افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 26 October , 2024
0

سقوط بیت کوین با عملیات ناموفق رژیم صهیونیستی در ایران

  • کد خبر : 410618
سقوط بیت کوین با عملیات ناموفق رژیم صهیونیستی در ایران

به گزارش بازار، بیت کوین اواخر روز جمعه در پی عملیات نافرجام رژیم صهیونیستی برای حمله به چندین هدف نظامی در ایران سقوط کرد و تتر نیز زیر بار این اتهامات قرار گرفت. به گفته این رسانه، تحقیقات توسط دادستانی از دفتر دادستانی منهتن ایالات متحده انجام می شود و به دنبال تعیین اینکه آیا […]

به گزارش بازار، بیت کوین اواخر روز جمعه در پی عملیات نافرجام رژیم صهیونیستی برای حمله به چندین هدف نظامی در ایران سقوط کرد و تتر نیز زیر بار این اتهامات قرار گرفت.

به گفته این رسانه، تحقیقات توسط دادستانی از دفتر دادستانی منهتن ایالات متحده انجام می شود و به دنبال تعیین اینکه آیا اشخاص ثالث از این ارز دیجیتال برای تامین مالی فعالیت های غیرقانونی، از جمله قاچاق مواد مخدر، تروریسم و ​​دزدی دریایی، یا برای پولشویی استفاده کرده اند. از چنین فعالیت هایی استفاده کرده اند.

وزارت خزانه‌داری آمریکا همچنین در حال بررسی تحریم‌هایی به دلیل استفاده از تتر در میان گروه‌های تحت تحریم آمریکا، از جمله سازمان‌هایی مانند حماس و فروشندگان اسلحه روسی است.

این خبر به شدت بیت کوین را به 66200 دلار کاهش داد و پس از انتشار خبر حمله نافرجام رژیم صهیونیستی به ایران، دوباره به 66183 دلار سقوط کرد.

تتر با ارزش دلاری خود پرمعامله ترین ارز دیجیتال است و تراکنش های روزانه آن به 190 میلیارد دلار می رسد. ثبات آن در مناطقی که استفاده از دلار آمریکا محدود است مفید است، اما مقامات فدرال به طور فزاینده‌ای نگران ارتباط آن با موضوعاتی مانند برنامه هسته‌ای کره شمالی و کارتل‌های مواد مخدر مکزیک هستند.

تتر به این ادعاها پاسخ داده و گفته است که این ادعا که تتر به نحوی در کمک به عوامل جنایتکار یا فرار از تحریم ها دست داشته است، ظالمانه است و تاکید کرده است که برای مبارزه با فعالیت های غیرقانونی با نیروی انتظامی همکاری می کند.

وال استریت ژورنال گزارش داد که سال ها پیش، وزارت دادگستری شروع به تحقیق در مورد حامیان Tether برای کلاهبرداری بانکی کرد. از آن زمان تتر کنترل های سخت تری را برای نظارت بر استفاده غیرقانونی اعمال کرده است.

این شرکت استدلال می‌کرد که سیستم شفاف آن از استفاده مجرمانه جلوگیری می‌کند و به مقامات اجازه می‌دهد تا انتقال‌ها را به طور مؤثرتری پیگیری کنند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=410618

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.