افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 22 October , 2024
7

سفرنامه اسپانیا؛ جالبترین لحظات در تور مادرید و بارسلون

  • کد خبر : 15537
سفرنامه اسپانیا؛ جالبترین لحظات در تور مادرید و بارسلون

بارسلونا، پایتخت پرافتخار کاتالونیا، شادترین شهر در دریای مدیترانه است. در سفر به اسپانیا تجربه های شیرین و به یادماندنی خواهید داشت از رقصیدن و خوردن پائلا گرفته تا لذت بردن از یک لیوان نوشیدنی ناب و بشقاب‌ های تاپاس تا پاسی از شب، یا صرفاً کشف معماری شگفت‌ انگیز این کشور، اسپانیا دارای جاذبه‌ های متعدد […]

بارسلونا، پایتخت پرافتخار کاتالونیا، شادترین شهر در دریای مدیترانه است. در سفر به اسپانیا تجربه های شیرین و به یادماندنی خواهید داشت از رقصیدن و خوردن پائلا گرفته تا لذت بردن از یک لیوان نوشیدنی ناب و بشقاب‌ های تاپاس تا پاسی از شب، یا صرفاً کشف معماری شگفت‌ انگیز این کشور، اسپانیا دارای جاذبه‌ های متعدد حتی برای باتجربه‌ترین مسافران است. اگر اولین باری است که از این کشور زیبا دیدن می‌ کنید، در اینجا بهترین انتخاب‌های برای بهترین کارها در سفر نامه اسپانیا آمده است، سرگرمی هایی که با خرید تور مادرید و تور بارسلون می توانید به آنها دست پیدا کنید.

نمایش فلامنکو را ببینید

برای یک تجربه فرهنگی واقعی و غنی، دیدن یک نمایش فلامنکو یکی از بهترین کارهایی است که می توانید در اسپانیا انجام دهید. این سبک سنتی موسیقی محلی اسپانیایی به 500 سال پیش برمی‌گردد و از طریق رقص، نواختن گیتار و کف زدن، کیفیتی فریبنده دارد. شما می‌ توانید هر روز در شهرهایی مانند مادرید، بارسلونا، سویا، گرانادا و بسیاری شهرهای دیگر، نمایش فلامنکو را تماشا کنید و لذت آن را در سفرنامه اسپانیا ثبت کنید.

معماری زیبای بارسلون را تحسین کنید

معماری زیبای بارسلون را تحسین کنید

هیچ سفری به اسپانیا بدون یک روز در بارسلونا کامل نخواهد بود! شما این شانس را خواهید داشت که سبک معماری منحصر به فرد گائودی را کشف کنید و بدانید چه چیزی این شهر را بسیار جذاب کرده است. می‌توانید طرح‌ های مدرنیست معروف کاتالونیایی آنتونی گائودی را در سراسر شهر تحسین کنید، اما معروف‌ ترین اثر هنری او La Sagrada Familia است که اکنون در فهرست میراث جهانی یونسکو قرار دارد.

در امتداد Camino de Santiago قدم بزنید

کلیسا Camino de Santiago کلیسای جامع سانتیاگو د کامپوستلا در گالیسیا است، جایی که گفته می شود بقایای سنت جیمز بزرگ در آنجا دفن شده است.

مسیرهای زیادی زائران را به این مکان مقدس می برد. با این حال، معروف ترین آن، Camino Frances است که 800 کیلومتر طول دارد و حدود 5 هفته طول می کشد تا با پای پیاده تکمیل شود. در سال گذشته، بازدیدکنندگان از 190 کشور به سانتیاگو د کامپوستلا آمدند برخی به دلایل مذهبی، برخی دیگر به دلیل چالش فوق‌العاده‌ای که در طول مسیر وجود داشت دل به جاده زدند.

پائلا بخورید

صرف نظر از اینکه اهل غذا خوردن هستید یا نه، در سفرنامه اسپانیا ثبت غذای معروف برنج والنسیا و طعم جدید و خاص آن را از دست ندهید. پائلا در واقع آنقدر محبوب است که بسیاری از گردشگران خارجی به اشتباه آن را غذای ملی اسپانیا می دانند در صورتی که ریشه آن به والنسیا تعلق دارد.

در حالی که انواع مختلفی از پائلا وجود دارد، نوع سنتی آن از برنج دانه گرد، لوبیا سبز، خرگوش، مرغ و لوبیا کره ای ساخته می شود.

جشنواره La Tomatina را تجربه کنید

جشنواره La Tomatina را تجربه کنید

یکی از هیجان‌انگیزترین جاذبه‌ های توریستی که در سفرنامه اسپانیا کشف می کنید، جشنواره La Tomatina است که یک جشنواره مبارزه با غذاست که هر ساله در شهر بونول والنسیا برگزار می‌ شود، جایی که شرکت‌ کنندگان در آن گوجه‌ فرنگی‌ ها را به سمت یکدیگر پرتاب می‌ کنند و یک جنگ بامزه ‌و سرخ شکل می گیرد!

از Seville دیدن کنید

سِویل Seville یکی از زیباترین شهرهای جنوب اسپانیا و پایتخت اندلس است. این شهر به دلیل نمایش های جذاب فلامنکو، غذاهای لذیذ، و معماری مودجار، گوتیک و رنسانس شناخته شده است. برخی از مهم ترین نقاط دیدنی آن عبارتند از:

  • مجموعه قلعه آلکازار
  • کلیسای جامع سویل
  • برج ناقوس روبروی کلیسای جامع
  • میدان اسپانیا

به پیاده روی در پارک ملی سیرا نوادا بروید

اگر عاشق فضای باز هستید، یکی از بهترین کارهایی که می توانید در اسپانیا انجام دهید، پیاده روی در پارک ملی سیرا نوادا است. این کوه با مساحتی بیش از 850 کیلومتر مربع، دومین رشته کوه مرتفع اروپا را در بر می گیرد. مناظر خیره کننده شامل جنگل های کاج، دره های رودخانه و مناظر دیدنی از حومه شهر و گرانادا است.

در قدیمی ترین رستوران جهان غذا بخورید

شاید برایتان جالب باشد که در سفرنامه اسپانیا خود خاطرات غذا خوردن در قدیمی ترین رستوران جهان را ثبت کنید. بازدید از رستوران Sobrino de Botín را می توان با خرید تور مادرید تجربه کرد این رستوران در مرکز این شهر قرار دارد و از سال 1725 پذیرای مهمانان بوده است. این باعث می شود رسماً قدیمی ترین رستوران جهان باشد. این رستوران به طرز معروفی در خدمت موتزارت و کلینت ایستوود بود و در رمان ارنست همینگوی ذکر شده است، بنابراین ما فکر می‌کنیم که این یکی از بهترین کارهایی است که می‌توان در اسپانیا به عنوان یک توریست انجام داد.

از موزه دل پرادو دیدن کنید

موزه پرادو (یا Museo Nacional del Prado) موزه هنر ملی اسپانیا است که در مرکز مادرید یافت می شود. مجموعه‌ های آن منعکس‌ کننده تاریخ اسپانیا هستند و با کشف مجدد چهره‌ های نمادینی مانند Velazquez یا El Greco، نقش مهمی در تکامل تاریخ هنر اسپانیا ایفا کرده‌ اند. برخی از شاهکارهایی که در این مکان دیدنی دیده می شوند عبارتند از: 14 نقاشی سیاه گویا، دیوید کاراواجو با سر جالوت و باغ لذت های زمینی بوش.

از جزایر قناری دیدن کنید

از جزایر قناری دیدن کنید

این مجمع الجزایر اسپانیایی در سواحل شمال غربی آفریقا دارای آتشفشان های شگفت انگیز، سواحل شنی و استراحتگاه های ساحلی خیره کننده است.فعالیت های زیادی برای پرکردن روزهای شما وجود دارد، مانند تماشای دلفین، بازدید از پارک ملی تیمانفایا، قایقرانی یا پیاده روی در یکی از زیباترین مکان های جهان.

ال کامینیتو دل ری را کشف کنید

این مسیر منحصر به فرد در نزدیکی Ardales در استان مالاگا، اسپانیا واقع شده است و زمانی خطرناک ترین مسیر پیاده روی جهان بود که بیش از یک دهه بسته بود. اکنون مسافران می توانند با خیال راحت و به راحتی پیاده روی 3 کیلومتری را به پایان برسانند و از مناظر باشکوه همراه با آن لذت ببرند.

برای تعطیلات آخر هفته به مادرید بروید

برای تعطیلات آخر هفته به مادرید بروید

مادرید یکی از آن شهرهایی است که به دلیل آب و هوای فوق العاده، تاپاس خوشمزه، خرید عالی و زندگی شبانه پر جنب و جوش باید حداقل یک بار آن را تجربه کنید. اگر به دنبال فعالیت های فرهنگی و محلی بیشتری هستید، برخی از کارهای اصلی که می توانید در مادرید انجام دهید عبارتند از:

  • از موزه دل پرادو دیدن کنید
  • در پلازا مایور قدم بزنید
  • از کاخ سلطنتی دیدن کنید
  • ال راستو بزرگ‌ترین بازار فروش در مادرید را کاوش کنید
  • تماشای یک نمایش فلامنکو
  • در تراس بار بنوشید

از La Rioja، محبوب ترین مقصد نوشیدنی اسپانیا دیدن کنید

چه کسی یک لیوان نوشیدنی خوشمزه را دوست ندارد؟ La Rioja به دلیل تولید بهترین نوشیدنی های اسپانیا و ترکیب سنت و نوآوری در طراحی و غذای آن شهرت دارد. بهترین زمان برای بازدید در جشنواره برداشت انگور ریوجا است که معمولاً در هفته سوم سپتامبر در لوگرنو برگزار می شود. این جشن یک هفته ای و سرگرم کننده شامل رژه، رقص و آتش بازی است.

از الحمرا دیدن کنید

الحمرا که در ابتدا به عنوان یک منطقه نظامی طراحی شده بود، در اواسط قرن سیزدهم به اقامتگاه و دادگاه سلطنتی گرانادا تبدیل شد. این نام از عربی گرفته شده است و به دلیل رنگ دیوارهای برج که در نور خورشید رنگ طلایی به خود می گیرد، به معنای “قلعه قرمز” یا “زرشک” است.

رشته کوه Picos de Europa را فتح کنید

این رشته کوه که در سفرنامه اسپانیا جز جاذبه های گردشگری است، در شمال اسپانیا قرار دارد و حدود 20 کیلومتر امتداد دارد. اگر از علاقه مندان به عکاسی در فضای باز هستید، پارک ملی Picos de Europa با مناظر چشمگیر و برخی از بهترین مسیرهای پیاده روی در اسپانیا شما را مجذوب خود می کند.

از شهر میراث جهانی سالامانکا دیدن کنید

اگر از علاقه مندان به تاریخ هستید، مطمئناً می خواهید سایت میراث جهانی یونسکو را به فهرست خود اضافه کنید. شهر قدیمی سالامانکا یکی از قدیمی ترین شهرهای  اروپا است که در شمال غربی مادرید واقع شده است و اولین بار توسط کارتاژنی ها در قرن سوم فتح شد.

گروه باستان شناسی مریدا را کشف کنید

در مریدا بقایای بسیاری از ساختمان‌های عمومی را خواهید دید که علائم تجاری یکی از مهم‌ ترین شهرهای امپراتوری روم بودند. بقایای به خوبی حفظ شده شامل یک آمفی تئاتر، یک پل بزرگ بر روی گوادیانا، یک سیرک وسیع و یک سیستم آبرسانی پیچیده است.

در ایبیزا آفتاب بگیرید

اسپانیا با بیش از 5000 مایل خط ساحلی، برخی از زیباترین و متنوع ترین سواحل جهان را دارد، بنابراین گزینه های بسیار خوبی برای گرفتن پرتوها وجود دارد.

ایبیزا دارای 300 روز آفتابی در سال است، به این معنی که تقریباً می توانید تعطیلات خود را هر زمان که بخواهید برنامه ریزی کنید و همچنان از یک شنا خوب لذت ببرید. اگر از علاقه مندان به ورزش های آبی هم هستید، نقاط غواصی زیادی در اطراف جزیره وجود دارد.

از موزه گوگنهایم بیلبائو دیدن کنید

آخرین موردی که برای تکمیل سفرنامه اسپانیا به شما پیشنهاد می کنیم بازدید از موزه گوگنهایم بیلبائو، واقع در شمال اسپانیا است. موزه ای از هنرهای مدرن و معاصر است. در حالی که موزه نمایشگاهی از 250 اثر هنری را در خود جای داده است، آنچه که بسیار چشمگیر است، سبک معماری ساختار شکنی ساختمان های آن است و از آن به عنوان شاهکار قرن بیستم یاد می شود.

کلام پایانی

جاذبه های دیدنی و تفریحات مختلف را در سفرنامه اسپانیا بیان کردیم. البته این موارد فقط مجموعه کوچکی از گزینه های مختلف برای چنین کشور غنی و متنوعی است. در حقیقت، صدها جاذبه در اسپانیا وجود دارد که گردشگران را مجذوب خود می کند و بسیار از افراد با خرید تور مادرید و یا تور بارسلون به گشت و گذار در یکی از سرزنده ترین و زیباترین مکان های دنیا می پردازند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=15537

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.