افزونه پارسی دیت را نصب کنید Wednesday, 2 October , 2024
0

سعی می کنیم برنامه ای جلو برویم – خبرگزاری بیشتر اخبار ایران و جهان.

  • کد خبر : 383542
سعی می کنیم برنامه ای جلو برویم – خبرگزاری بیشتر اخبار ایران و جهان.

به گزارش خبرنگار مهر ، علیرضا قاسمی فرزاد بعدازظهر چهارشنبه در مراسم تکریم و معارفه استاندار همدان توفیق خدمت به مردم استان همدان را به مدت سه سال شکر کرد و اظهار داشت: در این سه سال تلاش می کنیم تا در سطح حرفه ای پیشرفت کنیم. و برنامه محوری در دولت شهید رئیسی صورت […]

به گزارش خبرنگار مهر ، علیرضا قاسمی فرزاد بعدازظهر چهارشنبه در مراسم تکریم و معارفه استاندار همدان توفیق خدمت به مردم استان همدان را به مدت سه سال شکر کرد و اظهار داشت: در این سه سال تلاش می کنیم تا در سطح حرفه ای پیشرفت کنیم. و برنامه محوری در دولت شهید رئیسی صورت گرفت.

وی با بیان اینکه در این مدت آبرسانی به همدان پس از 17 سال به پایان رسید، ساخت تصفیه خانه همدان را مهم دانست و افزود: ثبت جهانی هگمتانه از 20 سال پیش یکی از خواسته های مردم بود که در نهایت این موضوع به پایان رسید. به ثمر نشست.»

استاندار سابق همدان با اشاره به تصویب 14 میلیارد تومبه در سفر رئیس جمهور، پروژه های نیمه تمام و تداوم اجرای آنها در دولت سیزدهم را برشمرد.

قاسمی فرزاد در ادامه از تکمیل 55 درصد این مصوبات و تکمیل آنها خبر داد و گفت: تلاش زیادی برای بیمارستان اکباتان انجام شد تا به مرحله افتتاحیه برسد.

وی به 108 سفر به شهرستان های استان همدان اشاره کرد و گفت: با توجه به منویات مقام معظم رهبری و رفع موانع تولید، 317 واحد تولیدی تعطیل و نیمه تعطیل به تولید بازگشتند.

استاندار سابق همدان با اشاره به اینکه در شهریور 1403 کمترین نرخ تورم را در کیشور داشتیم، از جفای رئیس جمعیت هلال احمر استان و اختصاص 50 دستگاه آمبولانس و خودرو به استان همدان گفت.
وی در ادامه به تشریح اقدامات انجام شده در سه سال اخیر پرداخت و افزود: تهیه سند فرهنگی استان، افزایش ۷۳ درصدی خرید گندم در استان، حل مشکل تامین آب، احیای منطقه ویژه اقتصادی جهان آباد. از جمله این اقدامات می توان به رشد 600 درصدی حقوق معادن، رشد 30 درصدی تعاونی ها و … اشاره کرد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=383542

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.