افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 24 September , 2024
0

سمینارها فردا تعطیل است.

  • کد خبر : 373775
سمینارها فردا تعطیل است.

به گزارش مانیبان، متن پیام مدیر سمینار به شرح زیر است: در حقیقت خداوند جان و مال مؤمنان را خریده است تا بهشت ​​از آن آنان باشد. در راه خدا می جنگند. پس می کشند و کشته می شوند، وعده ای که او در تورات و انجیل و شریعت دارد. قرآن و چه کسی از […]


به گزارش مانیبان، متن پیام مدیر سمینار به شرح زیر است:

در حقیقت خداوند جان و مال مؤمنان را خریده است تا بهشت ​​از آن آنان باشد. در راه خدا می جنگند. پس می کشند و کشته می شوند، وعده ای که او در تورات و انجیل و شریعت دارد. قرآن و چه کسی از خدا به عهدش وفادارتر است؟ پس به وعده ای که با آن وعده دادی و همان پیروزی بزرگ است شادمان باش (توبه: 111).

جنایت جنون آور و تحقیرآمیز و حملات موشکی گسترده رژیم منحوس و تروریست صهیونیستی به لبنان عزیز که در ادامه یک سال کشتار و خونریزی و ویرانی در کشورهای مظلوم موجب شهادت و مجروحیت تعداد زیادی از مردم بی دفاع شد. در غزه، موج قدرتمند انزجار و خشم جای خود را به ایمان داده است. جایگاهی در جهان اسلام و در میان همه آزادگان جهان به دست آورده است.

در این میان شهادت برخی از فرماندهان و رزمندگان سرافراز حزب الله و بزرگان و اساتید حوزه های علمیه لبنان بر درد و اندوه این مصیبت بزرگ افزوده است.

این مصیبت دردناک در محضر امام زمان، رهبر معظم انقلاب اسلامی، مراجع عظام تقلید، حوزه های علمیه قم و نجف و به ویژه عموم مردم و حوزه های علمیه لبنان و حزب الله تقدیم می شود. دبیر کل قهرمان، غیور و محبوب آن علامه، صمیمانه تسلیت می گویم.

رژیم کودک کش صهیونیستی هر بار که در روستاها توسط رزمندگان و نیروهای مقاومت شکست می خورد با کشتار مردم بی دفاع تا استخوان و خون مشکل را حل می کند و بزدلی و کوچکی این رژیم نامشروع را به نمایش می گذارد. بار دیگر همه جهان فهمیدند که این رژیم جنایتکار به هیچ موازین بشردوستانه، دینی، شرعی و بین المللی پایبند نبوده و راهی جز قتل و غارت، ظلم و تجاوز، فسق، رذالت و خونخواهی و تنها راه نمی شناسد. مواجهه با آن مقابله، جهاد و مقاومت تا نابودی کامل آن و رهایی همه بشریت از این جرثومه فساد است.

اساس و پیشه حوزه های علمیه در این راه الهی، آیات شریفه قرآن و سیره نبی مکرم اسلام و اهل بیت اطهار علیهم السلام، سیره ائمه انقلاب و بزرگ مراجع تقلید از برکات آنان که راه عزت و حکمت و مقاومت و شهادت و حفظ هستی است. اسلامی و انسانی است.

حوزه علمیه قم ندای حکیمانه و شایسته مراجع عظام تقلید و حضرت آیت الله العظمی سیستانی دام ظله الشریف در دفاع از مردم و مقاومت لبنان و فلسطین و حمایت همه جانبه آنان از ملت عزیز لبنان و ملت عزیز را ارج می نهد. مقاومت اسلامی حزب و مردم فلسطین و غزه در همه جبهه ها ایستادگی و اعلام مقاومت کرده و از همه سیاستمداران، دانشگاهیان و نخبگان جهان اسلام و مردم آزاده جهان به مقابله با رژیم صهیونیستی، سیاستمداران آن، اقتصادی و اقتصادی دعوت می کند. تحریم های فرهنگی و دفاع از انسانیت و عدالت.

در این ایام منتسب به پیامبر گرامی اسلام و وحدت اسلامی، انتظار می رود همه دولت های اسلامی و علمای اسلام با محور مقاومت در جهت ریشه کن کردن کامل غده سرطانی صهیونیست ها همکاری و تلاش کنند و در ساخت و ساز این بنا نقش جدی تری ایفا کنند. امت اسلامی. .

بدون شک هرگونه سهل انگاری در این زمینه خشم خداوند و مردم مسلمان در سراسر جهان را در پی خواهد داشت و عواقب آن متوجه حاکمان این کشورها خواهد بود.

به کسانی که می جنگند اجازه داده شده است، زیرا به آنها ظلم شده است و در حقیقت خداوند می تواند آنها را پیروز کند (الحج، 39).

ضمناً برای ابراز همدردی و همبستگی با ملت شریف لبنان و حزب الله سرافراز و مقاومت و بنا به نظر مرجع عالی تقلید و شورای عالی حوزه های علمیه، حوزه و حوزه های علمیه قم فردا تعطیل است. . ، چهارشنبه


لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=373775

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.