افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 21 September , 2024
1

سه عملیات جدید حزب الله لبنان علیه رژیم صهیونیستی – خبرگزاری مهر ایران و جهان

  • کد خبر : 210491
سه عملیات جدید حزب الله لبنان علیه رژیم صهیونیستی – خبرگزاری مهر ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از بولتنحزب الله لبنان در بیانیه هایی از انجام 3 عملیات دیگر علیه رژیم صهیونیستی خبر داد. اداره اطلاع رسانی جنگ حزب الله لبنان اعلام کرد: رزمندگان مقاومت اسلامی در حمایت از ملت پایدار فلسطین در نوار غزه و مقاومت شجاعانه و شریف آن در ساعت 16 و 25 […]

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از بولتنحزب الله لبنان در بیانیه هایی از انجام 3 عملیات دیگر علیه رژیم صهیونیستی خبر داد.

اداره اطلاع رسانی جنگ حزب الله لبنان اعلام کرد: رزمندگان مقاومت اسلامی در حمایت از ملت پایدار فلسطین در نوار غزه و مقاومت شجاعانه و شریف آن در ساعت 16 و 25 دقیقه امروز چهارشنبه 29 بهمن ماه 1393 رویست علوم پایه واقع در زمین های اشغالی صبا آنها با سلاح های موشکی مورد حمله قرار گرفتند و خسارت مستقیم وارد کردند.

همچنین حزب الله لبنان اعلام کرد که عملیات دیگری را علیه نظامیان رژیم صهیونیستی در شهرک صهیونیستی انجام خواهد داد.آویویمواقع در شمال سرزمین های اشغالی و تعدادی از این سربازان کشته و تعدادی دیگر زخمی شدند.

در بیانیه دیگر حزب الله نیز آمده است: در حمایت از ملت پایدار فلسطین در نوار غزه و مقاومت شجاعانه و شریف آن و در پاسخ به حملات اسرائيل به روستاها و خانه های غیرنظامیان، به ویژه حمله به غیرنظامیان در مجدال منطقهرزمندگان مقاومت اسلامی ساعت 17:22 امروز چهارشنبه 30 بهمن 1393 شهرکمتسوا“با موشک های کاتیوشا مورد حمله قرار گرفتند.

پیش از این حزب الله لبنان 9 عملیات دیگر را امروز انجام داده بود که با احتساب این 3 عملیات جدید، تعداد عملیات های امروز حزب الله علیه مواضع رژیم صهیونیستی واقع در شمال سرزمین های اشغالی به 12 عملیات می رسد.

رسانه های عبری نیز از شلیک 10 موشک از سمت لبنان خبر دادند. الجلیل غرب، واقع در شمال سرزمین های اشغالی، برکنار شد.

از سوی دیگر، خبرنگار المیادین در جنوب لبنان از حمله توپخانه ای ارتش رژیم صهیونیستی به اطراف شهرک های «.مجدال منطقه»، یارین“و”زبقیناو آن را در جنوب لبنان اعلام کرد.

اطراف شهرکآیتا مردمواقع در جنوب لبنان هدف 2 حمله هوایی ارتش رژیم صهیونیستی قرار گرفته است.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=210491

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.