افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 28 September , 2024
0

سقوط آزاد تیم ملی وزنه برداری در اسپانیا / وزنه لبه کمرمان را شکست

  • کد خبر : 378233
سقوط آزاد تیم ملی وزنه برداری در اسپانیا / وزنه لبه کمرمان را شکست

به گزارش رکنا، مسابقات وزنه برداری قهرمانی جهان در شهر لئون اسپانیا برگزار شد و ملی پوشان ایران در دو دسته دختر و پسر اعزام شدند و البته نتوانستند نتیجه خوبی کسب کنند. تیم مردان ایران با 2 نقره و 2 برنز و 262.4 امتیاز در رده یازدهم و بانوان کشورمان با 233.5 امتیاز و […]

به گزارش رکنا، مسابقات وزنه برداری قهرمانی جهان در شهر لئون اسپانیا برگزار شد و ملی پوشان ایران در دو دسته دختر و پسر اعزام شدند و البته نتوانستند نتیجه خوبی کسب کنند.

تیم مردان ایران با 2 نقره و 2 برنز و 262.4 امتیاز در رده یازدهم و بانوان کشورمان با 233.5 امتیاز و بدون مدال در رده دوازدهم قرار گرفتند.

چهار مدال ایران توسط علیرضا عباسپور (2 نقره و یک برنز) در وزن 89 کیلوگرم و حسن عمادی (یک برنز) در دسته 109 کیلوگرم به دست آمد.

این مدال ها در حالی به دست آمد که ایران در دوره قبلی که در سال 2023 در مکزیک برگزار شد، 15 مدال رنگارنگ شامل 5 مدال طلا، 9 نقره و یک برنز کسب کرد . این تیم با 668 امتیاز قهرمان شد.

حتی نگاهی گذرا به این موارد نشان می دهد که تیم جوانان ایران نسبت به یک سال قبل با افت شدیدی مواجه شده است و شاید همین موضوع در رده های پایه نیز صادق باشد.

همچنین گفتنی است حواشی سفر اخیر به اسپانیا؛ حواشی که قطعا روی عملکرد ورزشکاران تاثیر منفی داشت. قبل از شروع مسابقات موضوع عدم انجام تست دوپینگ از 6 ورزشکار و ممانعت از حضور آنها در مسابقات مطرح شد که مشکلات خاص خود را ایجاد کرد. بعدها لیست افرادی که باید اعزام می شدند و حتی اعزام می شدند منتشر شد و فدراسیون هم در این امر نقش داشت که نقش اصلی را در این جریان داشت.

سرانجام موضوع خروج فاطمه کشاورز و او از هتل بدون اطلاع سران تیم ایران مطرح شد. با گذشت سه چهار روز از این اتفاق، هنوز خبری از این ورزشکار نیست و با توجه به سابقه اتفاقات مشابه در سال های گذشته، بازگشت این ورزشکار بعید به نظر می رسد.

فدراسیون وزنه برداری ایران روزهای بسیار سختی را پشت سر می گذارد و باید هر چه زودتر به فکر حواشی و نتایج اخیر باشد تا در آینده شاهد موارد مشابه نباشیم.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=378233

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.