افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 22 October , 2024
2

سفیر ایران در روسیه از مراحل ساخت کشتی «ساحل کاسپین» بازدید کرد.

  • کد خبر : 329895
سفیر ایران در روسیه از مراحل ساخت کشتی «ساحل کاسپین» بازدید کرد.

سفیر ایران در روسیه از مراحل ساخت کشتی ایرانی «کاسپیسکی برک» در سواحل دریای خزر بازدید کرد. به گزارش ایسنا، کاظم جلالی سفیر ایران در روسیه در ادامه برنامه های خود در شهر آستاراخان روسیه با حضور در کارخانه کشتی سازی منطقه آزاد لوتوس در نزدیکی این شهر روند ساخت یک کشتی ایرانی در حال […]

سفیر ایران در روسیه از مراحل ساخت کشتی ایرانی «کاسپیسکی برک» در سواحل دریای خزر بازدید کرد.

به گزارش ایسنا، کاظم جلالی سفیر ایران در روسیه در ادامه برنامه های خود در شهر آستاراخان روسیه با حضور در کارخانه کشتی سازی منطقه آزاد لوتوس در نزدیکی این شهر روند ساخت یک کشتی ایرانی در حال ساخت به نام “سواحل خزر” را بررسی کرد. ” برای این شرکت روسی بازدید کرد.

طبق اعلام سفارت ایران در روسیه، 90 درصد مراحل ساخت این کشتی 7000 تنی به پایان رسیده است و طبق برنامه زمان بندی شده، این کشتی در پاییز سال جاری به بندر سالیانکا تحویل داده می شود. .

این قرارداد در ادامه طرح های توسعه دریایی بندر سالیانکا ایران در آستاراخان منعقد شد.

بر اساس این گزارش، بندر سالیانکا در شمال غربی دریای خزر و از جمله بنادر واقع در استان آستاراخان روسیه که در مصب رودخانه ولگا قرار دارد، اکنون تحت مالکیت و مدیریت جمهوری اسلامی است. گروه کشتیرانی ایران که با سرمایه گذاری 10 میلیون دلاری و افزایش ظرفیت در حال بازسازی است.

در زمانی که روسیه در بحران اوکراین غوطه ور است و با دیوار تحریم اروپا عملاً دسترسی به بازارهای واردات و صادرات در بخش غربی را از دست داده است، بندر سالیانکا به عنوان یکی از حلقه های ارتباطی شمال به جنوب، نقش استراتژیک پیدا کرده است. راهرو به یکی از بنادر مهم این کریدور تبدیل شود.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=329895

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.