افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 28 September , 2024
4

سرنوشت 3 بازیکن پرسپولیس در دست تاج / عنایتی: تازه به تیم‌های قوی رسیده‌ایم و پرسپولیس باید تعامل کند! – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 88596
سرنوشت 3 بازیکن پرسپولیس در دست تاج / عنایتی: تازه به تیم‌های قوی رسیده‌ایم و پرسپولیس باید تعامل کند! – پرسپولیس نیوز

رییس فدراسیون فوتبال درباره بازیکنان پرسپولیسی تیم امید تصمیم‌گیری می‌کند. موضوع بازگشت و یا عدم بازگشت سه بازیکن پرسپولیسی تیم امید به ایران برای همراهی تیمشان در دیدار پرسپولیس و الدحیل به معمای این تیم بدل شده است. رضا عنایتی سرمربی تیم امید خواهان چشم پوشی پرسپولیسی‌ها از این سه بازیکن است اما طرف مقابل […]

رییس فدراسیون فوتبال درباره بازیکنان پرسپولیسی تیم امید تصمیم‌گیری می‌کند.

موضوع بازگشت و یا عدم بازگشت سه بازیکن پرسپولیسی تیم امید به ایران برای همراهی تیمشان در دیدار پرسپولیس و الدحیل به معمای این تیم بدل شده است.

رضا عنایتی سرمربی تیم امید خواهان چشم پوشی پرسپولیسی‌ها از این سه بازیکن است اما طرف مقابل قصد عقب‌نشینی ندارد.

مهدی تاج رییس فدراسیون فوتبال امروز وارد هانگژو شده و قرار است در جلسه ای که امشب برگزار می‌شود، تکلیف این ماجرا را مشخص کند.

در همین زمینه مناف هاشمی دبیر کل کمیته ملی المپیک و سرپرست کاروان ایران گفت: قرار است در همین راستا مهدی تاج به عنوان رییس فدراسیون فوتبال در اینباره تصمیم گیری کند.

رضا عنایتی در نشست خبری پس از دیدار مقابل تایلند درباره جدایی ۳ بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس از این تیم عنوان کرد: متاسفانه همینطوری دچار کمبود بازیکن هستیم. با از دست دادن فلاح و نیامدن بردبار، لیستمان خالی شد. نامه زده‌اند و صحبت‌هایی انجام شده، اگر این ۳ بازیکن هم از لیست ما خارج شوند کلاً ۱۳ بازیکن داریم که یکی هم دروازه‌بان است. با توجه به فشار مسابقات این موضوع قطعاً به ما ضربه خواهد زد.

عنایتی تصریح کرد: قرار است امشب جلسه‌ای با تاج داشته باشیم تا با باشگاه پرسپولیس صحبت کند ببینیم می‌توانیم مشکل را حل کنیم؟ انتظار بالایی‌ از تیم وجود دارد اما‌ کارمان فوق‌العاده سخت می‌شود. ان‌شاالله بتوانیم تمام بچه‌ها را در اختیار داشته باشیم. تیمی که می‌خواهد قهرمان شود باید از تمام پتانسیل و ابزارهای موجود استفاده کند. تازه به تیم‌های قوی رسیده‌ایم و لازم است تمام بازیکنان را در اختیار داشته باشیم. امیدوارم با تعامل بتوانیم بازیکنان را نگه داریم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)