افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 18 October , 2024
0

سریال آماده پخش حادثه تروریستی شاهچراغ + زمان پخش سریال

  • کد خبر : 400731
سریال آماده پخش حادثه تروریستی شاهچراغ + زمان پخش سریال

چهارم آبان 1401 بود که حمله تروریستی در حرم چراغ پادشاه (ص)» خبر داغ رسانه ها شد.بعدازظهر همان روز اعلام شد که یک داعشی با استفاده از سلاح کلاشینکف وارد حرم شاهچراغ شده و دست کم 13 نفر را کشته و دست کم 19 نفر را مجروح کرده است. مرتضی رضایی تهیه کننده سریال «روزخون» […]

چهارم آبان 1401 بود که حمله تروریستی در حرم چراغ پادشاه (ص)» خبر داغ رسانه ها شد.بعدازظهر همان روز اعلام شد که یک داعشی با استفاده از سلاح کلاشینکف وارد حرم شاهچراغ شده و دست کم 13 نفر را کشته و دست کم 19 نفر را مجروح کرده است.

مرتضی رضایی تهیه کننده سریال «روزخون» درباره این سریال که درباره اولین حادثه تروریستی حرم شاهچراغ (ع) است، گفت: سریال «روزخون» که در 57 جلسه تصویربرداری شده است، پخش می شود. در هفت قسمت 40 دقیقه ای به زودی از شبکه یک. داستان در مورد تعقیب و گریز یک مامور امنیتی به نام راسخ است که منجر به سرنشینی به نام ناصر می شود. ناصر رابط تروریست های داعش است. داعش پس از دستگیری او را حذف کرد و دوباره نیروهای امنیتی در حال ردیابی و یافتن ارتباطات تروریستی در استان هستند.

رضایی ادامه داد: اما به دلیل ازدحام جمعیت و اغتشاشات سال 1401 سرنخ ها از بین می رود. در این میان ماجرای پنج خانواده را داریم که همگی با هم در حرم شاهچراغ (ع) در روز حادثه حضور داشتند. البته خط اصلی داستان تعقیب و گریز نیروهای امنیتی و تلاش تروریست برای ایجاد انفجار و حمله تروریستی در حرم شاهچراغ (ع) است.

تهیه کننده سریال «روز خون» با بیان اینکه وقتی نیروهای امنیتی به پناهگاه تروریست ها می رسند، می فهمند که مرکزی که تروریست ها می خواهند عملیات خرابکارانه انجام دهند، حرم شاهچراغ (ع) است، افزود: از سوی دیگر. دست، داستان افرادی را نقل می کنیم که در روز حادثه جان باخته اند و در حرم حضور داشتند. طی تحقیقاتی که انجام دادیم به شخصیت این افراد پی بردیم، سپس شروع به طراحی پرسوناژهایی کردیم که هر کدام شامل برخی از خصوصیات شخصی خانواده شهدا و افراد حاضر در روز حادثه است.

به گفته وی، سریال «روز خون» در 75 لوکیشن تصویربرداری شد که یکی از لوکیشن های اصلی سریال حرم شاهچراغ است. در این سریال بیش از 40 بازیگر نقش اول و فرعی از جمله حمید ابراهیمی، اشکان هورسان، محمد فیلی، آزیتا ترکاشوند، حدیثه تهرانی، علیرضا مهران، بهروز قادری و … حضور دارند.

رضایی پیش بینی کرد زمان پخش این سریال به احتمال زیاد همزمان با جشن کنگره ملی سرداران و 15 هزار شهید استان فارس باشد که همزمان با سالگرد حادثه تروریستی شاهچراغ از شبکه یک سیما پخش می شود. . .

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=400731

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.