افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 21 October , 2024
2

سرنوشت همه بازیگران جذاب مجید دلبندم بعد از ۲۵ سال + عکس و بیوگرافی

  • کد خبر : 313852
سرنوشت همه بازیگران جذاب مجید دلبندم بعد از ۲۵ سال + عکس و بیوگرافی

سرنوشت مجید دلبندم بازیگران : مجید دلبندم سریالی به کارگردانی و نویسندگی رضا عطاران بود که در سال ۱۳۷۷ از گروه کودک و نوجوان شبکه یک پخش و از گروه کودک و نوجوان پخش شد کانال دو. . داستان این سریال داستان عروسکی دست دراز به نام «مجید» است که در هر قسمت با شیرین […]

سرنوشت مجید دلبندم بازیگران : مجید دلبندم سریالی به کارگردانی و نویسندگی رضا عطاران بود که در سال ۱۳۷۷ از گروه کودک و نوجوان شبکه یک پخش و از گروه کودک و نوجوان پخش شد کانال دو. . داستان این سریال داستان عروسکی دست دراز به نام «مجید» است که در هر قسمت با شیرین کاری های خود داستانی زیبا و خنده دار خلق می کند.

من عاشق سریال مجید هستم

مجید دلبندم سریالی تلویزیونی به کارگردانی و نویسندگی رضا عطاران بود که در سال ۱۳۷۷ از گروه کودک و نوجوان شبکه یک سیما تولید و پخش شد و از گروه کودک و نوجوان شبکه دو بازپخش شد. داستان این سریال داستان عروسکی به نام «مجید» است که در هر قسمت با شیرین کاری های خود داستانی زیبا و خنده دار خلق می کند. در این سریال بازیگرانی چون مجید صالحی، زیبا باروفه، یوسف تیموری، بهراد خرازی، رضا عطاران، حمید لولایی و سیدجواد رضویان به ایفای نقش پرداخته اند.

تاریخچه سریال.

شخصیت مجید دلبندم در این مجموعه از شخصیت مجید در سیب خنده الهام گرفته شده و درباره دو برادر به نام های رضا و مجید و خواهرشان معصومه است. رضا بعد از دیدن آخرین قسمت سریال سیب خنده دلتنگ مجید می شود و مجسمه مجید را می سازد. این مجسمه خود به خود جان می گیرد و ماجراهای متفاوتی را خلق می کند. نقش آقای گلابچی مالک را حمید لولایی بازی می کند.

تغییر چهره و سرنوشت بازیگران مجید دلبندم

مجید دلبندم بازیگر 15 اسفند 1352 در تهران به دنیا آمد، وی فارغ التحصیل رشته سینما در روسیه است، بهراد خرازی کار خود را از تلویزیون آغاز کرد و با سیب خنده به اوج شهرت رسید و مجید دلبندم کارگری عازم روسیه شد و در آنجا زندگی کرد. این کشور به مدت 5 سال، سپس به ایران بازگشت و با تئاتر و سینما ادامه داد.

من عاشق مجید هستم

رضا عطاران بازیگر، کارگردان و فیلمنامه نویس متولد 1347 است که دیپلم خود را در رشته اقتصاد گرفته و برای ادامه تحصیل به دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه تهران رفت. اما پس از مدتی تحصیل را رها کرد و خود را وقف سینما کرد.

من عاشق مجید هستم

یوسف تیموری بازیگر سینما و تلویزیون در 15 دی 1358 در تهران به دنیا آمد. پدرش فریدون تیموری از گویندگان رادیو و تلویزیون ملی پیش از انقلاب و مادرش خانه دار بود. او دو خواهر و یک برادر دارد. ، و دومین فرزند خانواده است. او چند سال پیش با زنی به نام راپان در تایلند آشنا شد و این ملاقات منجر به ازدواج شد. متأسفانه، خانم راپان، همسر سابق یوسف تیموری، در اوایل مارس 1400 بر اثر سرطان در تایلند درگذشت. یوسف تیموری یک پسر خوانده به نام آرمین دارد.

من عاشق مجید هستم

حمید لولایی متولد ۱۲ آذر ۱۳۳۴ بازیگر سینما و تلویزیون است. او برای بازی در فیلم چند میگیری گریه کنی (1383) برنده سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل مرد از جشنواره فیلم فجر شد. لولایی با سریال زیر آسمان شهر در نقش خشایار مستوفی به شهرت رسید و شهرت او با سریال خانه به دوش در نقش ماشاالله و زهراجیت در نقش فرخ افروخته ادامه یافت.

من عاشق مجید هستم

زبا باروفه متولد 1354 در تهران است و دارای مدرک فوق لیسانس حقوق قضایی است. او در فیلم «شب روباه» به ایفای نقش پرداخت. و در سال ۱۳۷۷ با ایفای نقش در مجموعه تلویزیونی «مجید دلبندم» به کارگردانی رضا عطاران به شهرت بیشتری دست یافت. وی همسر پیام صابری، هنرمند و بازیگر گریم بود که در ۲۷ آذر ۱۳۹۶ در تهران بر اثر ایست قلبی در سن ۴۵ سالگی درگذشت.

من عاشق مجید هستم

جواد رضویان بازیگر طنز در 15 مرداد 1353 در قم به دنیا آمد. او علاوه بر بازیگری به خوانندگی و کارگردانی نیز می‌پردازد. پدرش اهل قم و مادرش اهل یزد و او نیز در قم به دنیا آمد. او خیلی اتفاقی وارد عرصه بازیگری شد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=313852

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.