افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 23 September , 2024
2

سهمیه هر استان در طرح کلید در دست مشخص شده است

  • کد خبر : 129152
سهمیه هر استان در طرح کلید در دست مشخص شده است

به گزارش بازار به نقل از وزارت راه و شهرسازی، محمد آیینی معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت نوسازی شهری ایران صبح امروز پنجشنبه چهارم آبان مصادف با این بازدید به استان چهارمحال و بختیاری رفت. رئیس جمهور و هیئت دولت به استان چهارمحال و بختیاری با اعلام افتتاح 108 واحد نوسازی مسکن […]

به گزارش بازار به نقل از وزارت راه و شهرسازی، محمد آیینی معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت نوسازی شهری ایران صبح امروز پنجشنبه چهارم آبان مصادف با این بازدید به استان چهارمحال و بختیاری رفت. رئیس جمهور و هیئت دولت به استان چهارمحال و بختیاری با اعلام افتتاح 108 واحد نوسازی مسکن در بافت فرسوده استان چهارمحال و بختیاری گفت: یکی از این پروژه ها با 30 واحد نوسازی منازل است. در شهرکرد و در زمینی به مساحت 780 متر مربع واقع شده است.

مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران درباره این پروژه 30 واحدی گفت: این پروژه با زیربنای 5 هزار متر مربع و در 5 طبقه با 4 پلاک است.

آئینی ادامه داد: همچنین پارک محله مهدیه به مساحت 3700 متر مربع با مشارکت شهرداری شهرکرد افتتاح شد.

وی افزود: این پروژه در راستای بهسازی و نوسازی فضای شهری و با هزینه ای بالغ بر 39 میلیارد ریال در حال ساخت است.

معاون وزیر راه و شهرسازی با اشاره به تصویب و ابلاغ آیین نامه اجرایی پروژه کلید در دست، گفت: در پروژه کلید در دست، نوسازی 10 هزار خانه فرسوده در دستور کار قرار دارد. امسال.

وی افزود: سهمیه هر استان در طرح کلید در دست مشخص شده است.

مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری تاکید کرد: دولت سیزدهم بر توجه به نوسازی بافت های فرسوده و ترغیب و تشویق مردم، سازندگان و پیمانکاران به اهمیت نوسازی این بافت ها و همچنین ساماندهی سکونتگاه های غیررسمی تاکید دارد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=129152

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.