افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 18 October , 2024
4

سری Redmi Note 14 به زودی رونمایی می شود

  • کد خبر : 306125
سری Redmi Note 14 به زودی رونمایی می شود

شیائومی به طور فعال در حال توسعه سری Redmi Note 14 است و وب سایت XiaomiTime اخیراً جزئیات جالبی را در مورد تلفن های هوشمند جدید این شرکت فاش کرده است. سری Redmi Note 14 مدت زیادی است که در حال توسعه بوده و برای شیائومی بسیار مهم است. بنابراین در این مقاله سعی می […]

شیائومی به طور فعال در حال توسعه سری Redmi Note 14 است و وب سایت XiaomiTime اخیراً جزئیات جالبی را در مورد تلفن های هوشمند جدید این شرکت فاش کرده است. سری Redmi Note 14 مدت زیادی است که در حال توسعه بوده و برای شیائومی بسیار مهم است. بنابراین در این مقاله سعی می کنیم تمام اطلاعات مشخص شده در مورد این گوشی های جدید را با شما به اشتراک بگذاریم. با ما در DJ باشید.

زمان عرضه سری Redmi Note 14

انتظار می رود سری Redmi Note 14 به طور رسمی در ماه سپتامبر (اواخر تابستان) عرضه شود. بنابراین در حالی که تنها دو ماه و نیم تا اکران سریال باقی مانده، انتظارات در حال افزایش است. شماره مدل گوشی های هوشمند سری در پایگاه داده IMEI ظاهر شد که تا حدودی به تایید مناطق در دسترس بودن سری نوت 14 می رسد.

Redmi Note 14 Pro 5G

این شماره مدل ها به ترتیب نشان دهنده Redmi Note 14 5G، Redmi Note 14 Pro 5G و Redmi Note 14 Pro Plus 5G هستند. پیشوند “2409” در شماره مدل به تاریخ عرضه اشاره دارد و تأیید می کند که این سری در سپتامبر (9 ماه سال 2024) ارائه می شود. این گوشی های هوشمند ابتدا در چین و سپس در سایر بازارهای جهان عرضه خواهند شد.

علاوه بر این، سری Redmi Note 14 نیز در کد منبع HyperOS ظاهر شد. مدل رده بالا، Redmi Note 14 Pro Plus 5G، دارای شماره مدل داخلی «O16U» و کد رمز «amethyst» است. این مطابق با سنت نامگذاری سری Redmi Note به نام سنگ های قیمتی است. آمتیست یک کریستال شفاف است که معمولا در رنگ های بنفش یافت می شود. نام رمز Redmi Note 14 5G و Note 14 Pro 5G هنوز مشخص نشده است.

همانطور که انتظار می رفت این دستگاه ها با سیستم عامل HyperOS 1.0 مبتنی بر اندروید 14 روانه بازار خواهند شد.در ضمن بد نیست اشاره کنیم که پس از سری ردمی نوت 14، سری 15 شیائومی نیز در اکتبر 2024 معرفی خواهد شد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=306125

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.