افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
0

سلنا گومز میلیاردر شد/ ثروت ستاره پاپ از کجا آمد؟

  • کد خبر : 365261
سلنا گومز میلیاردر شد/ ثروت ستاره پاپ از کجا آمد؟

آفتاب نیوز: سلنا گومز در سی و دو سالگی میلیاردر شد. بلومبرگ گزارش می دهد که بازیگر «تنها قتل ها در ساختمان» به لطف شرکت آرایشی و بهداشتی Rare Beauty به یکی از جوان ترین میلیاردرهای زن در ایالات متحده تبدیل شده است. دارایی گومز 1.3 میلیارد دلار برآورد شده است. گومز چند ماه پس […]

آفتاب نیوز:

سلنا گومز در سی و دو سالگی میلیاردر شد. بلومبرگ گزارش می دهد که بازیگر «تنها قتل ها در ساختمان» به لطف شرکت آرایشی و بهداشتی Rare Beauty به یکی از جوان ترین میلیاردرهای زن در ایالات متحده تبدیل شده است. دارایی گومز 1.3 میلیارد دلار برآورد شده است.

گومز چند ماه پس از سی و چهار سالگی تیلور سویفت به عنوان یک میلیاردر معرفی شد. فوربس در ماه آوریل گزارش داد که دارایی خالص سوئیفت 1.1 میلیارد دلار است و او اولین فردی است که تنها با نوشتن آهنگ و آواز، میلیاردر شده است.

به گزارش 30 نما، درآمد گومز متنوع تر است و همانطور که بلومبرگ می نویسد از موسیقی، شرکت زیبایی نادر، املاک و تبلیغات به دست می آید. گومز که در کودکی با سریال تلویزیونی «جادوگران شهر ویورلی» به شهرت رسید، پنج سال پیش Rare Beauty را تأسیس کرد. بر اساس گزارش جدید، 80 درصد درآمد گومز از شرکت لوازم آرایشی است.

کمتر از 5 درصد درآمد گومز از تورهای موسیقی و 2 درصد از فروش آلبوم است، اما او از سال 2016 کنسرتی اجرا نکرده و در چندین مصاحبه گفته است که بیشتر به اجرا علاقه دارد. او 424 میلیون دنبال کننده در اینستاگرام دارد و بعد از کریستیانو رونالدو و لیونل مسی در رتبه سوم قرار دارد.

منبع: هنر ایران

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=365261

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.