افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 25 October , 2024
12

سری گلکسی اس 23 احتمالاً با سیستم عامل One UI 5.1 معرفی خواهد شد

  • کد خبر : 14502
سری گلکسی اس 23 احتمالاً با سیستم عامل One UI 5.1 معرفی خواهد شد

تا چند دیگر، بالاخره انتظارها به پایان رسید و سامسونگ از سری مورد گلکسی در 23 پرده‌برداری خواهد کرد. در حال حاضر شایعات حاکی از آن‌ها هستند که پرچمداران بعدی این شرکت دارای کمی به روز شده، آخرین پردازنده کوالکام، دوربین‌های ارتقا یافته، نمایشگر روشن‌تر و باتری‌های بزرگتر بزرگتر خواهند بود. اما در ارتقاء سخت […]

تا چند دیگر، بالاخره انتظارها به پایان رسید و سامسونگ از سری مورد گلکسی در 23 پرده‌برداری خواهد کرد. در حال حاضر شایعات حاکی از آن‌ها هستند که پرچمداران بعدی این شرکت دارای کمی به روز شده، آخرین پردازنده کوالکام، دوربین‌های ارتقا یافته، نمایشگر روشن‌تر و باتری‌های بزرگتر بزرگتر خواهند بود. اما در ارتقاء سخت افزاری، سامسونگ احتمالاً بهبود نرم افزاری را نیز در گلکسی 23 اعمال خواهد کرد. اگر چه شرکت هنوز به طور رسمی هیچ را به اشتراک نگذه، اما فاش شده است دوباره نشان می‌دهند گوشی‌های هوشمند سری اس 23 احتمالاً با نسخه‌ای از One Ui 5 برای اندروید 13 عرضه خواهد شد. با اسمارتک نیوز همراه باشید.

بر اساس گزارش‌ها سامسونگ تست سیستم عامل به‌روز خود را به‌روز کرده است، نسخه جدید،، انتظار داریم که آن را به صورت پیش فرض فرض کنیم. سری در حالی که فعلاً کاملی در مورد ویژگی‌های جدید اضافه می‌شود به One UI 5.1، قبلاً اطلاعات فاش شده بود این را به‌روزرسانی سفارشی‌سازی‌های بیشتری برای صفحه قفل به ارمغان ارمغان خواهد کرد.

یک رابط کاربری

در ماه، سامسونگ یک بیانیه مطبوعاتی را منتشر کرد که در آن برخی از توجه‌ترین تغییرات one ui 5 در اندروید 13 برجسته شده بود. در آن اشاره شده است که به‌روزرسانی جدید صفحه شخصی‌سازی جدید خواهد بود که به کاربران امکان تصویر، طراحی ساعت و اعلان‌ها را تغییر تغییر می‌دهد. با این، در انتهای بیانیه به طور دقیق مشخص شده است که برخی از ویژگی‌ها با One UI 5.1 ارائه شده است.

قبلی‌ها را برای سفارشی‌سازی صفحه قفل در One UI 5.0 اضافه می‌کند از جمله آن‌ها می‌توان تغییر تصویر و شکل و شمایل ساعت اشاره کرد. با این حال، سفارشی‌سازی پاپ‌آپ اعلان‌ها فعلاً موجود نیست و احتمالاً با One UI 5.1 اردا ارداه ارداه .

در ، ما اطلاعات بیشتری در مورد نسخه قبلی که سامسونگ می‌تواند در آتی one ui 5 معرفی کند ، نداریم. اما انتظار در روزهای منتهی به رویداد معرفی سری گلکسی اس 23 شاهد انتشار تکمیلی در این مورد باشیم.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=14502

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.