افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 18 October , 2024
9

سرنوشت لهستان و مکزیک در جام جهانی تقریباً به پایان رسید

  • کد خبر : 900
سرنوشت لهستان و مکزیک در جام جهانی تقریباً به پایان رسید

این دو تیم تقریباً وارد قلمروهای به ندرت نمودار شدند: سیستم بازی جوانمردانه. برای مشاهده رسانه های جاسازی شده، مقاله اصلی را مشاهده کنید. گروه C جام جهانی از ابتدا تا انتها با هرج و مرج همراه بود، با شکست عربستان سعودی از آرژانتین شروع شد و اکنون تقریباً با پایان یافتنلهستاندر حال پیشرویمکزیکبه لطف […]



این دو تیم تقریباً وارد قلمروهای به ندرت نمودار شدند: سیستم بازی جوانمردانه.

برای مشاهده رسانه های جاسازی شده، مقاله اصلی را مشاهده کنید.

گروه C جام جهانی از ابتدا تا انتها با هرج و مرج همراه بود، با شکست عربستان سعودی از آرژانتین شروع شد و اکنون تقریباً با پایان یافتنلهستاندر حال پیشرویمکزیکبه لطف سیستم بازی جوانمردانه

لهستان، رهبر گروه قبلی، پس از باخت 2-0 مقابل آرژانتین، پس از اینکه عربستان سعودی توانست در وقت های تلف شده یک گل مقابل مکزیک به ثمر برساند و نتیجه نهایی 2-1 را رقم بزند، در نهایت پس از باخت 2-0 مقابل آرژانتین، در مسابقات صعود کرد. به دلیل گل دیرهنگام عربستان، لهستان از طریق تفاضل گل پیش رفت. لهستان با 0 و مکزیک با 1- به پایان رسید.

اگر ال تری 2-0 پیروز می شد، آنها می توانستند در امتیاز (4)، تفاضل گل (0) و گل های زده شده (2) با لهستان مساوی کنند. دیگر قوانین تساوی شکسته می‌شدند، زیرا لهستان و مکزیک در سایر معیارها به بن‌بست می‌رسیدند و این دو تیم را به سرزمین‌هایی فرستاد که به ندرت نمودار می‌شد: سیستم بازی جوانمردانه.

سیستم بازی جوانمردانه ارزیابی می کند که چه کسی بر اساس تیمی که کمترین پنالتی را در مقابل حریف خود دارد، پیشرفت می کند. کارت های زرد (-1 امتیاز)، کارت های قرمز غیرمستقیم (-3 امتیاز) و کارت های قرمز مستقیم (-4 امتیاز) را در نظر می گیرد. در تورنمنت 2022، لهستان -5 امتیاز بازی جوانمردانه و مکزیک -6 امتیاز کسب کرد، به این معنی که اگر گل دیرهنگام مقابل مکزیک نبود، لهستان همچنان به مرحله حذفی صعود می کرد.

این اولین بار نبود که یک گروه با بازی جوانمردانه تصمیم می گرفت. در سال 2018، سنگال با دریافت دو کارت زرد بیشتر از ژاپن که در مسابقات صعود کرد، از مسابقات حذف شد.

اگر دو تیم در سیستم بازی جوانمردانه به بن بست رسیده بودند، کمیته سازماندهی فیفا برای تعیین اینکه کدام تیم صعود می کند، قرعه کشی می کرد.

لهستان روز یکشنبه در مرحله یک هشتم نهایی ساعت 10 صبح به وقت شرقی به مصاف فرانسه خواهد رفت.

  • فوتبال بیشتر:LIVE: مکزیک از عربستان سعودی پیشتاز است، برای پیشرفت به گل نیاز دارد
  • آرژانتین صدرنشین گروه جام جهانی؛ لهستان منتظر نتیجه مکزیک است
  • SI:AM | بعدی: هلند



Source link

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=900

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.