افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
1

سرنوشت دکتری که دستور قتل شوهرش را صادر کرد

  • کد خبر : 266465
سرنوشت دکتری که دستور قتل شوهرش را صادر کرد

به گزارش خبرآنلاین؛ ساعت 14 بعدازظهر چهارشنبه 4 فروردین ماه بود که بازپرس ویژه قتل تبریز با دریافت خبر قتل فجیع مرد جوانی در خانه اش در یکی از محله های تبریز، بلافاصله به آنجا رفت. به محل جنایت با کارآگاهان پلیس آگاهی آنها راز این قتل وحشیانه را کشف خواهند کرد. رکنا در خبری […]

به گزارش خبرآنلاین؛ ساعت 14 بعدازظهر چهارشنبه 4 فروردین ماه بود که بازپرس ویژه قتل تبریز با دریافت خبر قتل فجیع مرد جوانی در خانه اش در یکی از محله های تبریز، بلافاصله به آنجا رفت. به محل جنایت با کارآگاهان پلیس آگاهی آنها راز این قتل وحشیانه را کشف خواهند کرد.

رکنا در خبری نوشت: وقتی بازپرس به محل جنایت می رسد با همسر مقتول که بالای سر شوهرش نشسته است از تنهایی و درماندگی و نداشتن پدر برای دخترش می گوید سال ها. و وداعش را می گرید، ناله هایی که دل هر شنونده ای را به درد می آورد. اما اولین فرضیه ای که به ذهن بازپرس رسید، فرضیه خانگی بودن این قتل بود.

بنابراین گزارش، با دستور بازپرس جنایی، کارآگاهان تحقیقات گسترده خود را برای شناسایی عوامل مادی قتل این جوان آغاز کردند و در تحقیقات از بستگان درجه یک وی به سرنخ هایی دست یافتند و در این رابطه شوهر مقتول. به همراه 2 نفر از کارگران این زن دستگیر و برای بازجویی در اختیار کارآگاهان قرار گرفتند.

بازپرس پرونده پس از بررسی و شنیدن اعترافات متهم کیفرخواست متهم را صادر کرد که ناصر متهم به نظارت بر قتل عمد فرشاد، آیدین به معاونت در قتل و مهناز متهم به معاونت است. در قتل عمد و تحریک عامل قتل، نظارت بر ضرب و جرح. عمد و مسئول سرقت طلا و سکه دستگیر شدند.

پس از صدور کیفرخواست، پرونده برای صدور رأی به شعبه سوم دادگاه کیفری یک استان ارسال و جلسه دادگاه نیز تشکیل می شود. اما وقتی ناصر پشت سکوی دفاع رفت ادعای جدیدی کرد و مدعی شد آیدین قتل را انجام داده و در پرونده قتل بی گناه است و اعترافات روز اول را دروغ خواند.

این در حالی بود که آیدین نیز هنگام حضور در جایگاه مهناز قاتل شوهرش را معرفی کرد و در اظهارات جدیدی گفت: من نقشی نداشتم و خانم دکتر شوهرش را کشت و من و ناصر فقط در صحنه جنایت حضور داشتیم.

مهناز طراح این قتل اظهار داشت که من با همسرم اختلاف داشتم و حتی از زمان نامزدی می خواستم طلاق بگیرم اما این اتفاق نیفتاد تا اینکه دو نفر از کارگرانم را متقاعد کردم که فرشاد را بکشند و ناصر این کار را انجام داد. . او

این در حالی است که قضات دادگاه قاتل فرشاد را به رسمیت نمی شناسند و برای این منظور جلسه دیگری در نظر می گیرند. سرانجام پس از گذشت یک سال و نیم از این جنایت هولناک، در اوایل مهرماه 1401 دومین جلسه دادگاه برای بررسی ابعاد آشکار و پنهان این قتل تشکیل شد.

و با توجه به درخواست قصاص اولیای دم مقتول و محتوای پرونده، قضات شعبه سوم کیفری یک استان قرار ذیل را صادر کردند.

ناصر 28 ساله متهم ردیف اول به قتل عمد با حلق آویز کردن در محوطه زندان مرکزی تبریز متهم شد.

آیدین متهم ردیف دوم در خصوص اتهام معاونت در قتل با توجه به اینکه سن وی در زمان ارتکاب جرم کمتر از 18 سال بوده است با احتساب بازداشت قبلی به 5 سال حبس تعزیری در ندامتگاه محکوم شد. .

مهناز متهم درجه سه به اتهام قتل عمد با احتساب روزهای بازداشت به ۱۷ سال و ۶ ماه و یک روز حبس تعزیری و به جرم سرقت به ۲۱ ماه و یک ماه حبس تعزیری محکوم شد. روز زندان و 74 ضربه شلاق. بازگرداندن 9800 دلار به والدین قربانی.

این حکم در شهریور ماه سال گذشته به تایید دیوان عالی کشور رسید. اما پس از تایید احکام فوق از سوی دیوان عالی کشور، مهناز که با قرار وثیقه آزاد شده بود، متواری شد و پلیس در جستجوی این متهم فراری است. اما او هنوز دستگیر نشده است.

بر اساس این گزارش، عامل اصلی جنایت صبح امروز در زندان مرکزی تبریز به دار مجازات آویخته شد و حکم اجرا شد.

۲۳۳۲۱۷

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=266465

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.