افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 24 September , 2024
1

سلطانی: در دربی پرسپولیس بود، استقلال گل تساوی را نگرفت/ بیرانوند به این کلین شیت نیاز داشت – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 239962
سلطانی: در دربی پرسپولیس بود، استقلال گل تساوی را نگرفت/ بیرانوند به این کلین شیت نیاز داشت – پرسپولیس نیوز

بازیکن سابق تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: خیلی خوب بود که علیرضا بیرانوند توانست یک بار دیگر در یک بازی ملی دروازه خود را بسته نگه دارد. بهروز سلطانی دروازه بان سابق تیم ملی فوتبال کشورمان با اشاره به دیدار پرگل تیم ملی فوتبال کشورمان مقابل ترکمنستان گفت: قطعا اگر نمی توانستیم تیم ملی ترکمنستان […]

بازیکن سابق تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: خیلی خوب بود که علیرضا بیرانوند توانست یک بار دیگر در یک بازی ملی دروازه خود را بسته نگه دارد.

بهروز سلطانی دروازه بان سابق تیم ملی فوتبال کشورمان با اشاره به دیدار پرگل تیم ملی فوتبال کشورمان مقابل ترکمنستان گفت: قطعا اگر نمی توانستیم تیم ملی ترکمنستان را با این تعداد گل شکست دهیم، شکست نخواهیم داد. دیگر بتوانیم تأیید کنیم که ما جزو قدرت های اصلی قاره آسیا هستیم.” ما جزو 4 تیم پایانی جام ملت های آسیا بودیم و نباید اینقدر به این نوع بازی ها هیجان زده باشیم.

وی افزود: هنوز فاصله زیادی تا رسیدن سطح فوتبال ترکمنستان به سطح ما باقی است. باید آنقدر سریع حرکت کنیم که این تیم های آسیای میانه به ما نزدیک نشوند. اگرچه در کشورهای آسیای میانه شاهد صعود سطح فوتبال هستیم، اما قطعا بالاتر از آنها هستیم.

وی با اشاره به عملکرد کنعانی ها در هفته های اخیر و گلزنی آنها در سطح باشگاهی و ملی خاطرنشان کرد: در سال های اخیر مدافعانی داشتیم که در مسابقات باشگاهی و کشوری گلزنی کردند. وجود چنین افرادی در تیم بسیار مهم است. به طور کلی هافبک ها و دفاع حریف بیشتر به بازیکنان تهاجمی و گلزنان توجه دارند. به همین دلیل این مدافعان که تمایل به پیشروی و گلزنی دارند می توانند حل کننده مشکلات تیم باشند.

دروازه بان سابق پرسپولیس تاکید کرد: به مربی تیم پرسپولیس هم توصیه می کنم از توانایی کنعانی ها در گلزنی از ضربات ایستگاهی بیشتر استفاده کند. شک ندارم یکی از اتفاقات بدی که برای پرسپولیس در دربی افتاد غیبت کنعانی زادگان بود وگرنه می توانستیم با این بازیکن استقلال را در دربی شکست دهیم. حالا این بازیکن در اوج آمادگی است و امیدوارم همین روند در تیم ملی و پرسپولیس ادامه پیدا کند.

سلطانی با اشاره به بسته نگه داشتن دروازه تیم ملی در دیدار مقابل ترکمنستان، یادآور شد: بعد از اتفاقاتی که در بازی پرسپولیس با فولاد افتاد و اشتباهاتی که انجام داد، نیاز داشتیم علیرضا دوباره دروازه خود را در یک بازی ملی و بین المللی حفظ کند. برای تقویت روحیه او بسته شد. علیرضا به این کلین شیت نیاز داشت.

وی افزود: اگرچه تیم ترکمنستان در موقعیتی قرار نداشت که دروازه ما را تهدید کند اما اینکه بیرانوند توانست در سطح ملی دروازه خود را بسته نگه دارد به وضوح بر روحیه آن تاثیر می گذارد. امیدوارم کادرفنی تیم ملی در این باره با او صحبت کند تا او به همین روند ادامه دهد. بیرانوند هر چه در سطح ملی بهتر باشد بیشتر به پرسپولیس کمک می کند.

بازیکن سابق تیم ملی فوتبال کشورمان درباره بازی برگشت تیم ملی نیز گفت: قطعا جای نگرانی نیست. البته بازی در زمین حریف به آسانی بازی در زمین خودمان نخواهد بود، اما نباید خیلی نگران بازی برگشت باشیم، بلکه باید به بازی بعدی مقابل هنگ کنگ و در نهایت ازبکستان فکر کرد. این دو دیدار می تواند دو دیدار تدارکاتی خوبی برای امیر قلعه نویی و تیمش باشد تا بچه های تیم ملی را برای خرداد ماه به هم بزنند.

سلطانی در پایان گفت: جوان شدن تیم ملی هم اتفاق خوبی است و امیدوارم با دقت و درایت بیشتری انجام شود. تا جایی که بتوانیم رده سنی تیم ملی را کاهش دهیم و از نیروهای پشت خط استفاده کنیم، قطعا در جام جهانی آینده با شرایط بهتری حضور خواهیم داشت. الان تقریبا اکثر تیم های آسیایی از ما جوانتر هستند و اگر اشتباه نکنم تیم ما مسن ترین تیم این جام ملت ها بود.

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)