افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 18 October , 2024
0

سند توسعه اقتصاد دیجیتال استان کردستان منتشر شد

  • کد خبر : 401031
سند توسعه اقتصاد دیجیتال استان کردستان منتشر شد

به گزارش خبرگزاری بازار و به نقل از روابط عمومی مخابرات اقلیم کردستان، مدیرعامل مخابرات اقلیم کردستان اظهار کرد: سند توسعه اقتصاد دیجیتال در کردستان تدوین شده و باید با کمک شرکت های دانش بنیان تقویت و پیشرفت کرد. آزاد حکمت افزود: امروز قوانین کسب و کار تغییر کرده و در بسیاری از موارد مردم […]

به گزارش خبرگزاری بازار و به نقل از روابط عمومی مخابرات اقلیم کردستان، مدیرعامل مخابرات اقلیم کردستان اظهار کرد: سند توسعه اقتصاد دیجیتال در کردستان تدوین شده و باید با کمک شرکت های دانش بنیان تقویت و پیشرفت کرد.

آزاد حکمت افزود: امروز قوانین کسب و کار تغییر کرده و در بسیاری از موارد مردم به صورت مجازی فعالیت می کنند و امیدواریم این همایش در حوزه توسعه دیجیتال استان در حوزه اقتصادی موثر باشد.

معاون هماهنگی امور عمرانی کردستان نیز در این مراسم گفت: امروز دنیای ارتباطات و دیجیتال پیشرفت کرده و همه مردم را با خود می کشاند.

کیومرث حبیبی افزود: دنیای دیجیتال به دلیل شفافیت، سرعت عمل و نتایج موثرتر دشمنان خود را دارد اما باید با برنامه ریزی برای رسیدن به اهداف خود از این امکان حداکثر استفاده را ببریم.

وی با تاکید بر برگزاری کارگاه های تخصصی برای شهرداری ها در شهرهای بزرگ گفت: آمادگی لازم برای انجام کارگاه های آموزشی و کارهای پژوهشی را داریم و در این زمینه نیازمند همکاری و حمایت خواهیم بود.

رئیس دانشگاه کردستان همچنین تصریح کرد: اساس اقتصاد بر دو اصل بی بدیل نیازهای نامحدود انسانی و محدودیت های موجود استوار است که اگر این دو مورد برآورده نشود نمی توان انتظار تعارض داشت.

حامد قدیرزاده گفت: امروزه نیازهای جامعه ایجاب می کند که دورترین نقطه هر کشور سریع ترین انتقال اطلاعات ممکن را به مرکز داشته باشد.

وی افزود: اگر می‌خواهیم اقتصاد پایداری داشته باشیم باید ابزارها را به تفکر تبدیل کرده و به جامعه انتقال دهیم.

رئیس دانشگاه کردستان تصریح کرد: اقتصاد دیجیتال مبتنی بر فناوری اطلاعات و من. انجام دهید. باید در جامعه نهادینه شود و در روستاها مراکزی ایجاد کنیم تا جوانان و نوجوانان بتوانند از ابزارهای دیجیتال به درستی استفاده کنند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=401031

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.