افزونه پارسی دیت را نصب کنید Wednesday, 23 October , 2024
3

سه پیشنهاد خارجی برای دروازه بان تیم فوتبال جوانان ایران – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

  • کد خبر : 134035
سه پیشنهاد خارجی برای دروازه بان تیم فوتبال جوانان ایران – خبرگزاری مهر |  اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال جوانان ایران که در مرحله مقدماتی جام جهانی با شکست برزیل و کالدونیا به عنوان تیم سوم راهی مرحله بعد شد، با شکست مقابل مراکش در مرحله یک هشتم نهایی از صعود به مرحله بعد بازماند. 16. نهایی. . ارشا شکوری دروازه بان تیم فوتبال آماتور تهران که شماره […]

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال جوانان ایران که در مرحله مقدماتی جام جهانی با شکست برزیل و کالدونیا به عنوان تیم سوم راهی مرحله بعد شد، با شکست مقابل مراکش در مرحله یک هشتم نهایی از صعود به مرحله بعد بازماند. 16. نهایی. .

ارشا شکوری دروازه بان تیم فوتبال آماتور تهران که شماره یک نوجوانان جام جهانی بود، اگرچه در ضربات پنالتی مقابل مراکش نتوانست ضربه ای را مهار کند اما در سه بازی مقابل برزیل عملکرد قابل قبولی داشت. انگلیس و کالدونیا که مورد توجه چند تیم قرار گرفت.

هادی شکوری مدافع سابق تیم ملی فوتبال ایران که سابقه پوشیدن پیراهن تیم های پاس و استقلال را در کارنامه دارد، پدر ارشا است. شکوری در گفتگو با خبرنگار مهر از دریافت سه پیشنهاد برای پسرش خبر داد.

وی در همین راستا به خبرنگار مهر گفت: با وجود اینکه هنوز بازی مقابل مراکش برگزار نشده بود، سه پیشنهاد از تیم های خارجی برای ارشا داشتیم که هنوز به آنها پاسخ نداده ایم. در این باره باید با کارشناسان و دروازه بان های باتجربه صحبت کنم و پس از جمع بندی تصمیم نهایی را خواهیم گرفت.

هادی شکوری همچنین به عملکرد تیم جوانان در این مسابقات اشاره کرد و گفت: خسته نباشید به کادر فنی و بازیکنان این تیم می گویم که عملکرد خوبی داشتند و تلاش کردند نام ایران را بلند آوازه کنند.

مدافع سابق تیم ملی ایران ادامه داد: به نظرم این تیم عملکرد خوبی داشت اما دلایل زیادی داشت که به مرحله بعد صعود نکرد. نوجوانان ما بدشانس و خسته بودند و در نیمه دوم مقابل مراکش از آمادگی جسمانی برخوردار نبودند و نتوانستند مقابل برزیل بازی کنند اما در کل مردم از بازی آنها لذت بردند.

وی در پاسخ به این سوال که آیا فکر می کند این تیم نیز مانند تیم امید فراموش می شود، گفت: ماهیت فوتبال ما این است که جوانان، جوانان و تیم های امید پس از حذف فراموش می شوند.

سه پیشنهاد خارجی برای دروازه بان تیم فوتبال جوانان ایران

هادی شکوری ادامه داد: آنها را نباید تنها گذاشت. آنها آینده سازان فوتبال ایران هستند. باید برنامه ریزی بلندمدتی داشته باشیم تا بتوانیم در سال های آینده از این نفرات برای تیم های جوانان و امید ایران استفاده کنیم و قطعا این بازیکنان آینده ساز فوتبال ایران خواهند بود.

شکوری در خصوص عملکرد پسرش ارشا گفت: ارشا مثل همه بازیکنان زحمت کشید اما به نظرم این تیم بدشانس بود. اگر شرایط بهتری داشتند قطعا می توانستند برنده شوند. از دقیقه 60 به بعد بازیکنان قدرت بدنی خود را از دست دادند اما به نظر من آنها فوتبال خوبی ارائه کردند و اگر با همین کادر مربیگری ادامه دهند می توانند آینده خوبی داشته باشند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=134035

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.