افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 29 September , 2024
0

سفرهای استانی رئیس قوه قضاییه به رفع مشکلات مردم کمک می کند

  • کد خبر : 379230
سفرهای استانی رئیس قوه قضاییه به رفع مشکلات مردم کمک می کند

گفتگو نماینده مردم دشتی و تنگستان در مجلس با اشاره به سفر رئیس قوه قضائیه به استان بوشهر، این امر گره از امور مردمی را باز کرد و از واگذاری برخی اراضی و حل مناقشه قدردانی کرد. . منافع بین نهادها و شهروندان غلامحسین زارعی در گفتگو با مقداروی با اشاره به سفرهای استانی رئیس […]

گفتگو

نماینده مردم دشتی و تنگستان در مجلس با اشاره به سفر رئیس قوه قضائیه به استان بوشهر، این امر گره از امور مردمی را باز کرد و از واگذاری برخی اراضی و حل مناقشه قدردانی کرد. . منافع بین نهادها و شهروندان

غلامحسین زارعی در گفتگو با مقداروی با اشاره به سفرهای استانی رئیس قوه قضائیه و پیامدهای مثبت آن گفت: از حضور رئیس محترم قوه قضاییه در استان بوشهر و یادمان شهیدان رئیسعلی دلواری و دلیران دشتی و شهیدان تشکر می کنم. تنگستان در روز مبارزه با استعمار.

این نماینده مجلس با بیان اینکه شاهد تحول چشمگیری در دستگاه قضایی هستیم، تصریح کرد: سفر رئیس قوه قضاییه به استان بوشهر مشکلات زیادی را در امور مردم ایجاد کرد و این سفر در موضوع آزادی زندانیان نیز موثر بود.

وی گفت: رئیس قوه قضائیه قول مساعد برای تعیین واگذاری برخی اراضی و یا تضاد منافعی که بین برخی نهادها و افراد در اسناد وجود داشت داده که از دستگاه قضایی استان تشکر می کنیم.

زارعی با بیان اینکه سفر رئیس قوه قضائیه به بوشهر بازتاب بسیار خوبی در بین اهالی استان داشت، گفت: عفو و کاهش زندانیان نیز در دستور کار قرار گرفت و پس از آن دیدیم که موضوع عفو چگونه مطرح شد. و کاهش در بین زندانیان و ما انتظار داریم که این اتفاق هر سال رخ دهد.

در حال انجام است بازدید غیر رسمی رئیس قوه قضائیه برای استان بوشهر مشکلات و موانع صدور سند مالکیت اراضی شهرستان آبپخش از توابع شهرستان دشتستان این استان علیا و کار صدور سند مالکیت برای مالکان این اراضی. پس از 70 سال سردرگمی عمومی آغاز شد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=379230

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.