افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 10 October , 2024
0

سمنان رتبه نخست «اشتغال فارغ التحصیلان دانشگاهی» را در کشور دارد

  • کد خبر : 392242
سمنان رتبه نخست «اشتغال فارغ التحصیلان دانشگاهی» را در کشور دارد

سید محمدرضا هاشمی در گفتگو با خبرنگار بازار، با بیان اینکه یکی از موفقیت های استان سمنان وجود دو پارک علم و فناوری در استان سمنان و پارک علم و فناوری سمنان است، تاکید کرد: این دو پارک دستاوردهای خوبی داشته اند. موفقیت در زمینه کارآفرینی و اشتغال برای کسب درآمد. وی ضمن تاکید بر […]

سید محمدرضا هاشمی در گفتگو با خبرنگار بازار، با بیان اینکه یکی از موفقیت های استان سمنان وجود دو پارک علم و فناوری در استان سمنان و پارک علم و فناوری سمنان است، تاکید کرد: این دو پارک دستاوردهای خوبی داشته اند. موفقیت در زمینه کارآفرینی و اشتغال برای کسب درآمد.

وی ضمن تاکید بر اینکه سمنان با وجود این دو پارک علم و فناوری توانسته از نظر تعداد شرکت های دانش بنیان در بین برترین های کشور قرار گیرد، افزود: جلسات مکرر برای رفع موانع شرکت های دانش بنیان در استان برگزار می شود. سمنان با حضور مدیران اجرایی انجام می شود.

استاندار سمنان با بیان اینکه در این جلسات مسائل و مشکلات شرکت های دانش بنیان استان به طور مرتب و مکرر بررسی می شود، گفت: برای رفع موانع و مشکلات این واحدها دستوراتی صادر و نهادهای عضو موظف به پیگیری هستند. و اجرای آن هستند.

هاشمی با اشاره به اینکه ارتقای کارآفرینی یکی از مهمترین مزیت های پارک علم و فناوری سمنان است، ادامه داد: این پارک به همکاری خود با دانشگاه های استان ادامه می دهد تا بتوانیم از ظرفیت فارغ التحصیلان دانشگاهی و دانشجویان در صنایع استفاده کنیم. .

وی با بیان اینکه اقدامات خوبی در این زمینه در استان سمنان انجام شده است، افزود: استان سمنان از نظر اشتغال فارغ التحصیلان دانشگاهی رتبه نخست کشوری و همچنین در زمینه تعهد اشتغال کل با 86.53 درصد را دارد، این استان به خود اختصاص داده است. مقام اول اول در کشور

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=392242

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.