افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 23 September , 2024
1

سهم ویژه نفت و گاز در رشد اقتصادی 1402 | ارتقای بهره وری یکی از اولویت های صنعت نفت است

  • کد خبر : 220955
سهم ویژه نفت و گاز در رشد اقتصادی 1402 |  ارتقای بهره وری یکی از اولویت های صنعت نفت است

به گزارش بازار، محسن خجستمهر در نشست مدیران ارشد این شرکت، تحقق این رشد اقتصادی را برجسته کرد و یادآور شد: شرکت ملی نفت ایران به معنای واقعی کلمه ثابت کرده است که موتور محرکه توسعه اقتصادی کشور است. وی با تاکید بر روند افزایش تولید و لزوم توسعه میادین نفت و گاز، تصریح کرد: […]

به گزارش بازار، محسن خجستمهر در نشست مدیران ارشد این شرکت، تحقق این رشد اقتصادی را برجسته کرد و یادآور شد: شرکت ملی نفت ایران به معنای واقعی کلمه ثابت کرده است که موتور محرکه توسعه اقتصادی کشور است.

وی با تاکید بر روند افزایش تولید و لزوم توسعه میادین نفت و گاز، تصریح کرد: تعمیر و نگهداری رکن اصلی فعالیت های ما است. اما برای افزایش تولید و غلبه بر افت طبیعی باید تصمیمات سریع و اقدامات لازم اتخاذ شود.

معاون وزیر نفت تصریح کرد: شرکت ملی نفت ایران توانمندی های زیادی دارد و به تبع آن انتظارات زیادی از عملکرد این شرکت می رود. بر این اساس باید تلاش کنیم تا برای انجام ماموریت های خود در سال 1403 آمادگی کامل داشته باشیم.

مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران با بیان اینکه برای دستیابی به اهداف بلندمدت در صنعت نفت و گاز باید عملکرد اجرایی دستگاه های مختلف شرکت ملی نفت مورد بررسی و تحلیل دقیق قرار گیرد، تصریح کرد: در این راستا باید به طور دقیق عمل کرد. افزایش بهره وری متناسب با نیازها و معیارهای سازمان است.

خجستمهر ادامه داد: مهم ترین آسیب های وارده به سازمان را هم در بخش داخلی و هم در بخش برون سازمانی می توان ارزیابی کرد، بنابراین با توجه به محدودیت زمانی لازم است اقداماتی در زمینه حل مشکلات داخلی به عنوان اولین گام برای ارتقای بهره وری انجام شود. سازمان.

وی افزود: برای تحقق عنصر بهره وری باید درک واقع بینانه از شرایط موجود داشته باشیم و با توجه به نیازها سطح بهره وری سازمانی را ارتقا دهیم.

خجستمهر ضمن تشکر از مشارکت پرشور کارکنان شرکت ملی نفت ایران در انتخابات شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری، ابراز امیدواری کرد با همگرایی نمایندگان مردم در مجلس و صنعت نفت به عنوان اصلی ترین رکن اقتصادی کشور ستون کشور ما نتایج خوبی را برای مردم به دست خواهد آورد.

بر اساس این گزارش، همایش مدیریت ارشد شرکت ملی نفت ایران بعدازظهر یکشنبه 22 اسفند 1402 با حضور مدیران ارشد، مدیران کل و اعضای هیئت مدیره شرکت های تابعه این شرکت برگزار شد.شرکت ملی ایران . شرکت نفت در سالن کنفرانس کوسک.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=220955

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.