افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 26 October , 2024
2

سفر در زمان و بازیابی کیف پول 3 میلیون دلاری

  • کد خبر : 283604
سفر در زمان و بازیابی کیف پول 3 میلیون دلاری

سرمایه گذار قدیمی بیت کوین قصد داشت تا زمانی که قیمت این ارز دیجیتال به 100 هزار دلار برسد، به دارایی های کیف پول خود دست نزند، اما رمز کیف پول خود را گم کرد! دو محقق امنیت سایبری به این کاربر ناشناس کمک کردند تا 43.6 بیت کوین (BTC) خود را که 11 سال […]

سرمایه گذار قدیمی بیت کوین قصد داشت تا زمانی که قیمت این ارز دیجیتال به 100 هزار دلار برسد، به دارایی های کیف پول خود دست نزند، اما رمز کیف پول خود را گم کرد! دو محقق امنیت سایبری به این کاربر ناشناس کمک کردند تا 43.6 بیت کوین (BTC) خود را که 11 سال پیش زمانی که دسترسی به کیف پول خود را از دست داده بود، بازیابی کند.

مقایسه قیمت صرافی های ایران

بهترین قیمت خرید و فروش ارزهای دیجیتال را با Blockchain Homeland بیابید!

مقایسه تبادل

این دو محقق، جو گراند و دوستش برونو، به نوعی توانستند با مهندسی معکوس نرم افزار تولید رمز عبور که برای ایجاد رمز کیف پول بیت کوین استفاده می شود، به گذشته سفر کنند! اگرچه این فرآیند بسیار پیچیده بود، اما به آنها کمک کرد تا دوباره به کیف پول دسترسی پیدا کنند و بیت کوین های از دست رفته این کاربر خوش شانس را بازیابی کنند.

دسترسی به کیف پول بیت کوین ۱۱ ساله را بازیابی کنید

کاربر ناشناس این ارز دیجیتال که ما از آن به عنوان مایکل یاد خواهیم کرد، به گرند و برونو گفت که کیف پول خود را در سال 2013 راه اندازی کرد و از نرم افزار RoboForm برای ایجاد رمز عبور منحصر به فرد برای آن استفاده کرد. با این حال، به دلایل امنیتی، او تصمیم گرفت به جای نگه داشتن رمز عبور در RoboForm، آن را در یک فایل رمزگذاری شده ذخیره کند. مایکل فاش کرد که محتویات کیف پول او در آن زمان حدود 5300 دلار ارزش داشت و اظهار داشت که در آن زمان به امنیت دارایی های خود وسواس داشت. متأسفانه، فایل رمزگذاری شده حاوی رمز عبور مایکل در مقطعی خراب شد و او از دست دادن دسترسی به کیف پول.

رمز عبور کیف پول بیت کوین گم شدهرمز عبور کیف پول بیت کوین گم شده

مایکل برای اولین بار در سال 2022 با گراند تماس گرفت، اما گراند درخواست او را رد کرد. صاحب بیت کوین های گمشده تسلیم نشد و سعی کرد دوباره در ژوئن 2023 با گراند تماس بگیرد. این بار او توانست توجه گرانده را به خود جلب کند و آنها روند بازیابی دارایی ها را آغاز کردند.

نگه دارید تا بیت کوین به 100000 دلار برسد

گراند و برونو متوجه شدند که در نرم افزار RoboForm مولد اعداد تصادفی، نوعی آسیب پذیری نرم افزار وجود داشت که هر رمز عبور ایجاد شده را به تاریخ و زمان ایجاد آن در رایانه کاربر مرتبط می کرد. اگرچه این باگ در سال 2015 برطرف شد، اما دو نفر استدلال کردند که باید روی همه رمزهای عبور ایجاد شده قبل از آن تاریخ تأثیر گذاشته باشد.

سفر در زمان برای یافتن رمز کیف پول بیت کوینسفر در زمان برای پیدا کردن رمز کیف پول بیت کوین

گراند و برونو از مایکل خواستند تا زمان ایجاد رمز عبور را به خاطر بسپارد و اگرچه به نظر دشوار می رسید، اما سرانجام به یاد آورد که بیت کوین های خود را در 13 آوریل 2013 به کیف پول خود منتقل کرده است. با استفاده از پارامترهای زمان و آزمایش مداوم صدها رمز عبور، در نهایت موفق شدند رمز عبور صحیح را که در 15 می 2013 ایجاد شده است، پیدا کنید.

پس از کشف رمز عبور صحیح، آنها به کیف پول دسترسی پیدا کردند و بیت کوین ها را بازیابی کردند. زمانی که قیمت بیت کوین حدود 38000 دلار بود، مایکل مقداری از دارایی های خود را به گرند و برونو داد و زمانی که قیمت آن به 62000 دلار رسید، مقداری از آن را فروخت. او در حال حاضر 30 بیت کوین به ارزش تقریبی 2 میلیون دلار دارد و قصد دارد آنها را تا رسیدن به 100000 دلار نگه دارد.

خبر فوق به نقل از رسانه اسمارتک نیوز در وبسایت اسمارتک نوشته شده است در تاریخ 2024-06-02 14:35:00

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=283604

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.