افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 22 October , 2024
2

سرنوشت تلخ همبازی گلزار در فیلم سام و نرگس + عکس و بیوگرافی مرحوم محمود کاکاوند

  • کد خبر : 345270
سرنوشت تلخ همبازی گلزار در فیلم سام و نرگس + عکس و بیوگرافی مرحوم محمود کاکاوند

سام و نرگس فیلمی به کارگردانی و نویسندگی ایرج قادری و تهیه کنندگی مرتضی شایسته محصول سال ۱۳۷۹ می باشد.این فیلم اولین ساخته محمدرضا گلزار می باشد. محمود کاکاوند او در این فیلم نقش عبد را بازی کرد. درباره سریال سام و نرگس سام (محمدرضا گلزار) و عابد دوستان صمیمی هستند. با گذشت زمان سام […]

سام و نرگس فیلمی به کارگردانی و نویسندگی ایرج قادری و تهیه کنندگی مرتضی شایسته محصول سال ۱۳۷۹ می باشد.این فیلم اولین ساخته محمدرضا گلزار می باشد. محمود کاکاوند او در این فیلم نقش عبد را بازی کرد.

درباره سریال سام و نرگس

سام (محمدرضا گلزار) و عابد دوستان صمیمی هستند. با گذشت زمان سام به نرگس خواهر عبد علاقه مند می شود. عبد که قهرمان ورزشی می شود، چاقویی از سام هدیه می گیرد و وقتی با چاقو ژست می گیرد، ابی عکاس عکس او را می گیرد. پس از مدتی مشخص می شود که ابی، عکاس نیز به نرگس علاقه مند است، بنابراین او ماجرای علاقه اش به نرگس را برای عبد تعریف می کند تا به سام برگردد.

محمود کاکاوند

عبد با عصبانیت به دیدن سام می رود. و در آنجا به جای سام با چاقو به خود آسیب می زند که منجر به مرگ او می شود. در همین حال سام به عنوان یک قاتل شناخته می شود و حکم اعدام او صادر می شود. اما در روز عروسی ابی و نرگس با دیدن عکس عبد حقیقت فاش می شود و پدر نرگس در روز اعدام سام او را می بخشد.

محمود کاکاوند

سرنوشت غم انگیز محمود کاکاوند بازیگر سام و نرگس

محمود کاکاوند بازیگر سام و نرگس متولد 1356 بود و در سال 1381 بر اثر تصادف در سن 25 سالگی درگذشت. کاکاوند که جدای از بازیگری در عرصه ورزش نیز فعالیت داشت، ابتدا در فیلم سام و نرگس به کارگردانی ایرج قدری و بازی محمدرضا گلزار او در سال ۱۳۷۹ به شهرت رسید.در این فیلم در نقش عبد برادر نرگس و دوست سام بازی کرد.

محمود کاکاوند

شایعاتی مبنی بر خودکشی کاکاوند شنیده می شود اما از علت مرگ وی اطلاع دقیقی در دست نیست. برخی گفته اند او در منطقه پارس تهران زندگی می کرد و دو سال پس از ساخت فیلم سام و نرگس پس از پرت شدن از طبقه چهارم درگذشت.

محمود کاکاوند

محمود کاکاوند

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=345270

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.