افزونه پارسی دیت را نصب کنید Wednesday, 23 October , 2024
2

سمینار “معرفی جوانان به بازار کشورهای همسایه” در گلستان برگزار شد

  • کد خبر : 269100
سمینار “معرفی جوانان به بازار کشورهای همسایه” در گلستان برگزار شد

مهدی حسن نژادان در گفتگو با خبرنگار بازار گفت: سمینار ورود جوانان به بازار کشورهای همسایه با همکاری اداره کل امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان گلستان برگزار شد. با هدف ایجاد اشتغال برای جوانانی که با تمرکز بر صادرات کالا و خدمات وارد این بازار می شوند.. مدیرعامل شرکت آیسان تجارت با […]

مهدی حسن نژادان در گفتگو با خبرنگار بازار گفت: سمینار ورود جوانان به بازار کشورهای همسایه با همکاری اداره کل امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان گلستان برگزار شد. با هدف ایجاد اشتغال برای جوانانی که با تمرکز بر صادرات کالا و خدمات وارد این بازار می شوند..

مدیرعامل شرکت آیسان تجارت با بیان اینکه این برنامه یک سمینار آموزشی در قالب همایش بود، افزود: سخنرانی یک کارآفرین و بازرگان گلستانی که پنل تخصصی چه باید کرد و چه نباید کرد برگزار کرد. انجام صادرات با حضور چهار تن از بازرگانان اصلی استان گلستان در قالب گفتگو. پاسخگویی به سوالات و نیازهای 320 شرکت کننده از برنامه های اجرا شده در این سمینار بود.

وی گفت: پس از پایان سمینار دوره آموزشی مقدماتی تخصصی مرتبط با تجارت بین الملل برای 70 شرکت کننده برگزار می شود.

مدیرعامل شرکت آیسان تجارت بیان کرد: نفرات برتر پس از ارسال رزومه انتخاب شده اند و این دوره از ابتدای خرداد ماه آغاز می شود و قرار است این 70 نفر برتر با مساعدت مالی معاونت جوانان آموزش ببینند. . مسائل ورود به بازار صادرات کشورهای همسایه..

وی در خصوص دوره های آموزشی که از اول خردادماه برگزار می شود، تصریح کرد: این دوره در قالب کارگاه های تخصصی در حوزه تجارت بین الملل با حضور مدرسان در سطح استانی و کشوری برگزار می شود و در نهایت پس از سه ماه ، افراد علاقه مند و با تجربه وارد بازار صادرات بین المللی می شوند..

سمینار فقط یک کنفرانس نبود.

مدیر کل آیسان تجارت تاکید کرد: این سمینار به صورت دوره ای انجام نشد، در واقع با تکمیل این برنامه، کار اصلی آغاز می شود و دوره تخصصی با آموزش تئوری و عملی برای دانشجویان برگزار می شود. هدف، واقعگرایانه. جامعه متشکل از جوانان 18 تا 35 ساله. 70 نفر برتر توانستند با بازار کار در خارج از کشور آشنا شوند..

وی بیان کرد: در پایان آن دوره یک دوره سه ماهه دیگر به صورت رایگان برای حمایت از آن 70 نفر با همکاری اساتید و بازرگانان برجسته استان و کشور به منظور مشاوره به مردم انجام می شود. که وارد شد بازار کار

حسن نژادان با بیان اینکه این طرح برای اولین بار در استان اجرا شد، گفت: تجارت بین الملل حوزه ای بدون حصار است و از هر سمتی می توان وارد آن شد، اما بسیاری از افرادی که وارد این حوزه به ویژه صادرات شدند، توجه داشتند که آگاهی و خیر انجام دادند. ندانستند و از تجربیات معامله گران پیش از خود استفاده نکردند، متأسفانه با مشکلات زیادی مواجه شدند و حتی به مرحله ورشکستگی مالی رسیدند..

وی در خصوص مزیت های دوره های آموزشی گفت: این دوره از چالش هایی که برای کارآفرینان وجود دارد و نحوه مواجهه با آن از جمله دریافت پول پس از صادرات، انتقال پول به دلیل تحریم ایران و چالش های مذاکرات بین المللی اطلاع رسانی می کند. مذاکره می کند و حتی اصول نشستن در مقابل تاجر بین المللی را به مردم می آموزد..

مدیر عامل آیسان تجارت ادامه داد: دوره های آموزشی آگاهی مردم را قبل از شروع صادرات افزایش می دهد و از بروز بسیاری از مشکلات جلوگیری می کند تا مردم به هر دلیلی با ورشکستگی مالی یا مشکلات دیگر مواجه نشوند و به صادرات دست پیدا کنند..

دستگاه های دیگر در حال کار هستند

مدیر کل آیسان تجارت تصریح کرد: حداقل 98 درصد از افراد حاضر در سمینارها و دوره های آموزشی را جوانان ساکن استان گلستان تشکیل می دهند و شاید در صورت پذیرفته شدن شرایط، جوانان سایر استان ها نیز در این دوره ها حضور پیدا کنند..

وی با بیان اینکه دوره های آموزشی با حمایت مالی معاونت امور جوانان به صورت کاملا رایگان انجام می شود، تصریح کرد: در قالب برنامه ها می توان هزینه های ناچیزی را از افراد دریافت کرد، اما از افرادی که برگزیده شده اند و جزو افراد هستند. top 70, the article کسانی هستند که باید سر کار باشند و تمام تلاش خود را برای یادگیری انجام دهند تا پولی که برای مردم خرج می شود هدر نرود..

حسن نژادان نتیجه این طرح را معرفی 20 کارآفرین عنوان کرد و افزود: این افراد را به عنوان کارآفرینان جوان در استان گلستان معرفی می کنیم تا سه ماه بعد شروع به کار کنند..

مدیرعامل آیسان تجارت گفت: در آن دوره تمرکز بر عملکرد 70 نفر برتر بود که اگر همه آن افراد شاغل و علاقمند باشند به عنوان کارآفرین جوان به استان گلستان تزریق می شوند..

وی در پایان یادآور شد: زیرا این دوره برای اولین بار در استان گلستان با همکاری شرکت آیسان تجارت و با همکاری تنها دستگاه اجرایی استان یعنی اداره کل ورزش و ورزش برگزار می شود. جوانان استان گلستان انتظار می رود سایر دستگاه های اجرایی و حتی معاونت اقتصادی استانداری پای کار بیایند تا در این دوره نتیجه خوبی داشته باشیم..

حسن نژادان افزود: این همکاری های چند جانبه حتی باعث می شود دوره های آتی با استحکام و کیفیت بیشتری انجام شود که از نظر اقتصادی و اشتغالزایی به نفع استان خواهد بود.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=269100

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.