افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 14 October , 2024
0

سقوط آزاد «جوکر ۲» در گیشه

  • کد خبر : 396038
سقوط آزاد «جوکر ۲» در گیشه

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، «جوکر: جنون رایج» پس از ناکامی در اکران اولیه و با افت فروش در هفته دوم به روند نزولی خود ادامه می دهد. به گزارش ایسنا، به نقل از گاردین، برخلاف دنباله فیلم اصلی «جوکر» محصول 2019 که با استقبال خوبی از سوی منتقدان و طرفداران مواجه شد، این دنباله در […]

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، «جوکر: جنون رایج» پس از ناکامی در اکران اولیه و با افت فروش در هفته دوم به روند نزولی خود ادامه می دهد.

به گزارش ایسنا، به نقل از گاردین، برخلاف دنباله فیلم اصلی «جوکر» محصول 2019 که با استقبال خوبی از سوی منتقدان و طرفداران مواجه شد، این دنباله در اولین اکران خود 38 میلیون دلار در باکس آفیس آمریکا فروخت که رقم بسیار کمتری بود مقدار که پیش بینی ها در محدوده 50 تا 70 میلیون دلار بود. اما اعداد آخر هفته دوم حتی بدتر بودند، به طوری که فیلم تنها 7 میلیون دلار از 4102 سینمای ایالات متحده به دست آورد تا افت 81 درصدی را ثبت کند، که بدترین افتی است که تا به حال برای یک فیلم کمیک بوک ثبت شده است.

بر اساس نمودارهای منتشر شده توسط باکس آفیس موجو، که داده‌های فروش فیلم را از سال 1982 ارزیابی می‌کند، افت 81 درصدی فروش «جوکر: جنون رایج» در میان 20 افت فروش فیلم در دومین هفته اکرانش قرار دارد.

«جوکر: جنون رایج» تا به امروز ۱۶۵ میلیون دلار در سراسر جهان فروخته است که بسیار کمتر از بودجه ۲۰۰ میلیون دلاری خود است.

در مقام مقایسه، فیلم اصلی «جوکر» با یک سوم بودجه دنباله‌اش ساخته شد و تنها در یک آخر هفته در ایالات متحده ۹۶.۲ میلیون دلار، ۲۴۸.۴ میلیون دلار در سراسر جهان و در مجموع بیش از یک میلیارد دلار در سرتاسر جهان فروخت و اولین فیلم شد. فیلمی با رتبه R که ۱ میلیارد دلار فروش خواهد داشت. «جوکر» در سال 2019 نیز مورد تحسین منتقدان قرار گرفت و دو جایزه اسکار را از 11 نامزدی دریافت کرد، از جمله بهترین بازیگر مرد برای واکین فینیکس در نقش اصلی.

فینیکس نقش خود را در قسمت دوم جوکر تکرار می کند، در حالی که لیدی گاگا در نقش هارلی کوئین به او می پیوندد.

Joker: Common Madness که اولین نمایش جهانی خود را در جشنواره فیلم ونیز داشت و با نظرات متفاوت منتقدان و تماشاگران مواجه شد، یک فیلم چند ژانر با عنصر موسیقایی قوی است که خارج از تعاریف معمول یک فیلم کمیک بوکی است. امتیاز تماشاگران بسیار پایین این فیلم در وب سایت PostTrak نیز مورد توجه قرار گرفته است، جایی که تماشاگران به آن یک نیم ستاره از پنج، شبیه به فیلم جدید فرانسیس فورد کاپولا، Megalopolis، دادند.

۲۴۳۵۷

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=396038

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.