افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 23 September , 2024
1

سلیمانی: تصمیمات داور در دیدار پرسپولیس و استقلال خوزستان درست بود – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 274361
سلیمانی: تصمیمات داور در دیدار پرسپولیس و استقلال خوزستان درست بود – پرسپولیس نیوز

کارشناس داوری فوتبال کشورمان تاکید کرد که کوپال ناظمی در دیدار پرسپولیس و استقلال خوزستان تصمیمات درستی گرفت. حیدر سلیمانی در گفت وگو با تسنیم، درباره قضاوت کوپال ناظمی در دیدار پرسپولیس و استقلال خوزستان اظهار داشت: در دقیقه 17 در دو صحنه که در محوطه جریمه پرسپولیس رخ داد، نظمی به درستی دستور ادامه […]

کارشناس داوری فوتبال کشورمان تاکید کرد که کوپال ناظمی در دیدار پرسپولیس و استقلال خوزستان تصمیمات درستی گرفت.

حیدر سلیمانی در گفت وگو با تسنیم، درباره قضاوت کوپال ناظمی در دیدار پرسپولیس و استقلال خوزستان اظهار داشت: در دقیقه 17 در دو صحنه که در محوطه جریمه پرسپولیس رخ داد، نظمی به درستی دستور ادامه بازی را داد و این اتفاق نیفتاد. خطایی که مدافعان پرسپولیس انجام دادند و مدافعان به درستی توپ را زدند و این یک بازی طبیعی فوتبال بود.

وی ادامه داد: در ادامه بازی و در وقت های تلف شده نیمه اول که عبدالکریم حسن تصمیم به شوت زنی گرفت، مهاجم هم تیمی اش در موقعیت آفساید قرار گرفت و بعداً چون آل کثیر روی بازی مدافعان استقلال تاثیر گذاشت. خوزستانی کمک داور به درستی آفساید اعلام کرد.

کارشناس داوری فوتبال کشورمان درباره تصمیم کوپال ناظمی برای اخراج مدافع خارجی استقلال خوزستان نیز تصریح کرد: در محل خطای ساویو روبرتو، تصمیم داور درست بود، زیرا ورود مدافع خارجی استقلال خوزستان بی پروا بود.

سلیمانی در ادامه یادآور شد: در دقیقه 59 وقتی مدافع پرسپولیس توپ را ارسال کرد، آل کثیر در فاصله نیم متری آفساید قرار گرفت و اعلام آفساید، تصمیم درست کمک داور اول بود و گل به درستی مردود اعلام شد.

کارشناس داوری فوتبال کشورمان در واکنش به اعلام پنالتی به سود پرسپولیس گفت: وحید امیری هوشمندانه پنالتی را گرفت. مدافع استقلال به جای ضربه زدن به توپ پای مهاجم را می زند و امیری بدون حرکت اضافی از مدافع پنالتی می گیرد و تصمیم داور درست بود.

سلیمانی در پایان با اشاره به صحنه مشکوک دیگری که در محوطه جریمه استقلال خوزستان رخ داد خاطرنشان کرد: در این صحنه مدافع استقلال تکل می زند اما به پای مهاجم ضربه نمی زند و از زاویه دوربین تلویزیون تصمیم داور برای ادامه بازی است. درست است، اما وضعیت پای چپ مدافع مشخص نیست که آیا او برخورد داشته است یا نه.

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)