افزونه پارسی دیت را نصب کنید Wednesday, 23 October , 2024
0

سفر بی بازگشت به مرگ/ مرگ سه کادر پزشکی رامهرمز به دادگاه کشیده شد

  • کد خبر : 406532
سفر بی بازگشت به مرگ/ مرگ سه کادر پزشکی رامهرمز به دادگاه کشیده شد

به گزارش خبرنگار جنایات رکنا، سرهنگ بهروز خانپور رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور فراجا در خصوص حادثه رخ داده در محور رامهرمز – اهواز و جان باختن سرنشینان خودرو پژو 405 گفت: ساعت 10 صبح دیروز 9 مهر خبر واژگونی خودروی 405 در کیلومتر 22 مسیر رامهرمز به اهواز مشخص شد. علت این حادثه […]

به گزارش خبرنگار جنایات رکنا، سرهنگ بهروز خانپور رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور فراجا در خصوص حادثه رخ داده در محور رامهرمز – اهواز و جان باختن سرنشینان خودرو پژو 405 گفت: ساعت 10 صبح دیروز 9 مهر خبر واژگونی خودروی 405 در کیلومتر 22 مسیر رامهرمز به اهواز مشخص شد. علت این حادثه سرعت زیاد و عدم کنترل وسیله نقلیه توسط راننده اعلام شده است. وی افزود: متاسفانه سرعت خودرو به حدی بود که پس از انحراف به چپ به شدت واژگون و در نهایت متوقف شد.

خانپور در ادامه گفت: سرنشینان این خودرو یک مرد و چهار زن بودند که چهار نفر از آنها کادر درمانی بیمارستان مادر رامهرمز بودند و برای انجام امور اداری به اهواز رفته بودند. دو تن از سرنشینان به نام های فاطمه براتی و سامیه شاه میری پزشکان و کادر درمانی بیمارستان همزمان در این حادثه جان باختند. از میان سه مصدومی که به بیمارستان منتقل شدند، خانم دیگری به نام فاطمه قنبری که او هم پزشک بود، اول آبان ماه به دلیل شدت جراحات جان باخت.

وی همچنین افزود: راننده و سرنشین جلویی خودرو به دلیل بستن کمربند ایمنی همچنان در بیمارستان گلستان اهواز بستری هستند.

پلیس راهنمایی و رانندگی بارها در خصوص ایمنی جاده ها و سرعت مطمئنه هشدار داده و از رانندگان خواسته تا با احتیاط رانندگی کنند.

پیگیری خبرنگار رکنا درباره علت سفر از بیمارستان مادر رامهرمز به اهواز: مرگ یک کودک در این بیمارستان

بر اساس تحقیقات خبرگزاری رکنا، این چهار نفر از کادر درمانی بیمارستان مادر رامهرمز برای توضیح درباره مرگ یک کودک در بیمارستان راهی شهر اهواز بودند.

متاسفانه سرعت زیاد خودرو و عدم کنترل راننده باعث واژگونی خودرو و جان باختن سه سرنشین آن شد. بررسی احتمال وقوع قصور پزشکی و ارتباط آن با این سفر همچنان ادامه دارد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=406532

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.