افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 26 October , 2024
3

«سلمان فارسی» یک پروژه استریم/تلاش برای پخش 1405 است

  • کد خبر : 251833
«سلمان فارسی» یک پروژه استریم/تلاش برای پخش 1405 است

بر اساس اعلام روابط عمومی معاونت سیما، جبلی در ابتدا در کنار داوود میرباقری (کارگردان)، برمهانی (معاون سیما) و حسین طاهری (تهیه کننده) نشست و گروه همراه وی به تماشای سکانس هایی از این پروژه پرداختند و قسمت هایی از سریال برای آنها تصویربرداری شد. در حضور آن. در ادامه میر باقری و طاهری با […]

بر اساس اعلام روابط عمومی معاونت سیما، جبلی در ابتدا در کنار داوود میرباقری (کارگردان)، برمهانی (معاون سیما) و حسین طاهری (تهیه کننده) نشست و گروه همراه وی به تماشای سکانس هایی از این پروژه پرداختند و قسمت هایی از سریال برای آنها تصویربرداری شد. در حضور آن.

در ادامه میر باقری و طاهری با رئیس سازمان صدا و سیما در جریان روند تولید این سریال قرار گرفتند و توضیحاتی در خصوص موقعیت مکانی آتشکده ماربین ارائه کردند.

انوش معظمی، امیررضا دلاوری، فرخ نعمتی و حسام منظور از جمله بازیگرانی بودند که در لوکیشن آتشکده ماربین حضور یافتند و مقابل دوربین قرار گرفتند.

سکانسی که در دیدار جبلی فیلمبرداری شد مربوط به اجرای انوش معظمی و حضور هنرمندان زیادی بود که در کنار این بازیگر حضور داشتند و با توجه به دقت و حساسیت میر باقری در کارگردانی، این سکانس چندین بار تکرار شد تا به تایید انجمن برسد. کارگردان

جبلی در حاشیه بازدید از پشت صحنه این سریال گفت: خسته نباشید با گروه سازنده سریال خمت آقای میرباقری، طاهری و عوامل تولید این سریال از جمله بازیگران تماس گرفتم. هنرمندان و پرسنل پشت دوربین، تا مانند گذشته در طول مراحل تولید و پیشرفت پروژه در سازمان صداوسیما قرار گیرد تا پاسخگوی نیازهای این معتبر، تاریخی و پیشگام باشیم. خوشبختانه مراحل تولید شامل تامین و تامین زیرساخت و ساخت و ساز و یا تامین مراحل مختلف تولید طبق برنامه پیش می رود.

فیلم فارسی سلمان

وی ادامه داد: امسال یکی از سخت ترین سال های تولید سریال طی هفت سالی است که این سریال تولید شده است. می‌توانم بگویم امسال تعیین‌کننده است، بنابراین وظیفه ما به‌عنوان صدا و سیما این است که از همه توان و توان خود استفاده کنیم تا این سریال طبق برنامه پیش برود. استاد میر باقری و همکارانش با جدیت مثال زدنی کار را پیش می برند، در سرمای زمستان و در مناطق برفی و در گرمای تابستان زیر آفتاب با دقت و وسواس و حساسیت کار را دنبال می کنند. امیدوارم ما و همکارانمان در سازمان و بخصوص سیمافیلم بتوانیم مانند گذشته در خدمت شما باشیم.

در ادامه میر باقری درباره روند تولید این سریال افزود: فصل تولد سلمان را تصویربرداری کرده ایم و کار این روزها ادامه دارد. این سکانس ها مربوط به بودخشان (پدر سلمان) فرماندار جی است که در آتشکده ماربین جلوی دوربین می رود.

وی در پاسخ به این سوال که کارها چه زمانی به اتمام می رسد، گفت: طبق برنامه پیش می رویم. مجمع در حال انجام است و سعی داریم سریال را در سال 1405 پخش کنیم.

فیلم فارسی سلمان

این یک دانشگاه بزرگ است.

حسین طاهری درباره ساخت این سریال نیز گفت: «سلمان فارسی» یکی از مجموعه های بزرگ صدا و سیما است که در ساخت آن هم نگاه کارگردان ها و هم چشم ما به آینده و نسل های بعد است. این دانشگاه بزرگی است که نسل‌هایی را برای صنعت فیلم پرورش می‌دهد.

وی ادامه داد: در معماری مجموعه تلاش شد تا اثری جدی از ایران باستان به جا بماند. دوره ای که مغفول مانده بود اما با همت دکتر جبلی این رشته ایجاد شد.

جبلی در پایان به تماشای سکانس های این سریال نشست و با طاهری، میر باقری و احمدجو درباره داستان و قسمت های مختلف این سریال گفت و گو کرد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=251833

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.