افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 20 October , 2024
0

سه نقطه مثبت هونگچی E-QM5 در ناوگان پلیس

  • کد خبر : 403290
سه نقطه مثبت هونگچی E-QM5 در ناوگان پلیس

بازار؛ گروه خودرو: چندی پیش همزمان با بهره برداری از ایستگاه شارژ جدید در اتوبان تهران- قزوین، اولین خودروهای برقی به ناوگان نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران پیوستند. در این پروژه خودروهای Hongchi E-QM5 رسما وارد ناوگان شدند. پلیس راهنمایی و رانندگی الحاق این خودروها با همکاری مشترک معاونت آماد و پشتیبانی فرجک از گروه […]

بازار؛ گروه خودرو: چندی پیش همزمان با بهره برداری از ایستگاه شارژ جدید در اتوبان تهران- قزوین، اولین خودروهای برقی به ناوگان نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران پیوستند. در این پروژه خودروهای Hongchi E-QM5 رسما وارد ناوگان شدند. پلیس راهنمایی و رانندگی الحاق این خودروها با همکاری مشترک معاونت آماد و پشتیبانی فرجک از گروه بهمن انجام شد.

Hongchi E-QM5 یک محصول کاملاً الکتریکی است که به لطف فناوری برقی سازی چین، می تواند نیازهای حمل و نقل یک محصول کم مصرف، یک وسیله نقلیه چابک برای پلیس راهنمایی و رانندگی و یک وسیله نقلیه با کیفیت و ایمنی را برآورده کند.

نگاهی به Hongqi E-QM5

گروه بهمن از طریق شرکت زیرمجموعه BMW Cars، انواع مدل های هونگچی را وارد کشور کرد. هونگچی می تواند خود را به عنوان برند و شرکت خودروسازی دولتی چین معرفی کند. رئیس جمهور چین در سفر خود به آمریکا از برند مذکور استفاده کرد. البته محبوبیت هونگچی به همین جا ختم نمی شود، زیرا خودروهای هونگچی توسط سیاستمداران و ارتش پکن نیز استفاده می شود. بنابراین مشاهده می شود که کیفیت این خودرو نسبت به سایر خودروهای چینی برتر است.

Hongchi E-QM5 یک محصول کاملاً الکتریکی است که به لطف فناوری برقی سازی چین، می تواند نیازهای حمل و نقل یک محصول کم مصرف، یک وسیله نقلیه چابک برای پلیس راهنمایی و رانندگی و یک وسیله نقلیه با کیفیت و ایمنی را برآورده کند.

خودروی مذکور پلت فرم مشترکی با محصول هونگچی H5 دارد: Hongchi E-QM5 مجهز به باتری 54 کیلووات ساعتی است که با شارژ کامل می تواند مسافت 431 کیلومتری را برای مالک خودرو فراهم کند. این خودرو می تواند 188 اسب بخار قدرت و 320 نیوتن متر گشتاور تولید کند.

این خودرو به امکانات رفاهی جدیدی از جمله; صفحه نمایش 10 اینچی در مرکز داشبورد، سیستم با تشخیص صدا و دستورات صوتی، دکوراسیون طرح چوب، تهویه خودکار دو کاناله، سنسورهای نور و باران، پلت فرم شارژ بی سیم، کروز کنترل، سیستم ورود و استارت بدون کلید، 360 درجه دوربین، ترمز هوشمند اتوماتیک و تزئینات در رنگ های مختلف.

با توجه به اینکه Hongchi E-QM5 یک خودروی تمام برقی است، خودرو متصل نیست. به عبارت دیگر وصل نکردن این خودرو خطر امنیتی یا به اصطلاح جاسوسی از ناوگان پلیس را از بین می برد.

مزایای پیوستن به Hongchi E-QM5 چیست؟

قبل از هر چیز، شایان ذکر است که Hongchi E-QM5 به دلیل یک خودروی تمام برقی متصل نیست. به عبارت دیگر وصل نکردن این خودرو خطر امنیتی یا به اصطلاح جاسوسی از ناوگان پلیس را از بین می برد. البته این به معنای هوشمند نبودن خودروی مذکور نیست.

ثانیاً ناوگان پلیس جمهوری اسلامی ایران برای افزایش تحرک در هنگام انجام وظایف یا مأموریت ها به خودروهایی با شتاب و مانور بالا نیاز دارد. با توجه به شتاب و هندلینگ Hongchi E-QM5 می توان گفت که پس از کیا سراتو که به دلیل پیوستن به ناوگان مذکور مورد انتقاد جدی قرار گرفت؛ این خودروی برقی را باید گزینه ای شایسته برای پلیس دانست.

ثالثاً با توجه به برقی بودن Hongchi E-QM5، توانایی پلیس راهنمایی و رانندگی در مانورهای شهری افزایش می یابد و به لطف فناوری های روز ثبت و ضبط رویدادها در کنار ناوبری پیشرفته، خودرو پلیس کارآمدتر می شود. هنگچی مذکور اگرچه باعث کاهش استهلاک و آلودگی می شود، اما منجر به تداعی تصویر هوشمندانه نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران می شود.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=403290

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.