افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 24 September , 2024
1

سرویس بازپرداخت بدون جریمه Flytoday فعال شده است

  • کد خبر : 221583
سرویس بازپرداخت بدون جریمه Flytoday فعال شده است

این سرویس به مسافران این امکان را می دهد که تا 12 ساعت قبل از زمان پرواز، بدون پرداخت جریمه کنسلی، بلیط هواپیما خود را کنسل کرده و کل قیمت بلیط را مسترد کنند. مزایای استفاده از خدمات بازپرداخت بدون جریمه اولین مزیت صرفه جویی در هزینه است. با خرید این سرویس بدون جریمه بلیط […]

این سرویس به مسافران این امکان را می دهد که تا 12 ساعت قبل از زمان پرواز، بدون پرداخت جریمه کنسلی، بلیط هواپیما خود را کنسل کرده و کل قیمت بلیط را مسترد کنند.

مزایای استفاده از خدمات بازپرداخت بدون جریمه

اولین مزیت صرفه جویی در هزینه است. با خرید این سرویس بدون جریمه بلیط هواپیما به شما بازپرداخت می شود و کل مبلغ به حساب شما برگردانده می شود. علاوه بر این، هنگام برنامه ریزی سفر دست خود را باز دارید زیرا امکان تغییر برنامه سفر بدون نگرانی از جریمه وجود دارد. علاوه بر این می توانید با آرامش بیشتری بلیط رزرو کنید.

شرایط استفاده از خدمات بازپرداخت بدون جریمه

بازپرداخت بدون جریمه در حال حاضر فقط برای بلیط های سیستم داخلی ارائه می شود. برای استفاده از خدمات بازپرداخت Flytoday، وارد وب سایت یا اپلیکیشن سیستم شوید، یک پرواز داخلی را انتخاب کنید و جزئیات سفر خود را وارد کنید تا همه پروازهای موجود نشان داده شوند. پس از انتخاب پرواز مورد نظر و وارد نمودن اطلاعات مسافر، می توانید سرویس استرداد وجه را بدون جریمه انتخاب کرده و وارد درگاه بانک شوید. می توانید بلیطی را که اکنون رزرو کرده اید در صورت لزوم تا 12 ساعت قبل از پرواز بدون جریمه کنسل کنید.

با فعال شدن سرویس بازپرداخت بدون جریمه Flytoday، مسافران می توانند به راحتی سفر خود را برنامه ریزی کنند و در صورت لزوم، بلیط خود را کنسل کرده و کل مبلغ را بدون نگرانی از جریمه بازپرداخت کنند. البته مسافران باید قبل از خرید پکیج، قوانین و مقررات مربوطه را به طور کامل مطالعه کنند. برای استفاده از این سرویس در سایت یا اپلیکیشن امروز پرواز کن دیدن.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=221583

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.