افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 27 October , 2024
1

سفیر چین در ایران: حوادث غم انگیز کنونی غزه ریشه در سیاست های مخرب آمریکا دارد

  • کد خبر : 230478
سفیر چین در ایران: حوادث غم انگیز کنونی غزه ریشه در سیاست های مخرب آمریکا دارد

علاءالدین بروجردی با اشاره به سند همکاری 25 ساله دو کشور گفت: مطمئن هستم که آینده توسعه روابط ایران و چین روشن تر خواهد بود، به ویژه اینکه سند همکاری 25 ساله از آن حمایت می شود. رئیس انجمن دوستی ایران و چین تصریح کرد: خوشبختانه افکار عمومی ملت ایران نگاه مثبتی به روابط با […]

علاءالدین بروجردی با اشاره به سند همکاری 25 ساله دو کشور گفت: مطمئن هستم که آینده توسعه روابط ایران و چین روشن تر خواهد بود، به ویژه اینکه سند همکاری 25 ساله از آن حمایت می شود.

رئیس انجمن دوستی ایران و چین تصریح کرد: خوشبختانه افکار عمومی ملت ایران نگاه مثبتی به روابط با چین دارد و ما در انجمن دوستی ایران و چین به دنبال مثبت سازی این دیدگاه هستیم.

به گزارش ایسنا بروجردی، وی با اشاره به انتخابات اخیر دوازدهمین دوره شورای اسلامی و اینکه چه کسانی از یکی از حوزه های انتخاباتی جنوب ایران وارد شورای اسلامی می شوند، افزود: در آینده هم از طریق شورای اسلامی و هم از طریق شورای اسلامی شهر. انجمن دوستی ایران و چین، به ارتقای روابط ایران و چین ادامه خواهم داد.

رئیس انجمن دوستی ایران و چین در بخشی دیگر از سخنان خود به اهمیت و ضرورت تحکیم برادری بین استان های ایران و چین اشاره و تاکید کرد که انجمن دوستی ایران و چین این موضوع را با جدیت دنبال می کند.

رئیس انجمن دوستی ایران و چین در پایان سخنان خود تاکید کرد: امیدواریم انجمن های دوستی دو کشور بتوانند به عنوان موتور محرک روابط نقش شایسته ای ایفا کنند.

در این دیدار سفیر چین ضمن تبریک فرارسیدن سال جدید و ماه مبارک رمضان و همچنین تبریک پیروزی بروجردی در انتخابات دوازدهمین دوره شورای اسلامی، از حمایت ها و حمایت های موثر وی تشکر و قدردانی کرد. نقش این انجمن در توسعه روابط دو کشور.

چانگ هوآ تاکید کرد که پس از بازگشت به چین بدون توجه به موقعیت خود، به عنوان یکی از دوستداران توسعه روابط دو کشور به حمایت از توسعه و تقویت روابط ادامه خواهد داد.

سفیر چین در بخشی از سخنان خود همچنین با انتقاد از سیاست های مخرب آمریکا در عرصه های منطقه ای و بین المللی اظهار داشت: حوادث تلخ کنونی غزه ریشه در سیاست های مخرب آمریکا دارد.

چانگ هوآ که از بهار 2018 به عنوان سفیر جمهوری خلق چین در تهران مشغول به کار است، پس از حدود پنج سال در اوایل فروردین 1403 که مأموریتش در تهران به پایان می رسد، به پکن بازمی گردد.

311311

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=230478

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.