افزونه پارسی دیت را نصب کنید Wednesday, 2 October , 2024
1

سقوط شدید این تیم پرسپولیس

  • کد خبر : 383267
سقوط شدید این تیم پرسپولیس

آموزش: حسن خانمحمدی که فصل گذشته موفق شد تیم نوجوانان پرسپولیس را به عنوان قهرمانی لیگ جوانان تهران برساند، پس از سال ها یک پله صعود کرد و با صلاحدید محسن خلیلی در این فصل سرمربی تیم نوجوانان پرسپولیس شد. اقدامی که در اکثر آکادمی های شناخته شده جهان رخ می دهد و مربیان موفق […]

آموزش:

حسن خانمحمدی که فصل گذشته موفق شد تیم نوجوانان پرسپولیس را به عنوان قهرمانی لیگ جوانان تهران برساند، پس از سال ها یک پله صعود کرد و با صلاحدید محسن خلیلی در این فصل سرمربی تیم نوجوانان پرسپولیس شد. اقدامی که در اکثر آکادمی های شناخته شده جهان رخ می دهد و مربیان موفق به همراه بازیکنان خود به رده سنی بالاتر منتقل می شوند.

این تصمیم خلیلی نه تنها باعث شد خانم محمدی برای حضور در سطح بالاتری از تیم های پایه پاداشی دریافت کند، بلکه این فرصت را به او و شاگردانش که سطح بالاتری داشتند و باید در تیم بازی می کردند، داده شود . تصمیم گرفته شد با توجه به شناختی که از یکدیگر کسب کرده اند یک فصل دیگر با هم همکاری کنند.

تیم جوانان پرسپولیس این فصل را خوب شروع کرده است. آنها تا هفته نهم نتایج خوبی کسب کردند و با اختلاف 10 امتیازی نسبت به تیم دوم جدول، حاشیه امنیت خوبی در بالای جدول ایجاد کرده بودند. اما روند کسب نتایج خوب برای این تیم متوقف شد و طی دو هفته گذشته قرمزپوشان تنها موفق به کسب یک امتیاز شدند.

شاگردان حسن خانمحمدی در هفته دهم مقابل تیم المپیک چهاردهم اندیشه به تساوی یک بر یک دست یافتند و بلافاصله دربی جوانان در هفته یازدهم را با نتیجه یک بر صفر به استقلال واگذار کردند.

پرسپولیس که پیش از این با 25 امتیاز و اختلاف 10 امتیازی با تیم دوم جدول فاصله ایمنی خوبی داشت، در دو بازی اخیر تنها با یک امتیاز 26 امتیازی شد تا پیکان از این فرصت استفاده کند. او با این تیم با 26 امتیاز در رده دوم جدول قرار دارد و منتظر کوچکترین لغزشی از سوی تیم نوجوانان پرسپولیس برای تصاحب بالای جدول است.

البته هنوز زمان زیادی تا پایان لیگ باقی مانده و بدون شک رتبه های بالای جدول بارها دست به دست خواهند شد. اما افت تیم نوجوانان پرسپولیس و به خصوص شکست مقابل استقلال بدون شک هشداری است که حسن خانم مهدی باید جدی گرفته و به این دوران افول تیمش پایان دهد.

پرسپولیس در هفته دوازدهم چهارشنبه 21 مهرماه (فردا) میهمان تیم قارنشین دژ 34 خواهد بود و طبق برنامه باید از ساعت 14 در ورزشگاه باران به مصاف این تیم برود. شرایطی که تیم پیکان به عنوان تنها تعقیب کننده پرسپولیس باید بازی بسیار حساسی را مقابل تیم سایپا به عنوان تیم سوم جدول انجام دهد و پرسپولیسی ها امید زیادی به از دست دادن امتیاز پیکانی ها دارند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=383267

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.