افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 29 September , 2024
4

سفیر تاجیکستان: استقلال ما قرمز است اما فداکار پرسپولیس هستیم! – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 108729
سفیر تاجیکستان: استقلال ما قرمز است اما فداکار پرسپولیس هستیم!  – پرسپولیس نیوز

سفیر تاجیکستان واکنش جالبی به دیدار پرسپولیس و استقلال تاجیکستان نشان داد. نظام الدین زاهدی سفیر تاجیکستان در آستانه دیدار تیم های پرسپولیس و استقلال تاجیکستان گفت: استقلال تاجیکستان یکی از محبوب ترین و محبوب ترین تیم های تاجیکستان است. زاهدی ادامه داد: امیدواریم این بازی نه تنها یک مسابقه ورزشی باشد بلکه وسیله ای […]

سفیر تاجیکستان واکنش جالبی به دیدار پرسپولیس و استقلال تاجیکستان نشان داد.

نظام الدین زاهدی سفیر تاجیکستان در آستانه دیدار تیم های پرسپولیس و استقلال تاجیکستان گفت: استقلال تاجیکستان یکی از محبوب ترین و محبوب ترین تیم های تاجیکستان است.

زاهدی ادامه داد: امیدواریم این بازی نه تنها یک مسابقه ورزشی باشد بلکه وسیله ای برای تقویت همکاری های فرهنگی و ورزشی دو کشور باشد.

سفیر تاجیکستان افزود: دو سال پیش هم تیمی پرسپولیس در دقیقه 90 تیم ما را در تاجیکستان شکست داد. علاوه بر برنده مسابقه، تماشایی و کیفیت بسیار خوب آن مسابقه مهم بود.

وی در پاسخ به استقبال مردم تاجیکستان از تیمش در ورزشگاه گفت: می آیند اما تعدادشان زیاد نیست. پس از لغو روادید بین دو کشور، تماشاگران ایران و تاجیکستان می توانند با سهولت بیشتری این بازی ها را در کشورهای یکدیگر تماشا کنند.

زاهدی در واکنش به حضور تیم استقلال تاجیکستان در ایران افزود: هر دو کشور استقلال دارند. ما پرسپولیس نداریم اما فدائیان پرسپولیس و شیراز هستیم.

سفیر تاجیکستان در خصوص پیش بینی نتیجه بازی با پرسپولیس گفت: امیدوارم تیم تاجیکستانی استقلال پیروز شود اما زمین بازی نشان می دهد کدام تیم برنده می شود و قبول دارم که کیفیت فوتبال ایران به میزان قابل توجهی بالا رفته است. . در این سالها زیاد

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)