افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 19 October , 2024
2

سرنوشتی الهام گرفته در انتظار نویدکیا است

  • کد خبر : 223411
سرنوشتی الهام گرفته در انتظار نویدکیا است

به گزارش 9 صبح، مس رفسنجان و محمد ربیعی با صعود از لیگ آزادگان به مدت 3 فصل در جمع 6 تیم برتر لیگ برتر قرار گرفتند. این تیم به مظهر ثبات تبدیل شده بود که با رفتن ربیعی همه چیز به یکباره خراب شد. البته این وضعیت ربطی به محمد ربیعی نداشت. او سال […]

به گزارش 9 صبح، مس رفسنجان و محمد ربیعی با صعود از لیگ آزادگان به مدت 3 فصل در جمع 6 تیم برتر لیگ برتر قرار گرفتند. این تیم به مظهر ثبات تبدیل شده بود که با رفتن ربیعی همه چیز به یکباره خراب شد.

البته این وضعیت ربطی به محمد ربیعی نداشت. او سال گذشته با دیدن مشکلات زیاد مس اعلام کرد که در پایان فصل قراردادش را تمدید نمی کند و از مس می رود.

مشکلاتی که منجر به جدایی ربیعی شد در ابتدای این فصل نیز ادامه داشت. ساکت الهامی آمد و به دلیل قراردادهای طولانی مدت در مس نتوانست تغییرات زیادی در تیم ایجاد کند. همان بازیکنان باقیمانده شرایط سال های قبل را نداشتند و نتیجه این شد که سکوت الهامی با شکست های متوالی آغاز شد، پس از چند پیروزی و آرامشی موقت، دوباره به صف باخت ها سقوط کرد و به نقطه ای رسید که الهامی و مس. به بن بست رسید و خداحافظی کرد.

اما ساکت تنها قربانی این فصل مس نبود. وقتی ماجرای رفت و برگشت سعید زهیحی رقم خورد، همه متوجه شدند که مربیان مقصر رفسنجان نیستند. این باشگاه مشکلات اساسی دارد و باید توسط مدیران حل شود.

محرم نوید کیا گوی سبقت را از پلیس گرفت و دور را بی نقص شروع کرد. مس نتیجه گرفت و نمایش خوبی به نمایش گذاشت و توانست در جام حذفی استقلال صدرنشین لیگ برتر را شکست دهد. شاگردان جواد نکونام در این فصل تنها با یک گل مغلوب سپاهان شدند اما در رفسنجان با دو گل مغلوب مس شدند.

همه ما انتظار داشتیم که باشگاه مس پس از این پیروزی بزرگ مملو از شادی شود، اما ببینید مربی محتاط و متواضع این تیم بلافاصله پس از بازی در مصاحبه ای که داشت چه گفت؛ نویدکیا پس از پیروزی مقابل استقلال در رختکن تیمش به بازیکنان اعلام کرد که در صورت حل نشدن مشکلات، در بازی بعدی نیمکت نشین نخواهد بود!

اکنون ثابت شده است که مربیان مقصر نیستند. از محمد ربیعی گرفته تا ساکت الهامی و سعید دخی تا محرم نوید کیا، هر کدام فلسفه و شیوه کاری کاملا متفاوتی دارند. وقتی همه از یک حوزه ابراز نارضایتی و نارضایتی می کنند یعنی مشکل از جای دیگری است که مشخصاً ربیعی، الهامی و حالا نویدکیا به آن اشاره کردند.

اینکه مدیران به تعهدات خود در قبال بازیکنان و تیم عمل نکرده اند و ماه عسل هر مربی تمام شده است دیگر فایده ای ندارد. اگر مدیریت مس فکری به حال این مشکل نکند و نویدکیا قربانی شود، هیچ مربی صاحب نامی حاضر نمی شود پا به رفسنجان بگذارد. آن وقت مس به عنوان یک تیم مربی ویرانگر شناخته می شود و کیست که نداند در فوتبال اگر برچسبی روی پیشانی یک فرد یا باشگاه بگذارند، حذف آن بسیار سخت است.

منبع: نیوز


لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=223411

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.