افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 21 September , 2024
0

سنت شکنی قلعه نویی در انتخاب اردوگاه/ دعوت از گمنام و ناشناس – خبرگزاری به علاوه اخبار ایران و جهان

  • کد خبر : 235528
سنت شکنی قلعه نویی در انتخاب اردوگاه/ دعوت از گمنام و ناشناس – خبرگزاری به علاوه اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال ایران در چارچوب رقابت های مقدماتی جام جهانی 2026 بعدازظهر یکشنبه 6 اسفندماه پس از پایان در روزهای دوم و هفتم فروردین ماه در دو دیدار خانگی و خارج از خانه باید به مصاف تیم ترکمنستان برود. در هفته بیست و یکم لیگ برتر، امیر قلعه نویی سرمربی تیم […]

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال ایران در چارچوب رقابت های مقدماتی جام جهانی 2026 بعدازظهر یکشنبه 6 اسفندماه پس از پایان در روزهای دوم و هفتم فروردین ماه در دو دیدار خانگی و خارج از خانه باید به مصاف تیم ترکمنستان برود. در هفته بیست و یکم لیگ برتر، امیر قلعه نویی سرمربی تیم ملی اسامی 29 بازیکن دعوت شده برای این دو دیدار را اعلام کرد که در آن نام چهار فوتبالیست خوش آتیه ایرانی به چشم می خورد.

پس از ناکامی تیم ملی در صعود به فینال جام ملت های آسیا 2023، انتقادات زیادی به دلیل عدم دعوت قلعه نویی از بازیکنان جوان به وجود آمد و با جلساتی که سرمربی تیم ملی با اعضای هیات مدیره فوتبال برگزار کرد. فدراسیون در مورد این جوانگرایی و مسائل دیگر به وجود آمد.

قلعه نویی یکی از مربیانی است که در دوران حضورش در تیم های باشگاهی کمتر از بازیکنان جوان در تیمش استفاده می کرد اما حالا 4 بازیکن را به تمرکز تیم ملی فراخوانده است که شاید اهالی فوتبال آنها را نمی شناسند.

آرشا شکوری

ارشا شکوری دروازه بان تیم ملی فوتبال جوانان که در جام جهانی زیر 17 سال و در دیدار مقابل برزیل بهترین بازیکن جهان شناخته شد، یکی از عجایب لیست قلعه نووی است. سرمربی تیم ملی بدون توجه به عملکرد دروازه بان های لیگ برتری از جمله محمدرضا اخباری، حسین پورحمیدی و… تصمیم گرفت در کنار علیرضا بیرانوند، پیام نظام و سیدحسین از شکوری در تیم ملی استفاده کند. حسینی. حضور شکوری در جمع دروازه بانان باتجربه تیم ملی بدون شک می تواند اعتماد به نفس آنها را افزایش دهد.

جواد آقایی پور

اگر نام جواد آقایی پور قبل از دیدار تیم های فوتبال استقلال خوزستان و پرسپولیس مطرح می شد، کمتر کسی مهاجم جوان استقلال خوزستان را می شناخت. این بازیکن با عملکرد خوبش مقابل پرسپولیس مورد توجه رسانه ها و سایر باشگاه ها قرار گرفت و توانست هر دو گل تیمش را به ثمر برساند اما با مخالفت مدیران و اعضای کادر فنی استقلال خوزستان اجازه یافت. به کار خود در نیم فصل دوم با شاگردان سید سیروس پورموسوی ادامه می دهد.

حسین گودرزی

مدافع 22 ساله بروجردی که برای حضور در تیم نفت مسجد سلیمان ظاهر شد، در فصل بیست و سوم پیراهن شمس آذر قزوین را بر تن می کند. عملکرد خوب این بازیکن در نیم فصل و گلزنی هایش به استقلال تهران و پرسپولیس باعث جلب توجه او شد. گودرزی همچنین در تیم امید و بازی های آسیایی هانگژو به عنوان یکی از بازیکنان ثابت ایران حضور داشت و رضا عنایتی در بازی ها از او استفاده کرد.

مهدی لیموچی

قشقایی شیراز، فولاد خوزستان و پیکان از جمله تیم های هجومی جدید تیم ایران بودند که حضور آنها در آلومینیوم رشد فوتبالی آنها را آغاز کرد. لیموچی در 19 بازی این فصل برای آلومینیوم 5 گل به ثمر رسانده و بهترین بازیکن تیمش است. او سابقه حضور در تیم امید را نیز در کارنامه خود دارد. با توجه به حضور بازیکنانی مانند مهدی طارمی و سردار آزمون، حضور او در تیم ملی سخت خواهد بود و باید تلاش مضاعف کند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=235528

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.