردآوری شاید بهترین سال قرارداد در تاریخ بیسبال، قاضی می‌تواند ظرف هفته آینده با یک قرارداد رکوردشکنی پول نقد کند. جف پاسان از ESPN گزارش داد چهارشنبه که یانکی ها اخیراً به قاضی پیشنهاد قراردادی هشت ساله به مبلغ 300 میلیون دلار دادند، هرچند که اگر تیم دیگری به او پیشنهاد بیشتری بدهد، حاضرند این قرارداد را افزایش دهند.

اینغول هابه نظر می رسد جدی ترین رقیب نیویورک برای قاضی است که اهل لیندن، کالیفرنیا است و در سانفرانسیسکو بزرگ شده است. علاوه بر این، جاینت ها یکی از معدود تیم هایی هستند که منابع مالی دارند و می توانند از یانکی ها پیشی بگیرند. “از نقطه نظر مالی، هیچ کس خارج از توانایی ما نیست.” فرهان زیدی، رئیس عملیات بیسبال غول ها ماه گذشته گفت در جلسات جنرال موتورز در لاس وگاس، اگرچه او به طور خاص به قاضی اشاره نکرد.

یکی دیگر از عوامل در اینجا، توانایی یک تیم برای هزینه کردن برای بهبود تیم اطراف قاضی است، که در طول دوران حرفه‌ای خود گفته است که هر چیزی جز قهرمانی در سری‌های جهانی یک شکست است. این اولین و شاید تنها شانس او ​​برای انتخاب تیمش است. پیوستن به سازمانی که شانس موفقیت مشروعی دارد، طبق تعریف او، هر سال یکی از اولویت‌های اوست.

قاضی گفت: “من می خواهم در یک فرهنگ برنده باشم و در تیمی باشم که متعهد به برنده شدن است.” به گفته برایان هوچ از MLB.com. نه تنها تا پایان دوران بازیگری‌ام، بلکه می‌خواهم میراثی برای زندگی در هر سازمانی داشته باشم. اولین و مهمترین این است که در یک فرهنگ برنده و آینده ای برنده باشید.

بله، درست است که یانکی ها بیش از هر فرنچایز دیگری برنده سری جهانی (27) شده اند، اما آخرین عنوان آنها در سال 2009 بود، زمانی که قاضی در دبیرستان لیندن دانش آموز ارشد بود. غول‌ها از آن زمان تاکنون سه قهرمانی در مسابقات جهانی کسب کرده‌اند. این بدان معنا نیست که یانکی ها متعهد به برنده شدن نیستند – فقط داجرز از ابتدای سال 10 بازی های فصل معمولی بیشتری را برده است – فقط این که برانکس دیگر مقصد واضحی برای یک بازیکن آزاد نیست که به دنبال برنده شدن است.

همانطور که اوضاع پیش می‌رود، قاضی اگر دوباره با نیویورک قرارداد ببندد، بیشتر از رفتن به سانفرانسیسکو، برنده مسابقات جهانی خواهد بود. با این حال، شایان ذکر است که جاینتز انعطاف‌پذیری مالی بسیار بیشتری برای جذب بازیکنان آزاد برتر در این فصل دارد. حقوق و دستمزد مالیات لوکس آنها حدود 143 میلیون دلار یا 90 میلیون دلار زیر آستانه اول است. بگوییم که آنها قرار بود با قاضی برای هشت سال و 320 میلیون دلار (40 میلیون دلار AAV) پس از یک جنگ مناقصه قرارداد ببندند، آنها هنوز 50 میلیون دلار برای خرج کردن دارند تا مجبور شوند 20 درصد جریمه مالیاتی را برای هر چیزی که بیش از 233 میلیون دلار خرج کنند، بپردازند.

در همین حال، یانکی ها دارای حقوق و دستمزد مالیاتی لوکس 222 میلیون دلاری هستند، به این معنی که اگر قاضی را امضا کنند، نه تنها از آستانه اول عبور خواهند کرد، بلکه باید از آستانه دوم نیز با 253 میلیون دلار عبور کنند. 12 درصد اضافه هزینه علاوه بر این، آنها در سال گذشته از آستانه مالیاتی فراتر رفتند، بنابراین به عنوان متخلفان مکرر، جریمه مالیاتی آنها 30٪ خواهد بود. طبق گزارش هال اشتاینبرنر مالک، از زمانی که یانکی ها از فصل پس از بازی حذف شدند، چندین بار با قاضی صحبت کرده و به قاضی گفته است که نیویورک پول کافی برای امضای قراردادی رکوردشکنی با او و ارتقای فهرست با حرکات اضافی دارد. در هر هوخ.

جلسات زمستانی می تواند نقطه عطف خارج از فصل باشد.

در طول هفت فصل گذشته، Trea Turner با 228 پایگاه دزدیده شده، رهبری بزرگان را بر عهده دارد.

گری A. Vasquez/USA TODAY Sports

بله، این یک جناس وحشتناک بود. نه، من بابت آن عذرخواهی نمی کنم. امیدواریم به اندازه جناس‌هایی که اسکات بوراس هنگام صحبت با خبرنگاران در سن دیگو انجام می‌دهد، بد نباشد. در هر صورت، سر و صدای زیادی در جلسات زمستانی در مورد چهار بازیکن اصلی آزاد وجود خواهد داشت: کارلوس کوریا، زاندر بوگارتس، دانسبی سوانسون و، بله، تری ترنر، که برای من جذاب ترین است.

تعداد کمی از بازیکنان می توانند با ترکیب ترنر از میانگین، قدرت و سرعت، به خصوص در موقعیت او برابری کنند. او یکی از دو بازیکن کوتاه فعال با حداقل 100 خانه شغلی و 200 پایگاه دزدیده شده است. دیگری، ژان سگورا، تقریبا 500 بازی بیشتر از ترنر انجام داده است و از سال 2020 به طور مداوم بازی کوتاهی انجام نداده است.

ترنر: 124 HR, 230 SB, 849 G
سگورا: 107 HR, 205 SB, 1,328 G

من واقعاً کنجکاو هستم که ببینم ترنر در سال آینده با کیسه‌های بزرگ‌تر و قانون محدود کردن تعداد دفعاتی که یک پارچ می‌تواند در هر بشقاب ظاهر شود، چند پایگاه می‌دزدد. او در سال 2017 رکورد 46 و در سال 18 43 را به سرقت برد. آیا او می تواند 60 را بکشد؟

روز پرداخت پارچ

جاستین ورلندر و جیکوب دگروم هر کدام ارزش بازاری بیش از 45 میلیون دلار در سال دارند. با توجه به Spotrac. اگر آن‌ها این مقدار را دریافت کنند، دو بازیکن پردرآمد بر اساس AAV خواهند بود.

اینآستروسیانکی ها،متسوطفره زنگزارش شده است که همه در ترکیب برای ورلاندر هستند، هر چند جایی که او امضا می کند می تواند به طول قرارداد کاهش یابد. هیوستون نمی خواهد به ورلندر که در فوریه 40 ساله می شود، قراردادی سه ساله بدهد. توسط جان هیمن از نیویورک پست.

اگر متس دگروم را امضا نکند، به سمت ورلاندر می روند که دوباره به سابقش می پیونددببرهاهم تیمی مکس شرزر در بالای چرخش.

سوال یا نظری برای تیم ما دارید؟ ارسال یادداشت به [email protected].

1. OPENER

اولین چیزی که براندون وودراف در مورد برنت سوتر متوجه شد، بطری آب او بود.

«این خود بطری قابل استفاده مجدد نبود که برای او متمایز بود. این تعهد سوتر به آن بود. این دو پرتاب کننده به عنوان لیگ های کوچک درآبجوسازانتمرینات بهاری در سال 2015، و وودراف متوجه شد که به نظر می‌رسد سوتر بطری را با خود همه جا می‌آورد، از باشگاه گرفته تا زمین بال، تا گودال و پشت سر – تقریباً بیشتر شبیه یک پتوی امنیتی است تا یک ظرف نوشیدنی.

اینگونه است که اِما باسلیری ویژگی عالی خود را از دیروز در مورد مسکن برنت سوتر، اکنون باکوه های راکی، که یکی از معدود ورزشکاران حرفه ای است که مرتباً در مورد تلاش برای مبارزه با تغییرات آب و هوایی صحبت می کند.

راز پارچ “Treehugger” بیسبال: دوش های سریع، بطری های آب قابل استفاده مجدد … و عجیب نباشید اثر Emma Baccellieri

2. ICYMI

از آخرین خبرنامه اتفاقات زیادی افتاده است. بیایید شما را با برخی از بهترین داستان های خود آشنا کنیم:

بهترین پلان B اگر آرون قاضی در جای دیگری امضا کند اثر نیک سلبه
در اینجا بهترین گزینه های بازگشتی برای تیم هایی وجود دارد که در قرعه کشی برای MVP AL کوتاهی می کنند.

اگر در کمیته کهنه سربازان بودیم توسط کارکنان SI MLB به چه کسی رای می دادیم HOF
بیایید وانمود کنیم که یکی از 16 عضوی هستیم که در انتخابات عصر بیسبال معاصر یکشنبه رای می دهند.

امضای خوزه آبرو به آستروس کمک می کند تا به وضعیت امپراتوری شیطانی نزدیک شود اثر نیک سلبه
جایگزینی بدترین بازیکن پایه اول MLB با MVP لیگ آمریکا در سال 2020 به هیوستون فرصت خوبی برای تبدیل شدن به یک سلسله واقعی می دهد.

همه فیلدرهای مرکز ستاره کجا رفته اند؟ نوشته تام وردوچی
در این موقعیت که زمانی پر زرق و برق بود، اوضاع تاریک به نظر می رسد. چی شد؟ آیا امیدی برای احیا وجود دارد؟

3. ارزش توجه از مت مارتل

کولتن وانگ در این فصل به رکورد 15 بازی خانگی رسید.

جف هانیش / USA TODAY Sports

امروز جمعه بعدازظهر چند خبر تجاری داریم! ایندریانورداندر ازای جسی وینکر بازیکن بیرونی و آبراهام تورو، بازیکن پایه دوم کولتن ونگ را از برورز می‌گیرند. مطابق با ورزشکارانکن روزنتال.

وونگ که سال آخر قراردادش را می گذراند و سال آینده 10 میلیون دلار درآمد خواهد داشت، فصلی نسبتاً نامشخص را پشت سر می گذارد. وونگ که به‌خاطر دفاع نخبه‌اش شناخته می‌شود، در سال 2022 برعکس بود. ارزش او 9-اوت بالاتر از میانگین بود، به ازای هر دانشمند بیسبال، دومین بدترین امتیاز برای یک بازیکن پایه دوم در لیگ. وونگ مشکلات دفاعی شگفت‌انگیز خود را به مصدومیت نسبت داد. او در ماه ژوئن 20 روز را در IL با فشار گوساله گذراند.

سیاتل انتظار دارد که دستکش وونگ به حالت عادی بازگردد و پیشرفت او در حمله ادامه یابد. در 134 بازی فصل گذشته، او 0.251 را با 15 ران خانگی و 118 OPS+ زد، یعنی 18 درصد بالاتر از میانگین لیگ بود.

این دومین معامله بزرگی است که میلواکی در این فصل انجام می دهد، پس از فرستادن هانتر رنفرو بازیکن راست به تیم.فرشتگانبرای سه پارچ در 22 نوامبر. وینکر، که 24 ران خانگی زد و یک ستاره آل استار بود.قرمزهادر سال 2021، جایگزین Renfroe خواهد شد در حالی که Toro باید زمان بازی را در هر دو پایه دوم و سوم ببیند.

4. TRIVIA از مت مارتل

سوال قبلی: پل گلد اشمیت نفر ششم استکاردینال هااولین بازیکن پایه برنده جایزه MVP. پنج نفر دیگر چه کسانی هستند؟

پاسخ: آلبرت پوژولز (2005، 08، 09)، کیث هرناندز (1979)، اورلاندو سپدا (67)، استن موزیال (146) و جیم باتملی (28). موزیال همچنین در سال های 43 و 48 برنده MVP شد، اما در آن دو فصل در درجه اول یک بازیکن بیرونی بود.

سوال: گیلورد پری یکی از دو پرتاب کننده با حداقل 3000 ضربه زدن حرفه ای و 300 بازی کامل است. دیگری کیست؟

5. THE CLOSER از Emma Baccellieri

RIP، گیلورد پری، که این هفته در سن 84 سالگی درگذشت. اینجا داستان جلد 1982 جک مک کالوم در مورد پیروزی 300 پری، شامل توضیحاتی از تی شرت جشن او است. («300 WINS چیزی برای تف کردن نیست»…!) و اینجا یک فیلم در سال 1974 با عنوان “فورک بال سال” است، با یک نقل قول از یک پیشاهنگ که بخشی از میراث او را به تصویر می کشد: “او به من ثابت کرد که برای اینکه یک پرتاب کننده عالی باشی، لازم نیست درخشان باشی. گاهی اوقات علیه شما کار می کند. گیلورد فقط استعداد طبیعی در زدن توپ بیسبال دارد و می تواند توپ را به هر کجا که شکارچی به او بگوید پرتاب کند.”

این همه از ما امروز است. فردا دوباره در صندوق پست شما خواهیم بود. در ضمن، این خبرنامه را با دوستان و خانواده خود به اشتراک بگذارید و به آنها بگویید که در آن ثبت نام کنند SI.com/newsletters. اگر سوال یا نظری دارید، به ما ایمیل بزنید [email protected].





Source link

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=1959

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 1انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.