افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
1

سه وزیر وظیفه بررسی علت حادثه معدنچی را بر عهده داشتند

  • کد خبر : 371323
سه وزیر وظیفه بررسی علت حادثه معدنچی را بر عهده داشتند

به گزارش رکنا، مسعود بزیکیان صبح یکشنبه؛ (1 مهر 1403) پس از واقعه در معدن زغال سنگ طبس قبل از عزیمت به نیویورک به وزرای کشور، صنعت، معدن و تجارت، بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و استاندار خراسان جنوبی خواستار تسریع در پیگیری مجروحان شد مجروح بررسی علت حادثه و مرگ کارگران معدن شد. رئیس […]

به گزارش رکنا، مسعود بزیکیان صبح یکشنبه؛ (1 مهر 1403) پس از واقعه در معدن زغال سنگ طبس قبل از عزیمت به نیویورک به وزرای کشور، صنعت، معدن و تجارت، بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و استاندار خراسان جنوبی خواستار تسریع در پیگیری مجروحان شد مجروح بررسی علت حادثه و مرگ کارگران معدن شد.

رئیس جمهور با صدور این دستورات خواستار بسیج همه امکانات برای تسریع در مدیریت اوضاع معدن زغال سنگ طبس، دلجویی از خانواده های متوفیان و رسیدگی به مصدومان شد.

اشاره کرد انفجار مین وی در طبس گفت: این حادثه را به همه خانواده های داغدار تسلیت می گویم. با وزرای کشور، بهداشت و صنعت صحبت کردم تا بتوانیم با تمام تلاش پیگیر وضعیت و مشکلات آن عزیزان باشیم.

رئیس‌جمهور یادآور شد: در گفت‌وگو با وزیر صنعت تاکید کردم که این روند باید درس عبرت باشد تا در هر یک از معادن کشورمان سیستمی ایجاد شود تا دیگر چنین اتفاقی رخ ندهد. سطح معادن باید به گونه ای باشد که عزیزانی که شبانه روز در آنجا کار می کنند این گونه تهدید نشوند. امیدوارم این اتفاق بیفتد. بار دیگر به خانواده های آن مرحوم تسلیت می گویم. ما هر کاری که بتوانیم برای حمایت از آنها انجام خواهیم داد.

سوال وزیر کشور درباره آخرین وضعیت انفجار در معدن طبس

در پی نشت گاز در یکی از کارگاه های شرکت زغال سنگ طبس، وزیر کشور در تماسی با استاندار خراسان جنوبی آخرین وضعیت را جویا شد.

بعدازظهر شنبه (31 شهریور) انفجاری در معدن زغال سنگ طبس رخ داد و در اولین ساعات انفجار، چهار تیم امداد و نجات هلال احمر به محل اعزام شدند.

جواد زوانات استاندار خراسان جنوبی از محل انفجار معدن زغال سنگ طبس بازدید و در جریان جزئیات این حادثه قرار گرفت.

اسکندر مومنی وزیر کشور نیز در پی حادثه نشت گاز در یکی از کارگاه های شرکت زغال سنگ معدن طبس دستوراتی را به استاندار خراسان جنوبی داد و جویای آخرین وضعیت حادثه انفجار معدن زغال سنگ معدن طبس شد.

وزیر کشور در این تماس دستور استفاده از تمامی امکانات استانی به منظور تسریع در عملیات امداد و نجات را صادر کرد و تیم های مدیریت بحران به منطقه اعزام شدند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=371323

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.