افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 23 September , 2024
0

سرویس مدارس برای دانش آموزان استثنایی رایگان است

  • کد خبر : 372922
سرویس مدارس برای دانش آموزان استثنایی رایگان است

به گزارش بازار، شادی مالکی مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران روز دوشنبه در جریان بهره برداری از ناوگان خدمات رایگان مدارس استثنایی شهر تهران، گفت: شهرداری در اوایل سال تمام تلاش خود را می کند تا اقداماتی در این زمینه اتخاذ شود. ارائه خدمات به مدارس باید با آموزش و پرورش […]

به گزارش بازار، شادی مالکی مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران روز دوشنبه در جریان بهره برداری از ناوگان خدمات رایگان مدارس استثنایی شهر تهران، گفت: شهرداری در اوایل سال تمام تلاش خود را می کند تا اقداماتی در این زمینه اتخاذ شود. ارائه خدمات به مدارس باید با آموزش و پرورش و سایر نهادها مرتبط باشد.

ملکی بیان کرد: به همین منظور وزارت کشور از اردیبهشت ماه سال جاری سامانه سپند را به والدین دانش آموزان معرفی و مقرر شد تا از طریق این سامانه تاییدیه صلاحیت سرویس مدارس صادر شود.

وی با اشاره به اینکه دغدغه اصلی مسئولان حفظ سلامت و ایمنی دانش آموزان است، افزود: با تعامل سازنده ای که بین این سازمان و آموزش و پرورش شهر تهران صورت گرفت، همچنین بر اساس جلسات متعدد با حضور نهادهای ذیربط از جمله اس انجام شد. توسط وزارت کشور، کشور، پلیس راهنمایی و رانندگی، آموزش و پرورش و سایر نهادها و بر اساس ابلاغیه هیات وزیران در مورد آیین نامه دانش آموزی، مقرر شد از ظرفیت و پتانسیل مدارس برای ساماندهی استفاده شود. خدمات امسال

ملکی تاکید کرد: سال گذشته نیمی از دانش آموزان از شرکت خودرو سرویس خدمات دریافت کردند و امسال نیز مایه خرسندی است که 1000 سرویس خودرو در مدارس تهران ارائه می کنند.

وی ادامه داد: یکی از مهمترین دغدغه ها در مدیریت شهری پایتخت ارائه بهترین خدمات ممکن به دانش آموزان تهرانی است که امیدواریم امسال به بهترین نحو ممکن این امر محقق شود.

به گفته وی تعامل بسیار خوبی با آموزش و پرورش شهر تهران داشتیم و در سازمان سرویس مدارس حدود 6000 نفر در سامانه سپند ثبت نام کرده اند و حدود 2500 خودرو در پارکینگ خدمات ارائه می دهند.

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران افزود: طبق هماهنگی های انجام شده با دولت مقرر شد کلیه شرکت های متقاضی سرویس مدارس که در سامانه سپند ثبت نام نکرده اند تا قبل از آذرماه در این سامانه ثبت نام کنند.

ملکی یادآور شد: والدین توجه داشته باشند که تمامی خودروهای سرویس مدارس باید دارای برچسب مخصوص باشند و در صورت عدم وجود برچسب، گشت های پلیس راهنمایی و رانندگی با آنها برخورد و اعمال قانون می کنند.

وی تاکید کرد: به رانندگان سرویس مدارس آموزش های لازم داده شده و تمامی اقدامات لازم برای افزایش سطح ایمنی دانش آموزان انجام شده است.

مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران همچنین همکاری سازنده و بی سابقه تیم مدیریت شهری با نظام آموزش و پرورش را مورد تاکید قرار داد و گفت: با همکاری شهرداری و شهرداری اقدامات بسیار مثبتی از جمله ارائه خدمات رایگان به دانش آموزان استثنایی

علیرضا کریمیان افزود: شهردار و شهرداری تهران در حوزه آموزش و پرورش دغدغه زیادی دارند و با دستور شهردار پایتخت 176 مدرسه بلاتکلیف به اموال آموزش و پرورش درآمد.

وی گفت: تهران یک شهر کشور است و یک سیستم آموزشی بزرگ در این حوزه وسیع فعالیت می کند و همه باید این نهاد را برای ارتقای خدمات یاری کنند.

باید گفت؛ بر اساس این تفاهم نامه، دانش آموزان مدارس استثنایی شهر تهران با همت شهرداری پایتخت و همکاری آموزش و پرورش، مسافت مدرسه تا محل سکونت را با سرویس و رایگان طی می کنند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=372922

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.