افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 23 September , 2024
0

سرویس مدرسه این دانش آموزان رایگان اعلام شد!

  • کد خبر : 373113
سرویس مدرسه این دانش آموزان رایگان اعلام شد!

به گزارش اسمارتک نیوز، مدیر عامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران روز دوشنبه در جریان بهره برداری از ناوگان خدماتی رایگان مدارس استثنایی شهر تهران، اظهار داشت: شهرداری در آغاز سال تحصیلی به بهترین نحو در تلاش است. با انجام اقداماتی در زمینه خدمات رسانی به مدارس. با آموزش و سایر وسایل […]

به گزارش اسمارتک نیوز، مدیر عامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران روز دوشنبه در جریان بهره برداری از ناوگان خدماتی رایگان مدارس استثنایی شهر تهران، اظهار داشت: شهرداری در آغاز سال تحصیلی به بهترین نحو در تلاش است. با انجام اقداماتی در زمینه خدمات رسانی به مدارس. با آموزش و سایر وسایل ارتباط داشته باشید.

شادی مالکی بیان کرد: به همین منظور سامانه سپند از اردیبهشت ماه سال جاری توسط وزارت کشور به اولیای دانش آموزان معرفی و مقرر شد تا تاییدیه سرویس مدارس از طریق این سامانه صادر شود.

وی با اشاره به اینکه دغدغه اصلی مسئولان حفظ سلامت و ایمنی دانش آموزان است، افزود: با تعامل سازنده ای که بین این سازمان و آموزش و پرورش شهر تهران صورت گرفت، همچنین بر اساس جلسات متعددی که با حضور نهادهای ذیربط برگزار شد، همانطور که وزارت کشور، استانداری، پلیس راهنمایی و رانندگی، آموزش و پرورش و سایر نهادها برگزار و بر اساس ابلاغیه هیات وزیران در خصوص آیین نامه دانش آموزی، مقرر شد در سال جاری از ظرفیت و پتانسیل مدارس برای ساماندهی خدمات استفاده شود.

ملکی تاکید کرد: سال گذشته نیمی از دانش آموزان از شرکت خودرو سرویس خدمات دریافت کردند و امسال نیز مایه خوشحالی است که 1000 سرویس خودرو را در مدارس تهران ارائه می کنند.

وی ادامه داد: یکی از مهمترین دغدغه های مدیریت شهری پایتخت ارائه بهترین خدمات ممکن به دانش آموزان تهرانی است که امیدواریم امسال به بهترین شکل ممکن این امر محقق شود.

به گفته وی، تعامل بسیار خوبی با آموزش و پرورش شهر تهران داشتیم و در ساماندهی سرویس مدارس، نزدیک به 6 هزار نفر در سامانه سپند ثبت نام کردند و نزدیک به 2500 خودرو در ناوگان خودرویی در حال ارائه خدمات هستند.

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران افزود: طبق هماهنگی های انجام شده با دولت مقرر شد تمامی شرکت های متقاضی سرویس مدارس که موفق به ثبت نام در سامانه سپند نشده اند تا آذرماه در این سامانه ثبت نام کنند.

ملکی یادآور شد: والدین توجه داشته باشند که تمامی خودروهای سرویس مدارس باید مجهز به برچسب مخصوص باشند و در صورت نبود برچسب با گشت های پلیس راهنمایی و رانندگی برخورد و قانون اعمال می شود.

وی تاکید کرد: آموزش های لازم به رانندگان سرویس مدارس ارائه شده و تمامی اقدامات لازم برای افزایش سطح ایمنی دانش آموزان انجام شده است.

تهران یک شهر-کشور است

مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران همچنین به همکاری بی سابقه و سازنده تیم مدیریت شهری با نظام آموزش و پرورش اشاره کرد و گفت: با همکاری شهرداری و شورای شهر اقدامات بسیار مثبتی از جمله ارائه خدمات رایگان به دانش آموزان استثنایی

علیرضا کریمیان افزود: شهردار و شهرداری تهران در حوزه آموزش و پرورش دغدغه زیادی دارند و با دستور شهردار پایتخت 176 مدرسه بلاتکلیف به تملک آموزش و پرورش درآمد.

وی گفت: تهران یک شهر کشور است و در این پهنه وسیع، نظام آموزشی بزرگ در حال فعالیت است و همه باید این نهاد را در ارتقای خدمات یاری کنند.

در این مراسم حبیب کاشانی، سیداحمد علوی، مهدی پیرهادی، سعید بشیری، حمید استیلی، محمد خاکپور، هادی طباطبایی، زهرا شمس احسان، سوده نجفی و همچنین گروه عموهای فیتیلایی برای اجرای برنامه شاد و خوش آهنگ حضور داشتند. دانش آموزان مدرسه استثنایی نابینایان محبی. موفقیان) خیابان آیت الله کاشانی، خیابان شهید سلیمی جهرمی.

منبع: فرارو




لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=373113

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.