افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 20 October , 2024
0

سعید دخی: رفتم و برنمی گردم!

  • کد خبر : 403869
سعید دخی: رفتم و برنمی گردم!

آفتاب نیوز: جدایی سعید دخی از شمس آذر برای هواداران این تیم اتفاقی غیرمنتظره تلقی می شود. سرمربی موفق قزوینی ها که فصل گذشته با تیم همشهری خود به لیگ دسته اول رسید و با شمس آذر نتایج فوق العاده ای کسب کرد، امسال در شرایطی نیمکت نشین شد که برای نماینده قزوین خوشایند نبود. […]

آفتاب نیوز:

جدایی سعید دخی از شمس آذر برای هواداران این تیم اتفاقی غیرمنتظره تلقی می شود. سرمربی موفق قزوینی ها که فصل گذشته با تیم همشهری خود به لیگ دسته اول رسید و با شمس آذر نتایج فوق العاده ای کسب کرد، امسال در شرایطی نیمکت نشین شد که برای نماینده قزوین خوشایند نبود.

او یک دقیقه پس از جدایی از شمس آذر و گذراندن پیش فصل به عنوان سرمربی ملوان، به یکباره با مدیریت این باشگاه به توافق نرسید و به دلیل وخیم بودن شرایط شمس آذر به این تیم رفت و به این تیم بازگشت. این مربی جوان و موفق تصمیم به جدایی از شمس آذر در پایان هفته هشتم لیگ برتر گرفته و قرارداد خود را نیز با این باشگاه فسخ کرده است.

زهیگی پس از جدایی از شمس آذر در گفت و گو با خبرنگار “ورزش سه” در شرایطی که رفت و آمدش با تیم قزوینی مورد توجه برخی از اهالی فضای مجازی قرار گرفته است، توضیحاتی را درباره این موضوع ارائه کرد. . مشروح صحبت های شمس آذر سرمربی مستعفی را در ادامه می خوانید:

**اول فصل نمی خواستم به شمس آذر برگردم اما…

واقعیت این است که در ابتدای فصل جاری و پس از اتفاقاتی که در ملوان رخ داد که در این مصاحبه توضیح خواهم داد، تصمیم گرفتم کمی استراحت کنم و هدایت تیم را بر عهده نگیرم، اما شرایط را در شمس دیدم. آذر. احساس کردم با رفتن مازیار زارع این تیم 5 روز مانده به شروع مسابقات شکست خورد. در این مدت کوتاه تا شروع لیگ فقط 12 بازیکن با تیم ما تمرین می کردند و شرایط در تیم خوب نبود. احساس کردم تیم، شهر و استانی که به آن ایمان دارم و باعث شد من به عنوان مربی به من کمک کند، نیاز به کمک دارد و علیرغم درخواست مسئولان استانی قزوین و مالکان محترم، برگشتم و شروع به کار کردم. .

**با بازیکنان جوان و لیگ یک به شرایط مطلوبی رسیدیم.

فکر می کنم تا الان 8 هفته از رقابت های لیگ برتر می گذرد، با همه مشکلاتی که داشتیم، تیم را از نظر فنی به سطح خوبی رساندیم. باید بدانید که نسبت به سال گذشته بسیاری از افراد تاثیرگذار شمس آذر را ترک کردند. زمانی برگشتم که افرادی مثل جعفرپور، سرآبادانی، حسین گدرزی، محمد پاپی، عیسی مرادی، علی اصغر عربی، رحمان جعفری، فراز امام علی، سجاد جعفری و… فروخته یا جدا شدند. در این شرایط کار را با جوانان و خرید تیم های لیگ یک شروع کردیم و ادامه دادیم. خدا را شکر در پایان هفته هشتم تیم به جایگاهی رسیده است که می تواند در شرایط مطلوب به کار خود ادامه دهد.

**بیش از این نمی توانستم برای شمس آذر انجام دهم

به نظرم تیم شمس آذر باید در ابتدای فصل تقویت می شد و بازیکنان بهتری اضافه می شد. فکر می کنم به تیم شهرم ادای احترام کردم اما احساس کردم به دلیل مشکلات موجود نمی توان کار را ادامه داد و دیگر نمی توانم کار جدیدی برای شمس آذر انجام دهم. امروز در مذاکره با مالک محترم باشگاه که واقعاً از ایشان تشکر می کنم، به ایشان گفتم که نمی توان به کارمان ادامه داد، زیرا فکر نمی کنم بتوانیم بهتر از عملکردی که در سال های اخیر داشتیم، عمل کنیم. فصل ها به هر حال این عزیزان امروز به من لطف داشتند و همان طور که ابتدای فصل آمدم و با دیدن شرایط به تیم کمک کردم جدایی من را پذیرفتند.

**من دوست ندارم سفر کنم و دنبالش هم نیستم.

واقعیت این است که من دوست ندارم مدام بین تیم های مختلف رفت و آمد داشته باشم و اصلا دنبال این مشکلات نیستم. هر جا رفتم و در هر موقعیتی که در طول تمریناتم پیش آمد، اتفاقاتی رخ داده است. این هم بخشی بود، اما شرایط واقعاً ایجاب می کرد که اتفاقاتی بیفتد که من را مجبور به سفر کند. همه جا مشکلاتی وجود داشته که از جانب من نبوده است.

**داستان حضور در مس رفسنجان در نیم فصل پارسال.

سال گذشته باشگاه مس رفسنجان مذاکراتی با باشگاه شمس آذر داشت و مقرر شد در ازای تامین منابع مالی باشگاهمان و رفع بخشی از نیاز باشگاه با پولی که از محل نقل و انتقالم می آید، من هم به این باشگاه بروم. مس تعهدات دوستان انجام نشد و من به تیمم برگشتم. در همان زمان، باشگاه دو بازیکن را برای جمع آوری سرمایه فروخت.

**دلیل حضور کوتاه مدت در ملوان.

در تمام مصاحبه هایم در پایان فصل گذشته گفتم باید از شمس آذر حمایت کنیم و رقابت نابرابر است و در این شرایط نمی توان جایگاه بهتری را برای تیم در فصل جدید متصور شد. آقای دنیامالی برای حضورم در ملوان مستقیماً با من مذاکره کرد و دو سال با هدف کسب بهترین نتایج برنامه ریزی کردیم تا به سهمیه آسیایی دست پیدا کنیم. با این شرایط قرار گذاشتیم و تاریخ پرداخت بدهی های گذشته ملوان را تعیین کردیم. در ضمن آقای دنیامالی از طرف وزارت ورزش و جوانان انتخاب شد و با نهایت احترام برای این عزیز بعد از 28 روز کار مداوم و برنامه ریزی برای گرفتن بازیکن و جذب سرباز خوب بالاخره پیامی از آقای . دنیامالی که گفت سعید دخی عذرخواهی می کند. آنها با بیان اینکه برنامه های مالی کوتاه مدت، میان مدت و بلندمدت برنامه ریزی نشده است، ابراز شرمندگی کردند و گفتند که اگر زکاحی شرایط همکاری را ندارد جدا شود و موفق شود. واقعا بعد از این اتفاق نمی خواستم به تیم دیگری بروم و می خواستم استراحت کنم اما به دلایلی که در بالا گفتم به شمس آذر برگشتم تا به این تیم کمک کنم.

** در روزهای غیبت و مشکلات سعی کردم کمک کنم.

به هر حال برای تیم خوب شمس آذر آرزوی موفقیت دارم. خدا را شکر تیم را در موقعیتی گذاشتیم که هرکس بیاید می تواند کمک کند. انشاالله مالک باشگاه و مسئولان استانی با جذب افراد جدید و خوب جایگاه مناسب تری را برای شمس آذر ایجاد کنند. من و کادر مربیگری ام بهترین کار را انجام دادیم. هم در روزهای نیاز و هم در روزهای مشکل سعی می کنیم کمک کنیم. امروز هم اگر می روم برای این است که دیگر بیش از این نمی توانم به شمس آذر کمک کنم. قطعا باید حمایت بیشتر و بهتری از باشگاه های خصوصی صورت گیرد. زیرا با این شرایط رقابتی شاهد یک جنگ نابرابر هستیم.

**هرچه دارم از مردم خوب قزوین است.

هر چه دارم از مردم خوب استان قزوین است. دوستان زیادی دارم که در روزهای تلخ و شیرین کنار هم بودند و عشقشان را فراموش نمی کنم. خاطراتم با شمس آذر و مردم قزوین و محبت هواداران را هرگز فراموش نمی کنم و از آنها کمال تشکر را دارم. البته تعداد کمی از همشهریانم را هم دارم که امسال هم مثل فصول گذشته به هر دلیلی مثل گذشته از تیم حمایت نکردند و شاهد حضور نه چندان خوبی بودیم. آماتورها در بازی های حساس ما

مسئولان استان قزوین باید از این فرصت استفاده کنند.

از همه عزیزانی که در سالهای اخیر در کنار شمس آذر بوده اند تشکر می کنم و از مسئولین استان قزوین و مردم می خواهم از فرصتی که با حضور شمس آذر در استان برای استان به وجود آمد استفاده کنند. لیگ برتر و این فرصت را از دست ندهید.

**مقصد بعدی؟

واقعیت این است که از چند تیم لیگ برتری و لیگ یک پیشنهادهایی دریافت کرده ام که در حال بررسی آنها هستم. انشاالله سعی می کنم بهترین تصمیم را برای آینده ام بگیرم.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=403869

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.