افزونه پارسی دیت را نصب کنید Wednesday, 16 October , 2024
1

سرهنگ صادق نیا: اسرائیل به نابودی نزدیک است

  • کد خبر : 398889
سرهنگ صادق نیا: اسرائیل به نابودی نزدیک است

اطلاع رسانی کند خبرگزاری تسنیم به گزارش روابط عمومی نزاجا، سرهنگ محسن صادق نیا مدیر حفظ آثار و ارزش های دفاع مقدس نیروی زمینی ارتش در همایش ویژه برنامه «شب خطیرا» که در کشور فارس برگزار شد. تالار خلیج موزه دفاع مقدس با بیان اینکه ارتش در تاریخ جمهوری اسلامی ایران خاطراتی سرشار از شور […]

اطلاع رسانی کند خبرگزاری تسنیم به گزارش روابط عمومی نزاجا، سرهنگ محسن صادق نیا مدیر حفظ آثار و ارزش های دفاع مقدس نیروی زمینی ارتش در همایش ویژه برنامه «شب خطیرا» که در کشور فارس برگزار شد. تالار خلیج موزه دفاع مقدس با بیان اینکه ارتش در تاریخ جمهوری اسلامی ایران خاطراتی سرشار از شور و حماسه را برای مردم رقم زده است، گفت: این مرز و بوم در فراز و نشیب خود چه در دوران انقلاب و چه در دوران انقلاب. دفاع مقدس و در جریان عملیات های پس از جنگ برای کمک به مردم و تضمین امنیت این سرزمین کهن، شاهد رشادت ها و تلاش های هوانیروز و خلبانان مشتاقش است.

وی با بیان اینکه مردم ایران همواره نیروی هوایی را بازوی توانمند نظام مقدس جمهوری اسلامی دانسته اند، افزود: نیروی هوایی ارتش در دوران دفاع مقدس از مدیریت خطوط مقدم جبهه ها و تاثیرگذار است. مشارکت در تمامی عملیات های بزرگ نیروهای مسلح برای ایفای نقش در جایگاه فرشتگان، نجات مردم ایران اسلامی در بلایای طبیعی همواره حضور موثر و درخشانی داشته و با توجه به مستندات موجود در حال حاضر در مدیریت حفظ و حراست است. از آثار نزاجا نمی توان این مقام و رشادت را انکار کرد.

مدیر دفاع حفظ آثار و بقاع متبرکه نزاجا ادامه داد: امروز در نقطه‌ای هستیم که حضرت آیت‌الله خامنه‌ای تأکید می‌کنند تلاش و اقدام در زمینه حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس باید در صد ضرب شود. فرمایش مؤکد مقام معظم رهبری ترویج تلاش های صد چندان در فعالیت های فرهنگی، هنری، انتشاراتی و رسانه ای دفاع مقدس بوده است.

وی با بیان اینکه مرزهای ما در جبهه جنگ سخت است به گونه‌ای است که دشمنان به برکت نیروهای مسلح مقتدر هستند. وی با بیان اینکه نه ارتش، نه سپاه پاسداران و نه فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران توان حمله ندارند، تصریح کرد: امروز دشمن به دنبال مقابله با ما از طریق جنگ نرم و جنگ ترکیبی است که این امر مستلزم آمادگی و افزایش ما است. توانایی ما در این زمینه.»

مدیر حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس نزاجا ادامه داد: باور انقلابی حکم می کند که در اقدامی جهادی به نسل کنونی و فرزندانمان توضیح دهیم که نقطه قوت واقعی ما شهدا بودند.

با بیان اینکه در دوران دفاع مقدس دشمنان ما آهن داشتند اما ما آدم (قدرت انسانی) را داشتیم، تصریح کرد: امروز دنیا قهرمانان خیالی می آفریند و با کمک هنر و رسانه این قهرمانان را در چشم و دل ما قرار می دهد. بچه ها، اما ما از قهرمانان واقعی این سرزمین غافل هستیم.

سرهنگ صادق نیا با تاکید بر اینکه برای نسل کنونی باید با اسناد محکم صحبت کرد، تصریح کرد: دانش آموزان، جوانان و کودکان ما یاد گرفتند که به چشمان خود اعتماد کنند نه به آنچه می شنوند.

مسئول حفظ آثار و حریم های دفاع مقدس نزاجا تصریح کرد: امروز جهان نه تنها شاهد جنگ است، بلکه شاهد وحشیگری، نسل کشی و جنایات رژیم دروغین صهیونیستی است که از دنیا به عنوان استفاده کرده است. ابزار آن رژیم غاصب صهیونیستی از ارتکاب هیچ جنایتی در جهان دریغ نمی کند.

وی با بیان اینکه وحشی گری مدرن پدیده ای است که امروز دنیا با آن مواجه شده است، تصریح کرد: توحش مدرن به معنای ایستادن پشت تریبون سازمانی است که به نام سازمان ملل به دنبال برقراری صلح و امنیت در جهان است و شما از آنجا می دهید. دستور حمله امروز رژیم صهیونیستی در آخرین صفحه از جنایات ننگین خود، چادرهای آوارگان فلسطینی را در بیمارستان به آتش می کشد و به آن افتخار می کند.

سرهنگ صادق نیا تاکید کرد: اسرائیل و یاران جاهلش در هر کجای دنیا که هستند باید بدانند راهی که می روند با هر جنایت جدیدی که می کنند یک قدم به نابودی خودشان نزدیک می شوند.

مسئول حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس نزاجا در پایان خاطرنشان کرد: ارتش جمهوری اسلامی ایران مانند همیشه آماده فرماندهی است و تا پایان کامل ادامه خواهد داشت. انهدام رژیم غاصب صهیونیستی به دستور فرمانده معظم کل قوا.

ویژه برنامه «شب خاطره» با حضور امیر سرتیپ فولادی رئیس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس ارتش جمهوری اسلامی ایران، سردار ادیبی مدیرکل موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، امیر سرتیپ علیفام جانشین هوانیروز، امیر محمدزاده رئیس اداره آموزش نیروی هوایی و همچنین جانبازان نیروی هوایی از جمله سرهنگ نازوری و سرهنگ قاسم گنده و الف. جمعی از خانواده های شهدا در اتاق خلیج فارس موزه دفاع مقدس برگزار شد و در پایان از چند تن از جانبازان نیروی هوایی در دفاع مقدس تجلیل شد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=398889

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.