افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 22 October , 2024
0

سلیمانی: قضاوت بازی السد و پرسپولیس فقط یک مشکل داشت – قرمز نیوز – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 405048
سلیمانی: قضاوت بازی السد و پرسپولیس فقط یک مشکل داشت – قرمز نیوز – پرسپولیس نیوز

کارشناس داوری کشورمان درباره قضاوت داوران ژاپنی در دیدار السد – پرسپولیس اظهار نظر کرد. حیدر سلیمانی در گفت وگو با تسنیم درباره قضاوت آراکه یوسوکه ژاپنی در دیدار السد قطر و پرسپولیس ایران اظهار داشت: داور بسیار حرفه ای بود و خیلی خوب قضاوت کرد. به نظر من داور ژاپنی در قضاوت و مدیریت […]

کارشناس داوری کشورمان درباره قضاوت داوران ژاپنی در دیدار السد – پرسپولیس اظهار نظر کرد.

حیدر سلیمانی در گفت وگو با تسنیم درباره قضاوت آراکه یوسوکه ژاپنی در دیدار السد قطر و پرسپولیس ایران اظهار داشت: داور بسیار حرفه ای بود و خیلی خوب قضاوت کرد. به نظر من داور ژاپنی در قضاوت و مدیریت بازی ایران و قطر عملکرد بسیار خوبی داشت و بازی را به خوبی هدایت کرد.

وی ادامه داد: گل السد به پرسپولیس کاملا درست بود. با وجود اینکه بازیکنی در موقعیت آفساید قرار داشت، تاثیری نداشت و گل به درستی به ثمر رسید.

سلیمانی افزود: امید عالیشاه در صحنه ای در نیمه دوم معتقد بود که در محوطه جریمه پنالتی اعلام شده است اما تصمیم داور در ادامه بازی درست بود و مدافع السد ضربه ای به عالیشاه نزد. در یک صحنه توپ به دست مدافع السد برخورد کرد اما آن صحنه اصلا هندی نبود چرا که دست مدافع کاملا حمایت شده و با بدنش هماهنگ بود و فضایی را اشغال نمی کرد. این صحنه نمی توانست پنالتی باشد و به همین دلیل ادامه مسابقه درست بود.

کارشناس داوری فوتبال کشورمان همچنین تصریح کرد: در دقیقه 78 تماس مدافع السد با ژائو طبیعی بود و معتقدم تصمیم داور برای ادامه بازی درست بود. در این صحنه مهاجم به مدافع ضربه زد و به همین دلیل پنالتی در کار نبود. شاید تنها ایراد داور ژاپنی این بود که در نیمه دوم وقت اضافه خواست. هفت دقیقه برای نیمه دوم کافی نبود.

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)