افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 25 October , 2024
2

سطح قیمت در بازار خودرو + جدول

  • کد خبر : 34784
سطح قیمت در بازار خودرو + جدول

گزارش کردن اخبار اقتصاد ; در روزهای اخیر شاهد کاهش مداوم بوده است قیمت خودرو در بازار ما بودیم، بنابراین برخی خودروها با کاهش قیمت کانال را عوض کردند و وارد کانال های پایین تری شدند، روندی که امروز متوقف شد و بازار شکل ثابتی به خود گرفت. قیمت به دلار در بازار و به […]

گزارش کردن اخبار اقتصاد ; در روزهای اخیر شاهد کاهش مداوم بوده است قیمت خودرو در بازار ما بودیم، بنابراین برخی خودروها با کاهش قیمت کانال را عوض کردند و وارد کانال های پایین تری شدند، روندی که امروز متوقف شد و بازار شکل ثابتی به خود گرفت. قیمت به دلار در بازار و به گفته فعالان موثر بوده است بازار خودرو باعث شد بازار تمایلی به تغییر نداشته باشد.

اما در کنار عواملی که ذکر شد، رکود بازار خودرو نیز عامل دیگری است که توانسته این بازار را بخواباند. بر اساس ارزیابی امروز بازار، ایران خودرو و سایپا محبوب بدون تغییر راهی بازار شدند.

قیمت محصولات ایران خودرو

از میان محصولات ایران خودرو، قیمت «207 پانوراما اتوماتیک»، «هایما اس 5 پلاس»، «سمند سورن پلاس»، «رانا پلاس»، «دنا پلاس» و «دنا پلاس توربو اتوماتیک» مورد ارزیابی قرار گرفت. رصد بازار خودرو نشان می دهد «سمند سورن پلاس» در بازار 510 میلیون تومان قیمت داشت و نسبت به روز گذشته تغییری در قیمت نداشت. «هایما اس 5 پلاس» بدون تغییر در بازار یک میلیارد و 180 میلیون تومان قیمت گذاری شد. از سوی دیگر، رصد بازار نشان می دهد که «قورباغه پلاس» 470 میلیون تومان قیمت خورد و قیمت آن ثابت ماند. اما خانواده دنا که در روزهای اخیر مدام در حال کاهش قیمت بودند، امروز بدون تغییر قیمت وارد بازار شدند. بر این اساس، «دنا پلاس» با قیمت 595 میلیون تومان و «دنا پلاس توربو اتوماتیک» با قیمت 776 میلیون تومان عرضه شد. اما در میان محبوب ترین ها. ایران خودرو “207 پاناراما اتوماتیک” نیز بدون تغییر در بازار 760 میلیون قیمت داشت.

قیمت محصولات سایپا در بازار.

از سوی دیگر در میان محصولات سایپا، امروز قیمت خودروهای «شاهین»، «کویک آر»، «کویک نرمال»، «تیبا صندوقدار»، «تیبا 2 نرمال» و «ساینا» مورد ارزیابی قرار گرفت.

با توجه به ثبات قیمت در بین سایپایی ها، «شاهین» امروز با قیمت 532 میلیون تومان در بازار بود. در میان خانواده کویک، «کویک آر» 327 میلیون تومان در بازار قیمت داشت و قیمت «کویک معمولی» 325 میلیون تومان باقی ماند. از سوی دیگر، ارزیابی بازار نشان می دهد که در میان خانواده تیبا، «تیبا صندوقدار» 320 میلیون تومان در بازار قیمت داشت و تغییر قیمت نداشت و «تیبا 2» نیز بدون تغییر در بازار 330 میلیون تومان قیمت داشت. از سوی دیگر رصد بازار نشان می دهد که «ساینا» امروز در بازار 323 میلیون تومانی بدون تغییر بوده است.

سایپا 2

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=34784

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.