افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 4 October , 2024
0

سلامتی سرلوحه جامعه امروزی است – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

  • کد خبر : 385353
سلامتی سرلوحه جامعه امروزی است – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

به گزارش خبرنگار مهر، ایرج فاضل در همایش تجلیل از پزشکان نمونه گیلان در رشت با گرامیداشت روز پزشک اظهار داشت: سلامت مهمترین مسئله جامعه است و پزشکان بهترین حافظان نظام هستند. رئیس سازمان نظام پزشکی کشور بر لزوم توجه به سلامت آفرینان جامعه تاکید کرد و گفت: مقوله سلامت سرلوحه جامعه امروزی است و […]

به گزارش خبرنگار مهر، ایرج فاضل در همایش تجلیل از پزشکان نمونه گیلان در رشت با گرامیداشت روز پزشک اظهار داشت: سلامت مهمترین مسئله جامعه است و پزشکان بهترین حافظان نظام هستند.

رئیس سازمان نظام پزشکی کشور بر لزوم توجه به سلامت آفرینان جامعه تاکید کرد و گفت: مقوله سلامت سرلوحه جامعه امروزی است و پزشکان و کادر درمانی مدیران خط مقدم جبهه سلامت هستند.

فاضل با اشاره به لزوم سرمایه گذاری در حوزه سلامت افزود: اولویت بندی سرمایه گذاری در حوزه سلامت و تقویت جامعه پزشکی بسیار مهم است.

به گفته وی، توجه به حوزه سلامت در موضوعات مختلف باعث ارتقای سهم جامعه در سلامت اجتماعی می شود. می تواند ببخش.

رئیس سازمان نظام پزشکی کشور با اشاره به توانمندی های سلامت محور گیلان گفت: انجمن پزشکی عمومی گیلان یکی از انجمن های فعال در کشور است و جامعه هدف متعهد و متخصص دارد.

فاضل با اشاره به حرکت دولت به سمت اجرای عوارض در حوزه پزشکی افزود: انجمن ها و گروه های سلامت محور باید در نهادینه سازی فرهنگ سلامت در جامعه نقش آفرینی کنند.

وی با تاکید بر تقویت انجمن های پزشکی افزود: تقویت انجمن های پزشکی بسیار مهم است و باید برنامه مدونی در این زمینه تعریف شود.

رئیس سازمان نظام پزشکی کشور سلامت اجتماعی را لازمه توسعه پایدار دانست و تصریح کرد: سلامت جامعه زیربنای بسیاری از مسائل دیگر است، بنابراین متولیان و متولیان امر تمرین کنندگان باید به سلامت توجه ویژه ای شود.

در همایش بزرگداشت روز پزشک به همت انجمن پزشکان عمومی استان گیلان از جمعی از پزشکان برجسته استان در رشت تجلیل شد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=385353

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.